Muzejske dame na postajah
Postajo Šmartno ob Paki, krasi naslednja krasotica.
1.
Gre za potniško lokomotivo serije, ki je zgornji napisni tablici
2.
Zgledno urejena, vendar ne preveč vzdrževana lokomotiva
3.
4.
Pogled na zadnji del tenderja
5.
Pogled na tender iz kabine
6.
Ter obratno, pogled v kabino s tenderja
7.
Propadajoči manometri
8.
Brzinomerja sploh ni videti več nikjer..
9.
Škoda ker je "porinjena" med drevesa, ki ju čez teden zaparkirajo še s tovornjaki...
lp NS
1.
Gre za potniško lokomotivo serije, ki je zgornji napisni tablici
2.
Zgledno urejena, vendar ne preveč vzdrževana lokomotiva
3.
4.
Pogled na zadnji del tenderja
5.
Pogled na tender iz kabine
6.
Ter obratno, pogled v kabino s tenderja
7.
Propadajoči manometri
8.
Brzinomerja sploh ni videti več nikjer..
9.
Škoda ker je "porinjena" med drevesa, ki ju čez teden zaparkirajo še s tovornjaki...
lp NS
Nejc, se vidi da si z paro bol tako na hitro seznanjen in si prezru glavno značilnost te lokomotive. Na zgorni sliki levo (okno kabine) lepo vidi obris vrat. Ja prav ste prebrali, to so vrata skozi katere je lahko strojno osebje šlo ob "kotlu". Ta rešitev je bila uporabljena samo v Italiji, vsaj kolikor je meni poznano.Nejc napisal/-a:
6.
lp NS
Tine
Točno tako Tine, kot si rekel. Para me zanima ravno toliko, da napravim kakšno slikco, in se morda peljem z muzejskim vlakom. To je pa tudi vse.Tin€ napisal/-a:
Nejc, se vidi da si z paro bol tako na hitro seznanjen in si prezru glavno značilnost te lokomotive. Na zgorni sliki levo (okno kabine) lepo vidi obris vrat. Ja prav ste prebrali, to so vrata skozi katere je lahko strojno osebje šlo ob "kotlu". Ta rešitev je bila uporabljena samo v Italiji, vsaj kolikor je meni poznano.
V detajle se pa niti nisem imel namena spuščati, saj bi s tem butnil kakšno neumnost, in se po nepotrebnem osmešil.
lp NS
Na železniški postaji v Sevnici je postavljena parna premikalka, ki je bila narejena v ĐĐ Slavonskem Brodu.
Niti tako stara, saj je bila narejena leta 1955. Če povzamem po zapiskih g. Tadeja Brateta, iz knjige Zadnje parne lokomotive na slovenskem,
je ta lokomotiva opravljala premik v železarni Jesenice.
Kasneje pa je bila prodana v Tovarno glinice Kidričevo. Še kasneje naj bi jo obnovili in jo kot spomenik postavili na postajo v Šentjuru.
Tako je zapisano v omenjeni knjigi.
Kdaj je bila v resnici postavljena v Sevnico pa ne bi vedel. Če kdo to ve, naj kar obelodani ta podatek.
1:
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Osebna izkaznica.
8.
Prelepo obnovljen in speglan tender bode v oči.
Treba bi mu bilo dati malo patine. Pa magari kar z macolo.
9.
11.
10.
Rojstni list.
Niti tako stara, saj je bila narejena leta 1955. Če povzamem po zapiskih g. Tadeja Brateta, iz knjige Zadnje parne lokomotive na slovenskem,
je ta lokomotiva opravljala premik v železarni Jesenice.
Kasneje pa je bila prodana v Tovarno glinice Kidričevo. Še kasneje naj bi jo obnovili in jo kot spomenik postavili na postajo v Šentjuru.
Tako je zapisano v omenjeni knjigi.
Kdaj je bila v resnici postavljena v Sevnico pa ne bi vedel. Če kdo to ve, naj kar obelodani ta podatek.
1:
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Osebna izkaznica.
8.
Prelepo obnovljen in speglan tender bode v oči.
Treba bi mu bilo dati malo patine. Pa magari kar z macolo.
9.
11.
10.
Rojstni list.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
V upanju, da se jih čim več ohrani, nihče ne pomisli kam bi jo postavili. Sicer pa kdor je naročnik, oziroma kupec, ta jo odpelje, ne glede na to od kod je.Uros_88 napisal/-a:Ali kdo ve zakaj so lokomotivo 625 postavili ravno na ta konec Slovenije? Kot italijanska se mi zdi, da bi sodila na Primorsko in v Šmartno ob Paki kakšna bolj "domača".
Je pa res, da bi bilo bolj smiselno postaviti lokomotivo v domicil, kjer je opravljala svojo službo.
Bila je zasuta do polovice z zemljo na StudencihUros_88 napisal/-a:Ali kdo ve zakaj so lokomotivo 625 postavili ravno na ta konec Slovenije? Kot italijanska se mi zdi, da bi sodila na Primorsko in v Šmartno ob Paki kakšna bolj "domača".
Po odkopu
Še zadnjič "zaukurjena", da ne bo pomote ni bila aktivna temveč je šlo le za simbolični zažig nekaj cunj v dimnici
Predzadnje počivališče
Zadnje je pa na drugi strani tirov, zaparkirana s tovornjaki!Tin€ napisal/-a: Predzadnje počivališče
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Sli ... 4_0018.jpg
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Večer...
Sem malo pregledoval to temo in sem komaj sedaj prebral Tin€tov prispevek o vratih na FS625. Takšna vrata (skoraj identično oblikovana), na isti strani ima tudi serija JŽ01!. Je pa pri FS625 zanimivo to, da ima cilindre na notranji strani frema, razvodnike s pripadajočim drogovjem pa na zunanji strani. Takšno rešitev so uprabili še na seriji FS640. Kolikor je meni poznano, je to italijanska specialiteta. So pa italijani eni zadnjih (poleg Angležev) v evropi, ki so gradili lokomotive s samo "notranjimi" cilindri.
LP
Jože
Sem malo pregledoval to temo in sem komaj sedaj prebral Tin€tov prispevek o vratih na FS625. Takšna vrata (skoraj identično oblikovana), na isti strani ima tudi serija JŽ01!. Je pa pri FS625 zanimivo to, da ima cilindre na notranji strani frema, razvodnike s pripadajočim drogovjem pa na zunanji strani. Takšno rešitev so uprabili še na seriji FS640. Kolikor je meni poznano, je to italijanska specialiteta. So pa italijani eni zadnjih (poleg Angležev) v evropi, ki so gradili lokomotive s samo "notranjimi" cilindri.
LP
Jože