Muzejske dame na postajah
Re: Muzejske dame na postajah
Vidim, da je zgubil spominsko tablo in nekak mam občutek, kot da so ga prestavili. A je zadaj, v oni beli hiši radijska postaja ali...?
Goran
Re: Muzejske dame na postajah
Se opravičujem, sem zamešal z garnituro v bližnjih Slovenskih Konjicah, kjer je na čelu JŽ 72-018. Slikano oktobra 2008.
Celotna garnitura
Notranjost službenega vagona
Izropana kabina lokomotive
Celotna garnitura
Notranjost službenega vagona
Izropana kabina lokomotive
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejske dame na postajah
Počasi postajam nasprotnik razkazovanja muzejskih eksponatov na prostem.
Brez strehe ne gre
Brez varovanja pa tudi ne
Brez strehe ne gre
Brez varovanja pa tudi ne
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Muzejske dame na postajah
Pozdrav
Samo za informacijo, lokomotivi, razstavljeni v Zrečah in Konjicah nista nikoli vozili po Konjiški progi. Ta prva (iz Zreč) je nekdanja jeseniška O-XI, tista v Konjicah pa je J(D)Ž72-018, nekdanja SDŽ 362. Za to se bojda Srbi zelo zanimajo, saj bi radi izvedli še eno turistično progo po vzoru Šarganske 8-ice, nanjo pa postavili (seveda v delovno stanje obnovljeno) "konjiško" lokomotivo....
Se pa strinjam, take stvari bi morale biti bolje zaščitene.....
LP
Jože
Samo za informacijo, lokomotivi, razstavljeni v Zrečah in Konjicah nista nikoli vozili po Konjiški progi. Ta prva (iz Zreč) je nekdanja jeseniška O-XI, tista v Konjicah pa je J(D)Ž72-018, nekdanja SDŽ 362. Za to se bojda Srbi zelo zanimajo, saj bi radi izvedli še eno turistično progo po vzoru Šarganske 8-ice, nanjo pa postavili (seveda v delovno stanje obnovljeno) "konjiško" lokomotivo....
Se pa strinjam, take stvari bi morale biti bolje zaščitene.....
LP
Jože
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Muzejske dame na postajah
"Zreška lokomotiva" je res vozila v železarni Jesenice, vagoni pa so iz Konjiške proge. Lokomotiva je bila narejena leta 1922, zadnjo vožnjo pa so opravile leta 1988. Na jesenicah so vozile: O-VII, O-IX in O-XI.
Aljaž
Re: Muzejske dame na postajah
pa one od I do VII tudi
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Muzejske dame na postajah
Sem malo površno prebral . So pa lokomotivam O-VII,O-IX in O-XI zamenjali kotle, ki so bili narejeni v Mariboru. Z lokomotivo O-VII so leta 1988 slavnostno zaključili obratovanje ozkotiorne jeseniške železnice.
Aljaž
U.37
Škoda ,da lokomotive propadajo. T. Brate je opisal v svoji knjigi Slovenske muzejske lokomotive,da lokomotive niso dostopne javnosti in se nahajajo v depoju Muzeja. Čudno se mi zdi,da občina Jesenice ne poskrbi ali vsaj Muzej železarne na Jesenicah ne poskrbi ali noče poskrbeti za njihovo varstvo.
Nekateri govorijo,govorim predvsem za področje Zreč,kjer je delovala Zreška Micka,da bodo lokomotivo in vagone razrezali zaradi zanemarjenosti. Spomnimo se primera v Kopru,ko so odpeljali zanemarjene vagone Parenzane v Železniški muzej, lokomotivo U.37 pa pustili propadati naprej. Sramota !
Lp.
Prestavljeno iz: "Fotografija - stare lokomotive jeseniške železarne"
Mod. Dolfe
Nekateri govorijo,govorim predvsem za področje Zreč,kjer je delovala Zreška Micka,da bodo lokomotivo in vagone razrezali zaradi zanemarjenosti. Spomnimo se primera v Kopru,ko so odpeljali zanemarjene vagone Parenzane v Železniški muzej, lokomotivo U.37 pa pustili propadati naprej. Sramota !
Lp.
Prestavljeno iz: "Fotografija - stare lokomotive jeseniške železarne"
Mod. Dolfe
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Zelo zelo žalostno. In pri nas, imam občutek, da še nekaj časa ne bo kaj dosti bolje. Res, da je pri nas na forumu velika želja po obnovi čimveč lokomotiv, ampak večini ostalega ljudstva ni niti pol procenta mar za železnico (ali pa bi ohranili le kakšno veliko, razkošno lokomotivo, ne pa majhnih ozkotirnih). Že za sedanji vozni park je preveč pljuvanja, kaj šele za parne lokomotive
Saj vem, da je sedaj čas, ko je treba varčevat z denarjem, ampak ga vseeno gre veliko veliko preveč za totalno butaste stvari (tu ne mislim na železnico).
Saj vem, da je sedaj čas, ko je treba varčevat z denarjem, ampak ga vseeno gre veliko veliko preveč za totalno butaste stvari (tu ne mislim na železnico).
