Muzejski vlak 2011

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Tomy,

dobra ideja :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Pozdravljeni,

vožnja muzejca minulo nedeljo je v glavnim minila v znaku zimskih razmer :) Dež, dež, dež, in še dež, pa mrzlo kot hudič. Prav smešno je izgledalo, kako se je sredi poletja iz dimnika službenega vagona lepo sukljal dim :)

In kako je izgledala deževno nedeljsko jutro v Novi Gorici? Takole...
Slika

Slika

Tisti revež na tenderju je naš Rudi...
Slika

...ki smo mu za povrh tokrat dali še pihati :) Pa ne kak balon, ampak svečke! Njih število je zgolj simbolično :)
Slika

Sapo še ima dobro, ni kaj :)
Slika

Torta, ki se je v Novo Gorico zaradi konspiracije pripeljala v zaboju na tenderju, kjer se običajno hrani protikotlovec, je bila čisto v stilu železnice...
Slika

Še del zbrane družbe...
Slika

Slika

... ki je bila kot vedno fajn!

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Rudi, vse najboljše :berr :berr
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Drotar napisal/-a:Pozdravljen @Tono

Kam spravljate grebljico (prej grebljo zaradi dolžine, kakšen imate domač izraz?) za čiščenje rešetk in urejanje ognja- ali ima tudi 25.ka naravnost od peči v tenderju cev za umik grebljice?

Glede majhne "luknje" za polnjenje peči bi bile verjetno zanimive slike lopate ,grebljice in ostalih pripomočkov na lokomotivi.

LP.
Drotar
Ker obljuba dela dolg, še slika rekvizitov za urejanje ognja. Lopate nisem škljocnil, na sliki, ki sem jo moral silom prilike narediti s kamero in zato ni ne vem kako dobra (stari Canon je bil zaradi padca s k sreči stoječe mašine nekaj časa v šoku in neuporaben) pa vidite greblji in širhakla...
Slika

V tenderju je cev, kjer so ti pripomočki, ki so sicer tako dolgi, da sežejo do konca kurišča, spravljeni.

Kaj več o pravilni uporabi teh instrumentov pa naj tokrat pove gospod vežbanec za kurjača :)

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

Tono napisal/-a:In kako je izgledala deževno nedeljsko jutro v Novi Gorici? Takole...
Videl sem sončno in zasneženo NG, ampak deževne pa še ne.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

[-X Tono,nimam andragoškega izpita da bi predaval.Predavam lahko edino za šankom. :wink:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Drotar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 234
Pridružen: 21.02.2011, 17:47

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Drotar »

borsig06-018 napisal/-a:Kako je kej goreuogenj v peči kako je bil čistzmočen :D

Hajcar je biu čis prešvican od zun in od nut, u tavečem šporhetu pa ji biu uogen tud dobr zahajcan, je kr dobr rauhal.

Slovenščino lahko pokvarimo do neprepoznavnosti.

Drugič bo verjetno bolje- borsig 06-18 ne tako naprej! :pope

LP
Drotar
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:-k da vidimo koliko Borsigov se bo zdaj pojavilo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Nurmi napisal/-a:[-X Tono,nimam andragoškega izpita da bi predaval.Predavam lahko edino za šankom. :wink:
Nurmi,

se dobiva za šankom, pa mi boš na dolgo razložil, kako se uporabljajo rekviziti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kar pa se občana z imenom @borsig06-018 tiče: on že dobro govori slovensko, vsaj v živo daje tak vtis...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Pozdravljeni,

ker muzejski vlak potrebuje tudi stalno nego, je v noči iz petka na soboto (19. na 20.08) lokomotiva 33-037 odšla na servis v Šiško. Naj vam prenesem nekaj fotografij nočnega vzdušja, ki je vladalo ob podkurjavi v jeseniški kurilnici. Noč ima svojo moč, nizek zračni tlak in premog, ki nikakor ni hotel zagoreti pa sta poskrbela za obilico dima.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Sajasti pozdrav!

