Re: Razne slikce od tu in tam 5.del
Objavljeno: 11.05.2019, 11:13
ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Kako lahko dvomišRe 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Kakšen je običajni osni pritisk pri naloženih kontejnerskih vlakih?Re 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
TočnoRe 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm. Je pa na vzhodu praksa, da se ob prevozu nevarnega tovora, pri lokomotivah, ki imajo samo en ustrezni odjemnik, doda ščitni vagon. Ponavadi je to vagon za prevoz kontejnerjev, ker ne vpliva preveč na bruto težo.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Odvisno od tovora. Poglej tale dva šlepa, eden se skoraj potaplja in ima pol manj naloženih kontejnerjev kot drug, posneto v S. Nemčiji na Elbe-Seitenkanal-u kategorije Vb.Kakšen je običajni osni pritisk pri naloženih kontejnerskih vlakih?
Re 4/4 napisal/-a:Od tega je primeren za Slovenijo in Italijo samo eden. Drugi je Češki s širino 1950 mm.maxima napisal/-a:ÖBB Vectron ima dva odjemnika za 3kV.
Taurus 1216 nima AC 1450 mm z ogljikom. Odjemnik se uporablja za Švico, Francijo, Luksemburg. Za Francijo je sicer možna tudi širina 1600 mm. Je pa tako, da se gre v EU v poenotenje dolžin. Vse modermizacije morajo omogočati 1600 in/ali 1950 mm širino. Ostale širine, ki so trenutno v uporabi lahko ostanejo.mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT .mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?
Re 4/4 napisal/-a: Taurus 1216 nima AC 1450 mm z ogljikom. Odjemnik se uporablja za Švico, Francijo, Luksemburg. Za Francijo je sicer možna tudi širina 1600 mm. Je pa tako, da se gre v EU v poenotenje dolžin. Vse modermizacije morajo omogočati 1600 in/ali 1950 mm širino. Ostale širine, ki so trenutno v uporabi lahko ostanejo.
maxima napisal/-a: V preteklosti sta 1216 050 in 541 107 najbrž imeli tudi AC 1450mm saj sta bili na testiranjih v Švici (050) in v Luksemburgu (107)...?
Re 4/4 napisal/-a:[Peti "prototip" oziroma izdelana lokomotiva, serije U4, pa je naša 101, ki je imela največ varnostnih paketov in je bila posebna v opremi in jo je Siemens uporabljal 541-101 za registracijo po Evropi in celo edina, ki je bila pod 1,5 kV! Pa še vedno ne najdem nobene uradne novice o tem. 107 pa je bila v Luksemburgu za testiranje njihove vozne mreže.
cokla napisal/-a: Lokomotive od 101 do 110 imajo povsem enak varnostni paket.
Recimo tiste, ki jih je največ? Tiste 1216, ki so na RJ ... ali imajo enake OT?maxima napisal/-a:Odvisno katero 1216 misliš. Nimajo vse enako razporejenih OT .mkx napisal/-a: Kateri od zbirke AC OT na 1216 pa potem manjka? Švicarski?