Aljaž
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
@Parna,tvoj podatek ne drži parna lokomotiva U.37 v Kopru je obnovljena
lp
lp
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Tomaž97 napisal/-a:@Parna,tvoj podatek ne drži parna lokomotiva U.37 v Kopru je obnovljena
lp
Je kar lepa , ja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
parna napisal/-a:Škoda ,da lokomotive propadajo. T. Brate je opisal v svoji knjigi Slovenske muzejske lokomotive,da lokomotive niso dostopne javnosti in se nahajajo v depoju Muzeja. Čudno se mi zdi,da občina Jesenice ne poskrbi ali vsaj Muzej železarne na Jesenicah ne poskrbi ali noče poskrbeti za njihovo varstvo.
Nekateri govorijo,govorim predvsem za področje Zreč,kjer je delovala Zreška Micka,da bodo lokomotivo in vagone razrezali zaradi zanemarjenosti. Spomnimo se primera v Kopru,ko so odpeljali zanemarjene vagone Parenzane v Železniški muzej, lokomotivo U.37 pa pustili propadati naprej. Sramota !
Lp.
Eh, ja. Nekdo ima spet morasto noč in piše kar nekaj na pamet, ter brez osnove.
Še moj prispevek o U.37 : http://www.shrani.si/f/2V/Oy/35r1URBb/img20s23.jpg
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
T. Brate je v knjigi o Parenzani o železnici napisal ,govorim o poglavju Ohranjena vozila in trasa (str.108/109).
"Tako lokomotiva U.37 propada naprej,v njeni dimnici gnezdijo ptice.Kritike in prošnje za strokovno restavriranje in primerno hranjenje lokomotive kot nadvse pomembnega zgodovinskega eksponata pa so bob ob steno. Če bi namesto lokomotive stal tam muzejski dirkalni avtomobil,bi se mu pisalo popolnoma drugače..."
Govori ,da se je "rešitev" našla v tem,da so vagone odpeljali v Železniški muzej v Ljubljano,lokomotivo so prestavili bližje k železniški postaji,in jo ponovno pobarvali,žal tudi tokrat skrajno slabo in nestrokovno.
Vozila so v tridesetih letih razpadla in so se vanje naselili brezdomci,ena "rešitev" občine Koper je bila ,da jih razrežejo v staro železo. Ko so zgradili novo postajo v Kopru,so lokomotvo in vagone takrat nestrokovno restvrirali (leta cca. 1970-72).
Porečanka ,1995
Danes ,2008/09
Lokomotiva je tako slabo restavrirana,da bo propadala naprej. Barvo so prebarvali čez rjo in umazanijo. Sramota ! Kje je pulzometer,po obnovi bi moral ostati.
Lp.
"Tako lokomotiva U.37 propada naprej,v njeni dimnici gnezdijo ptice.Kritike in prošnje za strokovno restavriranje in primerno hranjenje lokomotive kot nadvse pomembnega zgodovinskega eksponata pa so bob ob steno. Če bi namesto lokomotive stal tam muzejski dirkalni avtomobil,bi se mu pisalo popolnoma drugače..."
Govori ,da se je "rešitev" našla v tem,da so vagone odpeljali v Železniški muzej v Ljubljano,lokomotivo so prestavili bližje k železniški postaji,in jo ponovno pobarvali,žal tudi tokrat skrajno slabo in nestrokovno.
Vozila so v tridesetih letih razpadla in so se vanje naselili brezdomci,ena "rešitev" občine Koper je bila ,da jih razrežejo v staro železo. Ko so zgradili novo postajo v Kopru,so lokomotvo in vagone takrat nestrokovno restvrirali (leta cca. 1970-72).
Porečanka ,1995
Danes ,2008/09
Lokomotiva je tako slabo restavrirana,da bo propadala naprej. Barvo so prebarvali čez rjo in umazanijo. Sramota ! Kje je pulzometer,po obnovi bi moral ostati.
Lp.
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Pulzometer je ostal, ampak lokomotiva je slabo restavrirana. Na SVAMZ-u je T. Brate predaval o restavriranju muzejskih eksponatov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
1. Moderatorji, bi odprli novo temo z naslovom o stanju parnih lokomotiv (ali pa če že obstaja kakšna in bi zadnje poste, ki se tičejo U-37 prestavili tja)? Naj bo ta tema le o jeseniških lokomotivah. To je samo dobronamerna pripomba, saj bi imeli tako večjo preglednost..
2. O restavriranju na prostem sploh nimam mnenja. Nevem, kakšna oblika bi bila najboljša. Res, da je dobro lokomotivo strokovno prebarvati, ampak, če ni pod streho oz. v vitrini, se ji ne piše ravno najbolje. Če pa je lokomotiva v vitrini (P-3, Izola), se pa zelo slabo vidi (tudi s prostimi očmi jo komaj vidiš čez zamazano steklo).. Lokomotiva v KP se še kar dobro drži, so vsaj zaščitili kabino s steklom.
2. O restavriranju na prostem sploh nimam mnenja. Nevem, kakšna oblika bi bila najboljša. Res, da je dobro lokomotivo strokovno prebarvati, ampak, če ni pod streho oz. v vitrini, se ji ne piše ravno najbolje. Če pa je lokomotiva v vitrini (P-3, Izola), se pa zelo slabo vidi (tudi s prostimi očmi jo komaj vidiš čez zamazano steklo).. Lokomotiva v KP se še kar dobro drži, so vsaj zaščitili kabino s steklom.
Aljaž