Muzejske dame na postajah

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Lahko malce zgodovine? Moje slike, ki sem jih objavil na RailfanEurope.net.

Maribor, pozna 80-ta
Slika

Slika

Ljubljana - še pomnite tovariši? Bila so to pozna 80-ta...
Slika

Slika

Originale teh slik imam še nekje doma, vprašanje pa je kje... :roll:
Goran
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a whistler »

Divaška lepotica 28-006:
Slika
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Lj-Moste JŽ 01-074

Slika

Slika
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Postajo Šmartno ob Paki, krasi naslednja krasotica.

1.Slika

Gre za potniško lokomotivo serije, ki je zgornji napisni tablici


2.Slika

Zgledno urejena, vendar ne preveč vzdrževana lokomotiva


3.Slika

4.Slika

Pogled na zadnji del tenderja


5.Slika

Pogled na tender iz kabine


6.Slika

Ter obratno, pogled v kabino s tenderja


7.Slika

Propadajoči manometri


8.Slika

Brzinomerja sploh ni videti več nikjer.. :cry:


9.Slika

Škoda ker je "porinjena" med drevesa, ki ju čez teden zaparkirajo še s tovornjaki... :cry:

lp NS
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Bravo, Nejc. =D>

Super predstavitev vaše italijanke. Kaže, da se še kar dobro drži.

MMG, slike so ti super uspele. =D>
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Celjska lepotica (med obnovo oktobra 2007):
Slika
Slika

Pa še ena industrijska lepotica iz Štore Steel:
Slika

Za konec pa še Laška lepotica (slikano z mobitelom):
Slika
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nejc napisal/-a:
6.Slika

lp NS
Nejc, se vidi da si z paro bol tako na hitro seznanjen in si prezru glavno značilnost te lokomotive. Na zgorni sliki levo (okno kabine) lepo vidi obris vrat. Ja prav ste prebrali, to so vrata skozi katere je lahko strojno osebje šlo ob "kotlu". Ta rešitev je bila uporabljena samo v Italiji, vsaj kolikor je meni poznano.
Tine
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Tin€ napisal/-a:
Nejc, se vidi da si z paro bol tako na hitro seznanjen in si prezru glavno značilnost te lokomotive. Na zgorni sliki levo (okno kabine) lepo vidi obris vrat. Ja prav ste prebrali, to so vrata skozi katere je lahko strojno osebje šlo ob "kotlu". Ta rešitev je bila uporabljena samo v Italiji, vsaj kolikor je meni poznano.
Točno tako Tine, kot si rekel. Para me zanima ravno toliko, da napravim kakšno slikco, in se morda peljem z muzejskim vlakom. To je pa tudi vse. :wink:

V detajle se pa niti nisem imel namena spuščati, saj bi s tem butnil kakšno neumnost, in se po nepotrebnem osmešil. :wink:

lp NS
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Na železniški postaji v Sevnici je postavljena parna premikalka, ki je bila narejena v ĐĐ Slavonskem Brodu.
Niti tako stara, saj je bila narejena leta 1955. Če povzamem po zapiskih g. Tadeja Brateta, iz knjige Zadnje parne lokomotive na slovenskem,
je ta lokomotiva opravljala premik v železarni Jesenice.
Kasneje pa je bila prodana v Tovarno glinice Kidričevo. Še kasneje naj bi jo obnovili in jo kot spomenik postavili na postajo v Šentjuru.
Tako je zapisano v omenjeni knjigi.

Kdaj je bila v resnici postavljena v Sevnico pa ne bi vedel. Če kdo to ve, naj kar obelodani ta podatek.



1: Slika




2. Slika




3. Slika




4. Slika




5. Slika




6. Slika




7. Slika

Osebna izkaznica.



8. Slika

Prelepo obnovljen in speglan tender bode v oči.
Treba bi mu bilo dati malo patine. Pa magari kar z macolo.



9. Slika




11.Slika




10.Slika

Rojstni list.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kot ladja na suhem, daleč stran od vode. Tako v nekem grabnu, brez tirov, sameva parna premikalka, serije 62 - 070.

2.Slika

V Zagorju ob Savi, čeprav je kakšnih 5 kilometrov vstran. :wink:
Uros_88
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 07.01.2009, 18:03

Odgovor Napisal/-a Uros_88 »

Ali kdo ve zakaj so lokomotivo 625 postavili ravno na ta konec Slovenije? Kot italijanska se mi zdi, da bi sodila na Primorsko in v Šmartno ob Paki kakšna bolj "domača". :?
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Uros_88 napisal/-a:Ali kdo ve zakaj so lokomotivo 625 postavili ravno na ta konec Slovenije? Kot italijanska se mi zdi, da bi sodila na Primorsko in v Šmartno ob Paki kakšna bolj "domača". :?
V upanju, da se jih čim več ohrani, nihče ne pomisli kam bi jo postavili. Sicer pa kdor je naročnik, oziroma kupec, ta jo odpelje, ne glede na to od kod je.

Je pa res, da bi bilo bolj smiselno postaviti lokomotivo v domicil, kjer je opravljala svojo službo.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Uros_88 napisal/-a:Ali kdo ve zakaj so lokomotivo 625 postavili ravno na ta konec Slovenije? Kot italijanska se mi zdi, da bi sodila na Primorsko in v Šmartno ob Paki kakšna bolj "domača". :?
Bila je zasuta do polovice z zemljo na Studencih
Slika

Po odkopu
Slika

Še zadnjič "zaukurjena", da ne bo pomote ni bila aktivna temveč je šlo le za simbolični zažig nekaj cunj v dimnici
Slika

Predzadnje počivališče
Slika
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Tin€ napisal/-a: Predzadnje počivališče
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Sli ... 4_0018.jpg
Zadnje je pa na drugi strani tirov, zaparkirana s tovornjaki! :evil:
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Večer...

Sem malo pregledoval to temo in sem komaj sedaj prebral Tin€tov prispevek o vratih na FS625. Takšna vrata (skoraj identično oblikovana), na isti strani ima tudi serija JŽ01!. Je pa pri FS625 zanimivo to, da ima cilindre na notranji strani frema, razvodnike s pripadajočim drogovjem pa na zunanji strani. Takšno rešitev so uprabili še na seriji FS640. Kolikor je meni poznano, je to italijanska specialiteta. So pa italijani eni zadnjih (poleg Angležev) v evropi, ki so gradili lokomotive s samo "notranjimi" cilindri.

LP

Jože
Odgovori