@Anzee ga je ujel v Šiški, jaz pa v petek, 17.04.2015 v Poljčanah....

LP
Jože
Al pa vsaj s kakšno 642 brez pluga, izgleda zelo oldyBrižitka 363 napisal/-a:S 661 bi pa lahko vlekli muzejski vlak v vročem in sušnem obdobju, 664 še ni taka starina.
Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026ŽAT32 napisal/-a:Al pa vsaj s kakšno 642 brez pluga, izgleda zelo oldyBrižitka 363 napisal/-a:S 661 bi pa lahko vlekli muzejski vlak v vročem in sušnem obdobju, 664 še ni taka starina.
Hja, je pa dalj časa luštnomkx napisal/-a:Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
Se močno bojim, da to ni čisto res. V starih časih pred elektrifikacijo so lokomotive 642/643 prepeljale marsikateri tovorni ali brzi vlak na progi Mb-Zm in so bile v grobem ekvivalentne seriji 06. 06 in 25 se pa težko primerjata, že zaradi same razlike v adhezijski teži, ki je za 06 72 ton (pozor na wiki je narobe 16t/os). Seveda je 06 mnogo zmoglivejša od 025. Ne nazadnje je pa vlečna sila lokomotive 643 (642 je dokaj podobna, pri adhezijski teži kakih 64 ton) 10.500 daN pri Vmintr 16,5 km/h. Speljavna vlečna sila je pa reda 16.000daN. Dvomim da pride 025 približno blizu tem podatkom (adhezijska teža 64t ali ce manj), kar pa veja tudi za 06 serijo, saj so za parnjače Vmintr tipično okoli 12 km/h zaradi omejene moči kotla.Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
HmmmLjubitelj napisal/-a:Se močno bojim, da to ni čisto res.Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
Jaz vidim samo enega Mr. Greena, ki ni ravno smeško. Sicer pa postajajo teme o muzejskih lokomotivak malo brezvezne, saj je velik del voznega parka SŽ že muzejske kategorije. Kakšna je pa sploh razlika v "muzejski vrednosti" serijsko štancane vojne parne lokomotive (SŽ033), ki pravzaprav v obdobju parnih lokomotiv na omrežju JŽ ni nikoli videla SŽ ( v Slovenijo je prišla na koncu parne vleke, ker pač drugod niso bile več potrebne) in prvimi elektro dizelsko lokomotivami za službo na glavnih progah serije 661, ki so samo 17 let mlajše in so prinesle preobrat v razvoju železnic na naših tleh?Ti tistega smeškota ne vidiš?
Emmm, a Ti mešaš adhezijsko težo celotne lokomotive in statično osno obremenitev? Za 06 je namreč 18t/os, adhezijska teža slabih 72 t, teža prazne lokomotive (brez tenderja) pa 92 ton. Poglej na http://www.miniaturna-zeleznica.com/index.php, kjer imaš skice in podatke o lokomotivah za podrobnosti.Ljubitelj napisal/-a:06 in 25 se pa težko primerjata, že zaradi same razlike v adhezijski teži, ki je za 06 72 ton (pozor na wiki je narobe 16t/os).Đura ne bi mogla držati voznih časov od 25-026
Ljubitelj
.....06 in 25 se pa težko primerjata, že zaradi same razlike v adhezijski teži, ki je za 06 72 ton (pozor na wiki je narobe 16t/os).
Strela, pa ti razumeš kar prebereš, da me podučuješ o adhezijski teži serije 06? Lahko bi se obregnil ob slovensko wikipedijo, ki navaja napačno osno obremenitev 16 ton.. Sicer pa hvala lepa za nasvet, kjer se naj napajam, toda te stvari sem dodobra poznal že pred 50 leti, vendar sem ravno s te strani potegnil podatke! No, 25-ka me pa milo rečeno sploh ne zanima, to je bila tudi v mojih mladih letih neka obrobna stvar v primerjavo z 06.Gorchi:
Emmm, a Ti mešaš adhezijsko težo celotne lokomotive in statično osno obremenitev? Za 06 je namreč 18t/os, adhezijska teža slabih 72 t, teža prazne lokomotive (brez tenderja) pa 92 ton. Poglej na http://www.miniaturna-zeleznica.com/index.php, kjer imaš skice in podatke o lokomotivah za podrobnosti.
Mimogrede, osna obremenitev 25-ke je 14t/os, teža lokomotive 61,2 t (prazna), adhezijska pa 57t