Od Tonota nobenega glasu...
Vmes sem malo pobrskal po spletu in našel na commons.wikimedia fotografijo JŽ 72-018, ki jo je "prilepil" Ajznponar...
Opremljena je z zapisom:
"Slovenščina: Ozkotirna (760mm) parna lokomotiva JŽ 72-018 v Slovenskih Konjicah. Lokomotivo je leta 1909 izdelala tovarna Haume Ste.-Pierre pod zap. št. 5398. Obratovala je na progi Poljčane - Slovenske Konjice - Zreče v zadnjih letih te proge (ukinjena 1962), nakar so jo preselili v Bosno. Leta 1970 so jo pripeljali nazaj v Slovenijo in jo po obnovi razstavili v Slovenskih Konjicah. Pospichal Lokstatistik. Več fotografij: 1 in 2."
Ker vemo, da je to naš @Ajznponar, ga bomo zaprosili, da popravi zapis pri tej in še nekaterih fotografijah.
Vemo namreč, da lokomotiva JŽ 72-018 ni nikoli vozila na konjiški progi.
Rustja decidirano zapiše v knjigi o Konjičanu:
"Lokomotiva ni nikoli vozila na konjiški prog ampak je le kot muzejski eksponat postavljena v Slovenskih Konjicah"
Podoben zapis vidimo tudi v Pospichalovi lokstatistiki.
Je pa a francoski wikipediji JG Brill dodal k fotografiji JŽ 72-018, da je identične lokomotive izdelala v letu 1908 tudi Forges Usines et Fonderies Haine-Saint-Pierre:
"Locomotive 031T à voie de 0,76m construite par Krauss-München, n°5398 de 1909 de la ligne Poljčane - Slovenske Konjice - Zreče (Royaume des Serbes, Croates et Slovènes identique à une série construite par Haine-Saint-Pierre en 1908)", kar pomeni, da so strokovnjaki za lokomotive povsod po svetu...
link:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Forges_Usi ... int-Pierre
Je pa napačen podatek za letnico izdelave lokomotive...bo potrebno popraviti...bom šel na en hitri tečaj francoščine
