@leteči vlak - fotografije
Re: @leteči vlak - fotografije
Moj favorit posljednja fotka. Lp Co Co .
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: @leteči vlak - fotografije
Hvala lepa
Preprosto Španka .
Herkulesa 082 + 082 proti Rakeku.
664-102 na Bakar expresu.
664-108 proti Ivanjem selu.
Preprosto Španka .
Herkulesa 082 + 082 proti Rakeku.
664-102 na Bakar expresu.
664-108 proti Ivanjem selu.
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: @leteči vlak - fotografije
Majestic Imperator na Jelenovem viaduktu, lok 664-120, 30. 10. 2014.
Pošiljka za Novo Gorico izvaža iz Borovnice, lok 664-105, 30. 10. 2014.
Na mostičju, lok 541-001, 31. 10. 2014.
Aljaž
Re: @leteči vlak - fotografije
Ova galerija fotki je jako lepa! Z guštom sam ju pregledal. Pohvale!
Bok!
Ante
Bok!
Ante
http://www.szz.hr" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: @leteči vlak - fotografije
Ante, iskrena hvala za pohvalo. Zelo veliko mi pomeni. Hvala še enkrat!
Nekaj današnjih fotografij iz Rakeka.
664-104 s polno močjo proti Borovnici.
Zadnji metri za 664-118 pred uvozom v žp Rakek.
LTE-jeva Maria čaka na vlak iz Kopra.
363-018 med manevriranjem.
Nekaj današnjih fotografij iz Rakeka.
664-104 s polno močjo proti Borovnici.
Zadnji metri za 664-118 pred uvozom v žp Rakek.
LTE-jeva Maria čaka na vlak iz Kopra.
363-018 med manevriranjem.
Aljaž
Re: @leteči vlak - fotografije
Aljaž,
še tukaj, nadarjen si za fotografijo! Menda Tvojim staršem ni več žal, da so Ti nabavli konkreten fotoaparat pred leti, mar ne?
Še več takih fotk, bravo!
še tukaj, nadarjen si za fotografijo! Menda Tvojim staršem ni več žal, da so Ti nabavli konkreten fotoaparat pred leti, mar ne?
Še več takih fotk, bravo!
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: @leteči vlak - fotografije
Zopet odgovarjam z zamudo . Hvala lepa obema .
Kratek postanek v mestecu Orvieto, ki se nahaja na stiku treh italijanskih dežel, Umbrije, Toskane in Lacija. Skozi naselje potekata dve pomembni železniški povezavi. Obe povezujeta Rim s Firencami, le da ima starejša proga lokalno/regionalni značaj (Linea Lenta), druga pa je namenjena hitrim in direktnim povezavam. Za slikanje železnice sem imel na voljo približno 15 minut, v tem času mi je uspelo ujeti šest hitrih vlakov in enega regionalca.
Pogled na mlajši del Orvieta, ki se je razvil ob vznožju hriba. V centralnem delu fotografije se vidi push-pull garnituro z lokomotivo FS E 464, ki vozi po regionalni progi iz leta 1866. Slednja je v celotnem obsegu med Firencami in Rimom dvotirna in elektrificirana z napetostjo 3 kV DC.
Nekaj deset metrov severneje poteka poteka proga visokih hitrosti, zgrajena leta 1977. Tudi ta povezava je dvotirna in opremljena z električno napetostjo 3 kV DC. Od svoje predhodnice je krajša za več kot 50 km, maksimalna voznoredna hitrost pa znaša 250 km/h. Prvi hitri vlak, ki sem ga uspel ujeti, je bil FS ETR 600 Frecciargento. V nadaljevanju sem slikal še eno povsem identično garnituro, zato je niti ne bom dal gor.
Privatnik Nuovo Transporto Viaggiatori z AGV 575 Italo.
FS ETR 500 Frecciarossa.
Vlaka na zadnjih dveh fotografijah (gre za dve različni garnituri) mi zaenkrat ostajata neznanka. Je možno, da gre za povsem novega FS ETR 1000 (Bombardier Zefiro 300), ki bo v kratkem začel voziti kot Frecciarossa 1000? Če ima kdor koli kakšne dodatne informacije, se toplo priporočam.
Kratek postanek v mestecu Orvieto, ki se nahaja na stiku treh italijanskih dežel, Umbrije, Toskane in Lacija. Skozi naselje potekata dve pomembni železniški povezavi. Obe povezujeta Rim s Firencami, le da ima starejša proga lokalno/regionalni značaj (Linea Lenta), druga pa je namenjena hitrim in direktnim povezavam. Za slikanje železnice sem imel na voljo približno 15 minut, v tem času mi je uspelo ujeti šest hitrih vlakov in enega regionalca.
Pogled na mlajši del Orvieta, ki se je razvil ob vznožju hriba. V centralnem delu fotografije se vidi push-pull garnituro z lokomotivo FS E 464, ki vozi po regionalni progi iz leta 1866. Slednja je v celotnem obsegu med Firencami in Rimom dvotirna in elektrificirana z napetostjo 3 kV DC.
Nekaj deset metrov severneje poteka poteka proga visokih hitrosti, zgrajena leta 1977. Tudi ta povezava je dvotirna in opremljena z električno napetostjo 3 kV DC. Od svoje predhodnice je krajša za več kot 50 km, maksimalna voznoredna hitrost pa znaša 250 km/h. Prvi hitri vlak, ki sem ga uspel ujeti, je bil FS ETR 600 Frecciargento. V nadaljevanju sem slikal še eno povsem identično garnituro, zato je niti ne bom dal gor.
Privatnik Nuovo Transporto Viaggiatori z AGV 575 Italo.
FS ETR 500 Frecciarossa.
Vlaka na zadnjih dveh fotografijah (gre za dve različni garnituri) mi zaenkrat ostajata neznanka. Je možno, da gre za povsem novega FS ETR 1000 (Bombardier Zefiro 300), ki bo v kratkem začel voziti kot Frecciarossa 1000? Če ima kdor koli kakšne dodatne informacije, se toplo priporočam.
Aljaž
Re: @leteči vlak - fotografije
Drži.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=4&t=7688" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=4&t=7688" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: @leteči vlak - fotografije
Super, hvala!
Ja, po tej novici mi je vse jasno: http://www.ferrovie.it/portale/leggi.php?id=782" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje slike so namreč ravno s 25. 4. 2015. Prva kompozicija je šla skozi Orvieto ob 15.34, druga ob 15.38. Iz tega torej lahko sklepam, da je na predzadnji sliki Frecciarossa 1000 št. 6 z italijanskim predsednikom na krovu, na zadnji sliki pa Frecciarossa št. 7. Takega krompirja na železnici še nisem imel .
Ja, po tej novici mi je vse jasno: http://www.ferrovie.it/portale/leggi.php?id=782" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje slike so namreč ravno s 25. 4. 2015. Prva kompozicija je šla skozi Orvieto ob 15.34, druga ob 15.38. Iz tega torej lahko sklepam, da je na predzadnji sliki Frecciarossa 1000 št. 6 z italijanskim predsednikom na krovu, na zadnji sliki pa Frecciarossa št. 7. Takega krompirja na železnici še nisem imel .
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: @leteči vlak - fotografije
Koriščenje petih minut premora na terenskih vajah za slikanje mednarodnega vlaka št. 7686 Temišvar (postaja Timișoara Nord) - Vršac v sestavi 1x CFR (Căile Ferate Române) 96, bolje poznanim kot Siemens Desiro.
(Vatin, 23. 7. 2015)
(Vatin, 23. 7. 2015)
Aljaž
Re: @leteči vlak - fotografije
Odlično!!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje