Razne slikce od tu in tam 5.del

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a:
maxima napisal/-a:
mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT :) .
Recimo tiste, ki jih je največ? Tiste 1216, ki so na RJ ... ali imajo enake OT?
ÖBB 1216 obstaja v treh podserijah. Na Railjetu sta podseriji 0xx za Italijo in 2xx za Češko. Tisti v barvah ČD-ja so samo najeti, lastnik je ÖBB.

001-024 in 050 (ex 025) A-D-IT-SI-(pogojno tudi CH in CZ) zunanja sta 1950 mm, možna zamenjava za enega 1450 mm AC, notranja 1450 mm DC, možna menjava za 1950 mm DC.
141-150 A-D-SI-HR (pogojno tudi za CZ) zunanja sta AC 1950 mm in 1600 mm (za Hrvaško), notranja DC 1450 mm
226-240 A-D-CZ-SK zunanja AC 1950, notranja 1950 mm DC
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a maxima »

Re 4/4 napisal/-a:
ÖBB 1216 obstaja v treh podserijah. Na Railjetu sta podseriji 0xx za Italijo in 2xx za Češko. Tisti v barvah ČD-ja so samo najeti, lastnik je ÖBB.

001-024 in 050 (ex 025) A-D-IT-SI-(pogojno tudi CH in CZ) zunanja sta 1950 mm, možna zamenjava za enega 1450 mm AC, notranja 1450 mm DC, možna menjava za 1950 mm DC.
141-150 A-D-SI-HR (pogojno tudi za CZ) zunanja sta AC 1950 mm in 1600 mm (za Hrvaško), notranja DC 1450 mm
226-240 A-D-CZ-SK zunanja AC 1950, notranja 1950 mm DC
Da malo popravim :wink: :
Podserija A (A, D, I, SI + CZ, CH) so: 001-009, 011-025, 032
Podserija B1 (A,D, SI, HR) so: 141-148
Podserija C (A, D, CZ, SK) so: 210, 226-231, 233-240, 249-250

To velja za zdaj, so jih pa v preteklosti večkrat preštevilčili (npr 050 je postaja 025, 150 je postaja 250 itd...)

@Re 4/4, serija A ima varnostne naprave za CZ in CH?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a cokla »

Re 4/4 napisal/-a:
cokla napisal/-a: Lokomotive od 101 do 110 imajo povsem enak varnostni paket.

Drži. mogoče malo nerodno napisal. Je imela največ paketov od teh takrat izdelanih petih prototipov. Ker je imela največ paketov, so jo vozili po Evropi. Prve 1xx pa so prišle v Slovenijo skoraj leto po izdelavi 101-ke.

Ja...101 je bila v Sloveniji prva. Na njej smo opravili izpite z Nemškimi instruktorji in res je; ker je imela vse varnostne pakete je opravljala vse testne vožnje v začetku.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

maxima napisal/-a:
@Re 4/4, serija A ima varnostne naprave za CZ in CH?
Mirel za Češko se vgradi naknadno. Za Švico pa se vgradi paket e in zamenja en odjemnik. V Švici in na Slovaškem 1216 trenutno nima dovoljenja. Za Slovaško je bil problem v števcih oseh. Za Švico pa nobena nima e paketa. Kar piše v spodnjem linku. Zakaj pa je moral via švicarski hribi v Italijo na teste pa me ne sprašuj. :lol:

http://www.bahnonline.ch/bo/archiv/2014 ... e-schweiz/


Če te zanima še kaj več:
Slika

Se pa k paketom lahko dodajo še dodatne države. Odvisno pa od zmožnosti konstrukcije.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 13.05.2019, 8:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4108
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a: ÖBB 1216 obstaja v treh podserijah. Na Railjetu sta podseriji 0xx za Italijo in 2xx za Češko. Tisti v barvah ČD-ja so samo najeti, lastnik je ÖBB.

001-024 in 050 (ex 025) A-D-IT-SI-(pogojno tudi CH in CZ) zunanja sta 1950 mm, možna zamenjava za enega 1450 mm AC, notranja 1450 mm DC, možna menjava za 1950 mm DC.
141-150 A-D-SI-HR (pogojno tudi za CZ) zunanja sta AC 1950 mm in 1600 mm (za Hrvaško), notranja DC 1450 mm
226-240 A-D-CZ-SK zunanja AC 1950, notranja 1950 mm DC
Hvala za tale opis.

Glede na dovoljene države ÖBB Vectronov (A,D,I,CZ,SK,SI) sklepam, da imajo torej montirane OT: zunanja AC 1950 mm, notranja DC 1950 mm (CZ) + 1450 mm (SI)?

Pa še: v čem se (razen materiala na samem stiku OT z VM) razlikujejo odjemniki AC in DC? Bi torej teoretično lahko po recimo Češkem vozili 1216 in 1293 z dvignjenim OT za AC širine 1950mm?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a:
Glede na dovoljene države ÖBB Vectronov (A,D,I,CZ,SK,SI) sklepam, da imajo torej montirane OT: zunanja AC 1950 mm, notranja DC 1950 mm (CZ) + 1450 mm (SI)?
Zuanji 1950 mm AC ("avstrijski", s katerim lahko prevoziš od Norveške do Grčije via Romunija), notranji 1450 mm DC (slovensko-italijanski, ne verjamem da je 1600 mm), notranji 1950 DC (češki), zunanji 1600 mm (hrvaški). Varnostna oprema je za A, D, I, H, HR, PL, SLO, SK, CZ + opcija nadgradnje po potrebi še za B, BiH, BG, GR, MK, NL, RO, SRB, TR. Čeprav za Benelux bo svoja podserija, verjetno brez Slovenije.

Kar se tiče odjemnika. Poglej si zbiralke, kateri odjemniki so povezani. ;) in če je možna uporaba tretjega odjemnika.
http://www.br146.de/bilder/2008-06-03_840_1216021.jpg
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a maxima »

Evo, en zanimiv link. ÖBB 1216 z notranjim odjemnikom, ki je ponavadi za DC sistem, vozi po Švici, kjer je AC sistem.
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/2147

Milsim da je @mkx-a zanimalo, če se lahko z istim materijalom drsalke vozi po AC in DC vozni mreži. A se torej da? Ni po tako da so vse drsalke/drsniki iz grafita?
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a maxima »

Re 4/4 napisal/-a: Slika
No ja, to je bolj tako... RTS-jeva 1216 901 ima paket C pa ima vseeno dovoljenje za SI in HR.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4284
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

maxima napisal/-a:Evo, en zanimiv link. ÖBB 1216 z notranjim odjemnikom, ki je ponavadi za DC sistem, vozi po Švici, kjer je AC sistem.
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/2147

Milsim da je @mkx-a zanimalo, če se lahko z istim materijalom drsalke vozi po AC in DC vozni mreži. A se torej da? Ni po tako da so vse drsalke/drsniki iz grafita?
Na linku je samo testna vožnja. Nekaj podobnega kot naša 101ka. Če pogledaš DB-jeve različne BR 189 (58 in 32 komadov), boš videl, da je 3 kV odjemnik za Poljsko na zunanji strani,prav tako kot AC "avstrijski", notranja sta pa 1,5 kV ali češki (možen tudi slovenski). Kombinacije in položaj odjemnikov se določa glede na vozno mrežo držav in s tem material drsalke. Nekaj pa še doda konstrukcija lokomotiv. @mkx ČD lokomotive imajo samo dva odjemnika. Si pozabil iz druge teme ;)


Kar se tiče materiala. Vse je po standardih. Nič ni narejeno po domače
Material, uporabljen za kontaktne gibljive drsalke, mora biti mehansko in električno združljiv z materialom kontaktnega vodnika. Na progah z enosmerno napetostjo se za kontaktni material drsalke tokovnega odjemnika uporablja navaden ogljik, impregniran ogljik z dodatnim materialom, ali impregnirani ogljik, obdan z bakrom. Kontaktne drsalke iz navadnega ogljika ali impregniranega ogljika je treba preveriti, kot je navedeno v točkah 5.2.2, 5.2.3, 5.2.4, 5.2.6 in 5.2.7 standarda SIST EN 50405
Kar pa se tiče širine, pa je že bilo omenjeno. "Statični" ali namišljen odjemnik je na sredini tira s poravnano drsalko v ravnini. Dovoljeni odklon osi od statičnega odjemnika v mm pa določa širino dejanskega odjemnika. V Sloveniji v najbolj neugodnih razmerah je odklon 350 mm.

Kar pa se tiče RTS-a. Pa je samo nadgrajen. Tako, kot če bi želel NL paket.

Pa mislim, da se je totalno zašlo od slike od @cokle. Ostalo na ZS.
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a MatejP »

Primol-Rail/ENNA Trans 193-269 in Desiro iz Ilirske Bistrice, Pivka 2. 6. 2019
Slika
Pa lep pozdrav
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a Žiga »

1216-018 Railjet v službi RCC-SI
Slika

1293-024 v Sežani
Slika

Adria transport in RCC-SI v Postojni
Slika
Uporabniški avatar
ZmAY
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 23.09.2013, 20:05
Kraj: Kranj

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a ZmAY »

Slika
Trondheim

Slika
Iglesias, Sardinija

Slika
Iglesias, Sardinija

Slika
Iglesias, Sardinija
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a MatejP »

Ptuj in Pragersko:
Naj začnem najprej s Citadello na Ptuju:
Slika

Kmalu za njo je postajo prevozil tovorni z dvema kraljicama:
Slika

Med čakanjem na Pohorca je nastal tale portret speče kraljice:
Slika

In nato me je dež pregnal v zavetje nadstreška pred postajnim poslopjem:
Slika

Tu je že naslednji večer; Sonce se je skrilo ravno dovolj zgodaj da je Zelenc ostal v senci:
Slika

Enako je bilo tudi z vlakom za njim in s Pohorcem:
Slika
Slika

Sreče s svetlobo in Pohorcem ni bilo tudi čez dva dni ...
Slika

Sej je pa Sonce kmalu pokazalo in lepo osvetlilo most z vlakom 15 minut za Pohorcem:
Slika

Za konec slik s Ptuja pa še en tovorni z Reganom 103 ...
Slika
Pa lep pozdrav
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a MatejP »

Sledijo še slike s Pragerskega:

Tovorni iz Maribora:
Slika

Potniški za Maribor:
Slika

In še en potniški s Prekmurja za Maribor:
Slika
Pa lep pozdrav
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4108
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Razne slikce od tu in tam 5.del

Odgovor Napisal/-a mkx »

Lepo je videti fotografije s Prekmurske proge (sem že napisal s Prekmurskega konca, ampak večina fotk je s te strani Mure :wink:).
MatejP napisal/-a:Ptuj in Pragersko:
Kmalu za njo je postajo prevozil tovorni z dvema kraljicama:
Druga je bila malo težji vagonček (hladna).
LP, Metod
Odgovori