Jaz bi pričakoval, da se pri določitvi osne obremenitve vzame (zaokrožena) osna obremenitev najbolj obremenjene osi. Osna obremenitev namreč govori o obremenitvi, ki jo lokomotiva povzroča na zgornjem (in spodnjem) ustroju in pri tem se (očitno) vzame statična obremenitev po osi/oseh.Gorchi napisal/-a:Predvidevam, da se za računanje osne obremenitve upošteva statična obremenitev in ne adhezijska...
Verjamem, da so običajno negnane osi manj obtežene kot gnane, prav tako verjamem, da so istovrstne osi (gnane ali negnane) približno enako obtežene. Teoretično pa bi se lahko zgodilo, da je ena negnana os bolj obtežena kot katerakoli od gnanih, kar sicer najbrž nima smisla ampak vseeno ...
Pri dinamičnih obremenitvah so stvari precej bolj komplicirane, kar dokazuje tudi študija, ki jo je Ljubitelj (če se ne motim) več kot enkrat navajal na tem forumu, in govori o tem, da Brižitke dinamično obremenjujejo progo približno ravno toliko kot Žive kljub svoji nižji osni obremenitvi.