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Po rahli pavzi bo v soboto spet vozil muzejski vlak. Zaradi požarne ogroženosti ga bo žal namesto parne vlekla dizelska lokomotiva. Pri paroljubcih se baje že pojavljajo abstinenčni pojavi :(
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Kakšne požarne ogroženosti??? Kaj si na SŽ sami postavljajo pravila? Po tej logiki naj še fiate blindirajo zaradi nevarnosti terorizma!

‎"Zaradi suše je predvsem v južni polovici države, zlasti pa na Primorskem, še vedno povečana požarna ogroženost naravnega okolja. Uporabo odprtega ognja na prostem do prvega obilnejšega dežja odsvetujemo oziroma priporočamo veliko pazljivost."

Tako piše na strani Uprave za zaščito in reševanje (URSZR). To pa ne pomeni RAZGLAŠENE velike požarne ogroženosti naravnega okolja in s tem prepovedi kurjenja ter uporabe strojev in naprav, ki lahko povzročijo požar (kamor smiselno spadajo tudi parne lokomotive). Požarno ogroženost lahko razglasi URSZR ali pa občine - preveril sem na občinskih spletnih straneh, pa ni nikjer nobenega obvestila. Priporočajo "veliko pazljivost" - mar motorka 5 min za vlakom ni dovolj?

Torej velja, kar sem napisal zgoraj - da si SŽ postavljajo svoja pravila. Ko šiša turizam - touroperaterje, vodnike, gostince, avtobusne prevoznike, kulturnike, vinarje, trgovce ... in nenazadnje železničarje, ki delajo na muzejcu, ter seveda - POTNIKE, TURISTE! Za pojasnjevanje in opravičevanje vsakič (v soboto in nedeljo) po ca. 280 slednjim, razočaranim in zlovoljnim (seveda vsakemu posebej najmanj trikrat), pa so itak na razpolago nadvse prijazni in uslužni ABC-jevi in Clubovi spremljevalci in vodniki!
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Tono »

Zdravo Čišo,

zapisal sem samo to, o čemer sem bil obveščen.

Po prepisih je zadeva takšna:

P R A V I L N I K
o ukrepih varstva pred požarom v varovalnem progovnem in v progovnem pasu železniške proge

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=1786

III. PROTIPOŽARNI UKREPI GLEDE ŽELEZNIŠKIH VOZIL Z ODPRTIM KURIŠČEM NA TRDA GORIVA

9. člen

(1) Vožnja vlečnih železniških vozil z odprtim kuriščem na trda goriva (v nadaljnjem besedilu: vozila s kuriščem) je dovoljena le po progah, kjer sta progovni in požarnovarnostni pas ustrezno vzdrževana in očiščena vse mrtve vegetacije in gorljivih predmetov.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek tega člena je vožnja vozil s kuriščem prepovedana po odsekih prog, ki potekajo po območjih, kjer je razglašena velika ali zelo velika požarna ogroženost naravnega okolja.


ARSO je na svoji spletni strani http://meteo.arso.gov.si/met/sl/warning/fire/ dne 01.09.2011 objavil da je požarna ogroženost na trasi muzejskega vlaka naslednja:

Bovška: srednja ogroženost 3, indeks 54
Gorenjska: srednja ogroženost 3, indeks 54

Goriška: zelo velika 5, indeks 653


Slika z zgoraj navedene spletne strani:
Slika


URZSR je na dan 01.09.2011 na svoji spletni strani http://www.sos112.si/slo/clanek.php?catid=2&id=1566 objavil:

Požarna ogroženost naravnega okolja (01.09.2011)

Zaradi suše je predvsem v južni polovici države, zlasti pa na Primorskem, še vedno povečana požarna ogroženost naravnega okolja. Uporabo odprtega ognja na prostem do prvega obilnejšega dežja odsvetujemo oziroma priporočamo veliko pazljivost.


