Neželezniške fotografije 3.del
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Žuto polje
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Sicer je le en lepilni trak... vendar je iz časov, ko so tudi manjša podjetja imela "svojo" železniško postajo
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Mogoče pa obstaja obratna korelacija med dostopnostjo železnice in dolžino telefonske številke? Na fotografiji je podjetje imelo 5-mestno tel. številko in svojo ŽP. Sedaj imamo 8-mestne (tudi področne kode moramo skoraj vedno izbirati), železnica paŽAT32 napisal/-a:Sicer je le en lepilni trak... vendar je iz časov, ko so tudi manjša podjetja imela "svojo" železniško postajo
V malo bolj daljni preteklosti telefonskih številk ni bilo, tisti ki je telefon kljub temu imel, pa je imel tudi svojo železnico
LP, Metod
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Danes je potekalo jubilejno 20. srečanje ljubiteljev starodobnih vozil v Škofljici. Prilagam nekaj slikic, niso bog ve kaj, je skoz in skoz padalo.....
Okostje motorizacije leta 1961
Angleška klasika
Najdragocenejši primerek, Bently
Fiat Balilla l. 1935 in MB 170
Nekateri se pa navdušujejo nad veliki stvarmi, kot je tale Fiat 619 N1, približno sodobnik Brižitkam.
Kot vidite ljubiteljstvo starodobnikov lepo poganja korenine.
LPL
Okostje motorizacije leta 1961
Angleška klasika
Najdragocenejši primerek, Bently
Fiat Balilla l. 1935 in MB 170
Nekateri se pa navdušujejo nad veliki stvarmi, kot je tale Fiat 619 N1, približno sodobnik Brižitkam.
Kot vidite ljubiteljstvo starodobnikov lepo poganja korenine.
LPL
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Maribor
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Neželezniške fotografije 3.del
Zgodnji poletni večeri na Brniku.
Canadair CL-600-2C10 Regional Jet CRJ-701ER, S5-AAY, Adria Airways, JP 709 Gradec - Ljubljana, 27. 8. 2016.
Dassault Falcon 2000EX, L1-01, Slovenska vojska, 27. 8. 2016.
ATR 72-500, YU-ALV, Air Serbia, JU 194, Beograd - Ljubljana, 4. 8. 2016.
Embraer ERJ-170STD, SP-LDF, LOT Polish Airlines, LO 617 Varšava - Ljubljana, 9. 8. 2016.
Embraer ERJ-170LR, F-HBXL, HOP!/Air France, AF 1186 Pariz CDG - Ljubljana, 9. 8. 2016.
Embraer ERJ-190LR, OH-LKK, Nordic Regional Airlines/Finnair, AY 723, Helsinki - Ljubljana, 4. 8. 2016.
Airbus A321-211, D-ABCP, Air Berlin, v najemu pri Finnair, AY 723 Helsinki - Ljubljana, 27. 8. 2016.
Airbus A319-132, TC-JUD, "Bahçelievler", Turkish Airlines, TK 1063, Istanbul - Ljubljana, 4. 8. 2016.
Boeing 777-381ER, JA781A, All Nippon Airways, NH 1959 Tokio Narita - Ljubljana, 27. 8. 2016.
Canadair CL-600-2C10 Regional Jet CRJ-701ER, S5-AAY, Adria Airways, JP 709 Gradec - Ljubljana, 27. 8. 2016.
Dassault Falcon 2000EX, L1-01, Slovenska vojska, 27. 8. 2016.
ATR 72-500, YU-ALV, Air Serbia, JU 194, Beograd - Ljubljana, 4. 8. 2016.
Embraer ERJ-170STD, SP-LDF, LOT Polish Airlines, LO 617 Varšava - Ljubljana, 9. 8. 2016.
Embraer ERJ-170LR, F-HBXL, HOP!/Air France, AF 1186 Pariz CDG - Ljubljana, 9. 8. 2016.
Embraer ERJ-190LR, OH-LKK, Nordic Regional Airlines/Finnair, AY 723, Helsinki - Ljubljana, 4. 8. 2016.
Airbus A321-211, D-ABCP, Air Berlin, v najemu pri Finnair, AY 723 Helsinki - Ljubljana, 27. 8. 2016.
Airbus A319-132, TC-JUD, "Bahçelievler", Turkish Airlines, TK 1063, Istanbul - Ljubljana, 4. 8. 2016.
Boeing 777-381ER, JA781A, All Nippon Airways, NH 1959 Tokio Narita - Ljubljana, 27. 8. 2016.
Aljaž