Dolfe napisal/-a:Barbarpapa1 napisal/-a:
Nurmi, me pa tisto o prepustni moči Bohinjke pošteno straši. Se pravi, tudi če bi hoteli in imeli kaj, potem v tem trenutku kaj bistveno več vlakov skozi nebi spravili..... Imam v enem slepem kotu mojih malih možgančkov podatek, da je v zlatih časih te proge, pred prvo vojno, na progi vozilo 72 ali celo 75 vlakov dnevno
...In to na "bukove signale"....
LP
Jože
Prepustnost proge se občutno zmanjša, če se podaljšajo odseki. Se pravi, če se ukine zasedenost postaj. S tem se pač onemogoči križanja vlakov ter odjave.
In ravno to vztrajno izvajajo na Bohinjki. Še malo, pa bo med Jesenicami in Novo Gorico le en odsek.
Dolfa točno tako!
Jože,šlo je za eksperiment kako izsesavati dime iz dimnice.Ker podkurjava s tem premogom,je izziv no.Šlo je za navaden,mislim da niti ne industriski ventilator,namontiran na pokrov.Vse skupaj si postavil na dimnik.Sicer ideja v osnovi niti ni bila napačna.Sta bila pa vsaj po mojem mnenju ventilator in motor poddimenzionirana.To bi bila prva stvar.Kot drugo.Motor je bil montiran na sami osi ventilatorja.Se pravi je bil praktično v dimniku,sredi dimnih plinov.To pa je okolje,ki ga ne preživijo niti tašče.
So pa zahteve dimniških ventilatorjev povsem drugačne,pa še to bi prišlo v poštev na vrhu dimnika kurilnice,na pa lokomotive.So še neke varijante odpornih sesalnih ventilatorjev,pri pečeh za biomaso,ampak mislim da tukaj ne pridejo v poštev.
Rešitev!?
na cevi za gepres T-komad 45 stopinjski,ventil, kompresor.Umeten podpih to je vsa umetnost in poceni rešitev.
Moje mnenje.
ŽC za zapis iz leta 2009 si imel v mislih,kako diplomsko nalogo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!