NAVODILO
za vožnjo muzejskega vlaka 200.05 pa pravi:


4. PROTIPOŽARNI UKREPI

(3) Za protipožarne ukrepe pri vožnji muzejskega vlaka je zadolžena področna sekcija za vzdrževanje prog. O muzejski vožnji vlaka mora biti obveščena najkasneje tri dni pred vožnjo vlaka. Ta rok je lahko krajši, če je vožnja izredna, toda ne manj kot dva dni. Upoštevajo se razglasi o veliki požarni ogroženosti naravnega okolja Uprave RS za zaščito in reševanje.


Če torej povzamem: ARSO je objavil veliko požarno ogroženost na goriškem koncu ter jo ustrezno klasificiral, URSZR pa navaja "kr neki". Na strani URSZR http://www.sos112.si/slo/clanek.php?catid=2&id=95 sicer piše:

...Vse leto pa se ugotavlja stopnja požarne ogroženosti naravnega okolja.Glavna osnova za oceno stopnje požarne ogroženosti so posebni indeksi in stopnje, ki jih dnevno za posamezna območja izračunavajo prav tako na Uradu za meteorologijo Agencije RS za okolje. Indeks in stopnja sta odvisna od vremenskih razmer in vegetacijskih faz vegtetacije. Na celovito oceno požarne ogroženosti naravnega okolja poleg indeksa in stopnje vplivajo še število požarov v naravi, pričakovan razvoj vremena ter razni dopolnilni podatki ministrstev in inštitucij, predvsem Ministrstva za kmetijstvo, Zavoda za gozdove, gasilcev ter občin. Ko se stopnja požarne ogroženosti naravnega okolja, ki jo ugotavljajo na Uradu za meteorologijo Agencije RS za okolje, povzpne nad tretjo stopnjo od petih in če se obenem število požarov v naravi zvečuje ter prevladuje suho vreme, Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje običajno izda razglas o veliki požarni ogroženosti naravnega okolja. Razglas o požarni ogroženosti naravnega okolja vsebuje informacije o tem, na katerih območjih velja, od katerega dne velja razglas in ukrepe za varstvo pred požarom v naravnem okolju.


Po mojem imajo SŽ slabe izkušnje s požari ob progi, pa raje upoštevajo ARSO-va obvestila. Ni pa mi sicer jasno, zakaj v konkratnem primeru URSZR ni izdal oz. javno objavil ustreznega razglasa, saj je v večih delih Slovenije požarna ogroženost presegla 3. stopnjo. Menim, da je nekonsistentnost objav ARSA in URSZR-ja odraz kaosa v naši državi.

Sam bi bil najbolj vesel, če bi v soboto petindvajsetka spet zasopihala po dolini. Zato Čišo, malo pošpricajte tam pri vas, da se ne bo kaj vžgalo. Saj si od foha :) Bojim pa se, da je za ta vikend prepozno.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Tono,
saj ravno zato, ker je indeks požarne ogroženosti eno, razglašena požarna ogroženost pa nekaj drugega, jaz pravim, da si SŽ same postavljajo pravila. OK, lahko pa si jih tudi URSZR, ker še ni objavila razglasa ... Ampak dejstvo je, da dokler URSZR ali pa pred njo katera od občin ne objavi razglasa, ne obstaja direktna pravna podlaga za prepoved vožnje "vozila z odprtim kuriščem" (Slovenci smo rojeni za komplicirat, pa ne smemo kar lepo napisat "parna lokomotiva" - no ja, mogoče pa res našim mojstrom nekega dne uspe eno predelat na nafto ...).

Vsekakor pa menim, da bi bilo prav, da bi za take samovoljne odločitve nekdo tudi materialno odgovarjal. Cena vleke s paro ali z dizlom kot vemo sploh ni primerljiva. Zato naj tisti nekdo odšteje tistih par evrčkov, ki jih bo nato "prijazni sprevodnik" vračal razočaranim potnikom skupaj z opravičili ;)
Tako počasi se prebujamo ...
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Muzejski vlak 2011

Odgovor Napisal/-a cokla »

Saj je tudi Reagan muzejski primerek.....ne vidim v čem je problem. :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori