Muzejske dame na postajah
Muzejske dame na postajah
Postajo Litija že dolgo krasi mala parna lokomotiva z oznako 50-060.
Litjani so kar dolgo lepo skrbeli zanjo, sedaj pa je že skoraj malo zanemarjena.
Če nič drugega, treba bi bilo malce "po grafitih usekat",
in ji dati nov sijaj. Ne rabi ravno veliko nege, ampak malce šminke pa bi ji vseeno prav prišlo.
Za tako frekventno postajo, je to mala malica.
1.
Takole izgleda bolj od daleč .......
2.
........... in od malce bližje.
3.
Ančkaaa, ... luuuč !!!
4.
Spodaj pa rje, kot pri kakšni Zastavi 101.
5.
Vidi, vidi. Imela je celo bojler za toplo vodo.
6.
Revežu je utonilo sonce. Zakaj za boga jasnega ravno na tej mašini?
7.
Počiva v parku. Lahko bi na verigo privezali kakšnega psa, da bi jo vahtal pred nepridipravi. ....
Ali pa tudi ne. Saj bi najbrž revež od lakote in žeje milo crknil.
8.
In še osebna kartoteka.
lp
Dolfe
Litjani so kar dolgo lepo skrbeli zanjo, sedaj pa je že skoraj malo zanemarjena.
Če nič drugega, treba bi bilo malce "po grafitih usekat",
in ji dati nov sijaj. Ne rabi ravno veliko nege, ampak malce šminke pa bi ji vseeno prav prišlo.
Za tako frekventno postajo, je to mala malica.
1.
Takole izgleda bolj od daleč .......
2.
........... in od malce bližje.
3.
Ančkaaa, ... luuuč !!!
4.
Spodaj pa rje, kot pri kakšni Zastavi 101.
5.
Vidi, vidi. Imela je celo bojler za toplo vodo.
6.
Revežu je utonilo sonce. Zakaj za boga jasnega ravno na tej mašini?
7.
Počiva v parku. Lahko bi na verigo privezali kakšnega psa, da bi jo vahtal pred nepridipravi. ....
Ali pa tudi ne. Saj bi najbrž revež od lakote in žeje milo crknil.
8.
In še osebna kartoteka.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
V parku v Zidanem Mostu, stoji mala mrha, ki se ponaša z letnico 1913.
Če povzamem po knjigi "Zadnje parne lokomotive na slovenskem", avtorja g. Tadeja Brateta, potem ta Enica kar malce izstopa.
Namreč, ta lokomotiva je bila zgolj premikalka in to na "privatnih" tirih. Trboveljska premogokopna družba jo je kupila v Nemčiji, leta 1930, za rudniški premik. Kasneje je služila za premik v Steklarni Hrastnik. Sedaj pa se nič več ne premika v parku zidanmoške postaje.
Narejena je bila leta 1913, v ladjedelnici in strojni tovarni Vulcan v Stettinu. Vozila je menda na lokalnih progah, na meji med Nemčijo in Poljsko.
1.
Pogled iz leve .....
2.
........... in iz desne.
3.
4.
Ostanek gumijaste zračne zavorne cevi. Veselje premikačev.
5.
Kakšen P-12 bi ji prav pasal.
6.
Rojstni list.
7.
Velika "mala" dama.
8.
Da bi le še dolgo stala na tem mestu. Kakšen škaf nove šminke, bi pa ...
lp
Dolfe
Če povzamem po knjigi "Zadnje parne lokomotive na slovenskem", avtorja g. Tadeja Brateta, potem ta Enica kar malce izstopa.
Namreč, ta lokomotiva je bila zgolj premikalka in to na "privatnih" tirih. Trboveljska premogokopna družba jo je kupila v Nemčiji, leta 1930, za rudniški premik. Kasneje je služila za premik v Steklarni Hrastnik. Sedaj pa se nič več ne premika v parku zidanmoške postaje.
Narejena je bila leta 1913, v ladjedelnici in strojni tovarni Vulcan v Stettinu. Vozila je menda na lokalnih progah, na meji med Nemčijo in Poljsko.
1.
Pogled iz leve .....
2.
........... in iz desne.
3.
4.
Ostanek gumijaste zračne zavorne cevi. Veselje premikačev.
5.
Kakšen P-12 bi ji prav pasal.
6.
Rojstni list.
7.
Velika "mala" dama.
8.
Da bi le še dolgo stala na tem mestu. Kakšen škaf nove šminke, bi pa ...
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!