Razne slikce od tu in tam 5.del

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a maxima »

ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Vedno je dvignjen notranji nad kabino 1.
LP Andraž
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a cokla »

Re 4/4 napisal/-a:
maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.
Kako lahko dvomiš :D

#sarkazem
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1942
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Re 4/4 napisal/-a:
maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.
Kakšen je običajni osni pritisk pri naloženih kontejnerskih vlakih?
preglednik
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a maxima »

Re 4/4 napisal/-a:
maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.
Točno :)
Lahko bi v SI tudi uvedli takšno prakso.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kakšen je običajni osni pritisk pri naloženih kontejnerskih vlakih?
Odvisno od tovora. Poglej tale dva šlepa, eden se skoraj potaplja in ima pol manj naloženih kontejnerjev kot drug, posneto v S. Nemčiji na Elbe-Seitenkanal-u kategorije Vb.

Slika

Kateri kontejnerji so težji, večji 40" ali manjši 20", očevidno je odvisno od tovora. Tipičen kontejnerski vagon pa ima kategorijo D4 ali 22,5 t/os in 8t/m dolžinske obremenitve.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4108
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a:
maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm.

Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Taurus 1216 nima AC 1450 mm z ogljikom. Odjemnik se uporablja za Švico, Francijo, Luksemburg. Za Francijo je sicer možna tudi širina 1600 mm. Je pa tako, da se gre v EU v poenotenje dolžin. Vse modermizacije morajo omogočati 1600 in/ali 1950 mm širino. Ostale širine, ki so trenutno v uporabi lahko ostanejo.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a maxima »

mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT :) .
Re 4/4 napisal/-a: Taurus 1216 nima AC 1450 mm z ogljikom. Odjemnik se uporablja za Švico, Francijo, Luksemburg. Za Francijo je sicer možna tudi širina 1600 mm. Je pa tako, da se gre v EU v poenotenje dolžin. Vse modermizacije morajo omogočati 1600 in/ali 1950 mm širino. Ostale širine, ki so trenutno v uporabi lahko ostanejo.


V preteklosti sta 1216 050 in 541 107 najbrž imeli tudi AC 1450mm saj sta bili na testiranjih v Švici (050) in v Luksemburgu (107)...?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

maxima napisal/-a: V preteklosti sta 1216 050 in 541 107 najbrž imeli tudi AC 1450mm saj sta bili na testiranjih v Švici (050) in v Luksemburgu (107)...?

Dobro to niso ravno regularne vožnje. Siemens je naredil tri prototipe v letu 2005. ÖBB 1216 001, 141 (ex 002). 226 (ex 003), katere je potem testiral v Evropi. Potem je naredil še številko 050, s katero je naredil rekordno vožnjo. Peti "prototip" oziroma izdelana lokomotiva, serije U4, pa je naša 101, ki je imela največ varnostnih paketov in je bila posebna v opremi in jo je Siemens uporabljal 541-101 za registracijo po Evropi in celo edina, ki je bila pod 1,5 kV! Pa še vedno ne najdem nobene uradne novice o tem. 107 pa je bila v Luksemburgu za testiranje njihove vozne mreže.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a cokla »

Re 4/4 napisal/-a:[Peti "prototip" oziroma izdelana lokomotiva, serije U4, pa je naša 101, ki je imela največ varnostnih paketov in je bila posebna v opremi in jo je Siemens uporabljal 541-101 za registracijo po Evropi in celo edina, ki je bila pod 1,5 kV! Pa še vedno ne najdem nobene uradne novice o tem. 107 pa je bila v Luksemburgu za testiranje njihove vozne mreže.

Lokomotive od 101 do 110 imajo povsem enak varnostni paket.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

cokla napisal/-a: Lokomotive od 101 do 110 imajo povsem enak varnostni paket.

Drži. mogoče malo nerodno napisal. Je imela največ paketov od teh takrat izdelanih petih prototipov. Ker je imela največ paketov, so jo vozili po Evropi. Prve 1xx pa so prišle v Slovenijo skoraj leto po izdelavi 101-ke.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4108
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a mkx »

maxima napisal/-a:
mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT :) .
Recimo tiste, ki jih je največ? Tiste 1216, ki so na RJ ... ali imajo enake OT?
LP, Metod
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a maxima »

Tiste ki peljejo RJ so serije A (1216 0xx) in serije C (1216 2xx). Obe imata 2 AC OTja širine 1950mm, za D in A (serija A) in za D, A, CZ in SK (serija C).
Odgovori