Razne slikce od tu in tam 5.del

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a mkx »

leteči vlak napisal/-a:Včerajšnji kočevski nabiralnik.
Lepe =D> Še posebej mi je všeč zadnja.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Te so pa za pohvalit :!:

Ali je bila res potreba po dveh lokomotivah?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ali je bila res potreba po dveh lokomotivah
?

Glede na dolžino naloženega vlaka 12+? vagonov po cca 70 ton in največjo obremenitvijo lokomotive 644 (vsaj prva v vlaku) na omenejni relaciji je to potrebno.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:
Ali je bila res potreba po dveh lokomotivah
?
Glede na dolžino naloženega vlaka 12+? vagonov po cca 70 ton in največjo obremenitvijo lokomotive 644 (vsaj prva v vlaku) na omenejni relaciji je to potrebno.
Zadaj je bil Regan, ki ima večinoma približno dvakrat večje maksimalne dovoljene obremenitve.

Se mi pa poraja (povezano) vprašanje: ali je v drugo smer vse skupaj tudi potovalo kot en vlak? Možno bi bilo, da je bila ena lokomotiva že nekje (recimo v Ortneku), pa je druga pripeljala še en vlak, za nazaj so pa vse skupaj dali v en vlak. Ali obratno.
Kar pa poraja vprašanje: na Kočevski progi od Grosuplja naprej naj ne bi bil sočasno več kot en vlak ... kako bi se torej v eno smer lahko pojavila dva vlaka sočasno?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Tukaj se pa poraja vprašanje za koliko se je spremenila osna obremenitev proge, glede na to, da je na njej Regan?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a mkx »

Podatek o novi kategoriji proge bo moral napisati kdo drug. Do rekonstrukcije je bila A torej 16 t/os. Je pa tako: delovne vlake sta vozila (tudi) Kenedija. Kenedi ima približno 5 ton manjšo težo kot Regan, torej manj kot 1 tono manjši osni pritisk (18 t/os proti skoraj 19 t/os). Če bi bila kategorija B?, bi bila omejitev ravno 18 t/os, torej bi Kenedi še lahko peljal, Regan pa ne. Dolenjska proga je C2, mislim si, da bo Kočevka vsaj toliko. C pa pomeni 20 ton na os.
LP, Metod
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

mkx napisal/-a:Podatek o novi kategoriji proge bo moral napisati kdo drug. Do rekonstrukcije je bila A torej 16 t/os. Je pa tako: delovne vlake sta vozila (tudi) Kenedija. Kenedi ima približno 5 ton manjšo težo kot Regan, torej manj kot 1 tono manjši osni pritisk (18 t/os proti skoraj 19 t/os). Če bi bila kategorija B?, bi bila omejitev ravno 18 t/os, torej bi Kenedi še lahko peljal, Regan pa ne. Dolenjska proga je C2, mislim si, da bo Kočevka vsaj toliko. C pa pomeni 20 ton na os.
Od Grosuplja do Ribnice (v prihodnosti do Kočevja) je proga D4, torej 22,5 t/os. Ker pa je dolenjska proga dopustne obremenitve C2, je naloženost vagonov temu primerna.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

A mi mogoče lahko kdo namigne, kje so navedene te oznake kategorij prog? Videl sem že na tovornih vagonih tabelico s temi kategorijami in dopustno težo (tovora?) ampak žal ne znam lih najbolje razbrati kaj pomenijo te kategorije... [-o<
Goran
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a 038 »

V ureddbi o kategorizaciji prog, mislim da v 6. čl. V navodilo o progi pa so navedene proge.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Cepi napisal/-a:Te so pa za pohvalit :!:

Ali je bila res potreba po dveh lokomotivah?

Hja, organizacija #-o

Vlak je peljala Španka. Ker pa je imela pretežo, je rabila doprego. in ker je bil frej glih Regan...

No, saj pravim, organizacija #-o

Ko prvi vlak prispe v Ortnek, da prometnik odjavo, in naslednji vlak lahko mirno pelje za njim.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a kvak »

Ena neumesna: pred cca 10-15 leti se spominjam da je bilo veliko voženj proti Beljaku potekalo tako, da je bila po 1 lokomotiva spredaj in 1 zadaj. S serijami 541 (in ustrezna OBB) pa vidim da vozijo samo z 2 lokomotivama spredaj. Razlog?
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Hvala vsem za informacije o kategorizaciji dasiravno me je samo zanimala tabelica v stilu kategorija-obremenitev ampak sem uspel razbrati iz dokumentov. Hvala!
Goran
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a 038 »

kvak napisal/-a:Ena neumesna: pred cca 10-15 leti se spominjam da je bilo veliko voženj proti Beljaku potekalo tako, da je bila po 1 lokomotiva spredaj in 1 zadaj. S serijami 541 (in ustrezna OBB) pa vidim da vozijo samo z 2 lokomotivama spredaj. Razlog?
Morda v dopustni obremenitvi kuple-spenjače.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a igor72 »

038 napisal/-a:
kvak napisal/-a:Ena neumesna: pred cca 10-15 leti se spominjam da je bilo veliko voženj proti Beljaku potekalo tako, da je bila po 1 lokomotiva spredaj in 1 zadaj. S serijami 541 (in ustrezna OBB) pa vidim da vozijo samo z 2 lokomotivama spredaj. Razlog?
Morda v dopustni obremenitvi kuple-spenjače.
Vagoni se enaki kot pred 10-15.leti; večina lokomotiv pa tudi (razen 541/1216)
Racionalizacija, je verjetno bolj iskan odgovor, saj za tandem potrebuješ le enega strojevodjo
LEP DAN
Igor
Odgovori