Re: @leteči vlak - fotografije
Objavljeno: 25.09.2019, 14:29
Lepe fotke! Le tako naprej!
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Če človek gleda fotografije @letečega vlaka, bi si mislil da jih sploh ni več Verjetno je del zaslug za izginjanje moč pripisati tudi fotografom njegove sorte, ki ne objavljajo fotografij teh "umetnin" ... in potem "umetnikom" motivacija za izdelavo "umetnin" pač upade. Ni hrane za njihov ego ...Re 4/4 napisal/-a:Nemci iz foruma Drehscheibe, ki potujejo po svetu, se ne morejo načudit, da grafiti izginjajo.
To bo pa še precej časa preteklo, preden bo šel zadnji kanarček v odpis...MatejP napisal/-a:Počasi se Kanarčki poslavljajo ... s koncem avgusta naj bi šli v odpis
Tako mi je bilo rečeno v mariborskih delavnicah proti koncu avgusta. Še na zadnjih dveh naj bi se končalo revizijo, potem pa konec z revizijamiDino S napisal/-a:To bo pa še precej časa preteklo, preden bo šel zadnji kanarček v odpis...MatejP napisal/-a:Počasi se Kanarčki poslavljajo ... s koncem avgusta naj bi šli v odpis
Kot potnika me tole razmišljanje malce preseneča. Upokojile se bodo najboljše DM garniture, stare klempe od Fiatov, zastarele že ob nakupu, pa bi naj še naprej vozile. Je že res, da bodo novi vlaki na progah, kjer sedaj vozijo kanarčki, ampak le te se lahko preseli na proge, kjer prevladujejo stare klempe, stane samo nekaj popisanega papirja in nič več. Še vedno pa na SŽ ne razmišljajo o vlakih primernih za manj frekventne proge, kjer se potnikov redko nabere za število prstvo mizarja na obeh rokah.Ob nakupu DMG Stadler se res govori o upokojitvi nekaterih serij (Kanarčke omenjajo najpogosteje), ampak podobno se je o upokojitvi Gomulk govorilo ob nakupu Desirotov, pa ene dve ali tri Gomulke dobrih 15 let kasneje še kar vozijo ... najbrž jih bodo šele Stadlerji dokončno "pokopali".
Sedaj tukaj je tako tako. Zakonodaja je pač eno, proizvajalec pa lahko določi čisto nekaj drugega. Kot primer za Pendolina:mkx napisal/-a:Pod prvo, revizije veljajo N let (zdi se mi, da je N=5 a se lahko motim) in bodo, tudi če nobene revizije na Kanarčkih ne bodo več naredili, le-ti vozili torej še 5 let.
.
No potem pa so malo posodobili:Po navedbah podjetja SŽ; d.o.o. se vsa popravila izvajajo v skladu s Priročnikom za uporabo in vzdrževanje EMV 310, kjer so zajeta navodila proizvajalca. Za ključne-vitalne dele (pogonski in prosti podstavni vozički, hidravlična skupina, pnevmatika in zavore) je predpisana zapadlost periodičnih revizij med dvema revizijama 1.800.000 kilometrov in obdobje 6 let. V splošnih navodilih je predpisano, da rokov ni potrebno 100% upoštevati in da lahko varirajo do 10%. Hkrati je predpisano tudi, da so časovni roki veljavni le v primeru, če prevoženi kilometri vlaka ustrezajo navedenemu obdobju. V praksi to pomeni, da velja časovno obdobje 6 let, v kolikor vlak prevozi 1.800.000 km (+/- 10%).
Navedenega ni možno upoštevati zaradi določil Pravilnika o vzdrževanju železniških vozil (UL RS št. 70/2008 z dne 11.07.2008), ki v sedmem odstavku 38.člena določa mejni časovni rok 8 let in v Prilogi 3, Preglednica 2, skladno z navedeno določbo določa maksimalni časovni rok 8 let (6+2) in 1.500.000 km (+25%).
Osnovni časovni rok med dvema zaporednima revizijama električnih in dizelskih vlečnih vozil je 6 let. Ta rok se sme podaljšati dvakrat za eno leto, tako da znaša mejni časovni rok za revizije 8 let. Mejni časovni rok 8 let se v nobenem primeru ne sme podaljšati, razen v kolikor navodilo proizvajalca vozila drugače določa