Muzejski vlak 2011
Re: Muzejski vlak 2011
Podpišem,da je Regan muzejski primerek.Kar naj plačajo dodatke za cel mesec kot za paro,ker delamo na muzejskih lokomotivah.To pa bo Evropska strojevodska plača.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2011
Malo sem spremenil poudarke. Morda pa se URSZR izgovarja na zgoraj poudarjeni del pravilnika? Nisem od gasilskega foha in ne poznam trenutnih trendov, v javnih občilih pa vendarle nisem zasledil kakšne epidemije travniških in gozdnih požarovTono napisal/-a:Ko se stopnja požarne ogroženosti naravnega okolja, ki jo ugotavljajo na Uradu za meteorologijo Agencije RS za okolje, povzpne nad tretjo stopnjo od petih in če se obenem število požarov v naravi zvečuje ter prevladuje suho vreme, Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje običajno izda razglas o veliki požarni ogroženosti naravnega okolja.
Za ljubitelje EMD zvoka pa bi moral biti cel vlak celo pot rahlo zavrt, tako da bi lahko Reagan večino časa vlekel v 6 stopnji ali več brez nevarnosti za previsoke hitrosti.Cokla napisal/-a:Saj je tudi Reagan muzejski primerek.....ne vidim v čem je problem.
Aja, potem pa bi pregreti zavornjaki povzročali požare v naravnem okolju in smo na istem kot če bi vlak vlekla ena izmed obeh parnih.
LP, Metod
Re: Muzejski vlak 2011
Jezusmarija, Čišo, nikoli več ne izreci kaj takega, sicer te bodo kurjači vzeli na pikoČišo napisal/-a:...no ja, mogoče pa res našim mojstrom nekega dne uspe eno predelat na nafto ...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2011
Ni problem kurjači,ampak razvrednotiš celo mašino.Borsig na nafto je samo še lupina in od njega ne ostane popolnoma nič.Nič kar mu sedaj daje dodano vrednost,čar in kar je pri njem adrenalinskega.Vprašaj ljubitelje pare v Nemčiji,Avstriji,Ameriki,.....kjer koli.Predelava parnih lokomotiv na nafto je kriminal.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2011
Kaj pa lovilec iskr na dimniku? Vem da je to pri nekaterih strojih rešeno z fino mrežico.
Re: Muzejski vlak 2011
Iskre so sestavni del,na žalost.Težko narediti parno lokomotivo "sterilno" če pa 3 metre od tira ležijo kupi suhih vej in listja.Največ kar se da narediti je to,da je strojevodja obziren s procenti (kolikor je na 26 promilih sploh mogoče) in kurjač dosledno pokriva luknje.
So sprobavali tudi fine mrežice (ne naši sicer),ampak gre za velike tlake pod veliko temperaturo.Da kar ni zamašilo je enostavno prežgalo.Plini skozi dimnik so zelo jedka zadeva,mešanica žvepla in plinov pri izgorevanju v peči ter dodatek vode v obliki izrabljene pare iz parnega stroja.Smrt za skoraj vsako kovino.
So sprobavali tudi fine mrežice (ne naši sicer),ampak gre za velike tlake pod veliko temperaturo.Da kar ni zamašilo je enostavno prežgalo.Plini skozi dimnik so zelo jedka zadeva,mešanica žvepla in plinov pri izgorevanju v peči ter dodatek vode v obliki izrabljene pare iz parnega stroja.Smrt za skoraj vsako kovino.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2011
Sicer pa zadnja pošiljka premoga, ta, s katero se trenutno kuri, zelo močno kadi, a toliko manj iskri - to lahko Nurmi in Tono kar potrdita, kajne? Ampak nič ne pomaga, jutri vozimo z Reaganom Pritožbe pa bo prijazni sprevodnik usmerjal kar direktno na Kolodvorsko 11 - baje da tam po novem razglašajo požarno ogroženost za celo državo
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Muzejski vlak 2011
komu sem že šlogal,da jutri vozi Regan in so vsi debelo gledali?
Evo EMŠO,malo zgodaj je začelo!
Ja Čišo premog je enostavno fantastičen.Hitro dela potice če na debelo zamečeš,ampak da od sebe hudiča in pol.
Kaj naj ti rečem? Imeli boste Regana 115,dima bo v tunelih kot da bi vozila 25-tka.Pa fajn sikajo ventili,tako da za muziko je tudi poskrbljeno.
Ambijent bo tapravi
Evo EMŠO,malo zgodaj je začelo!
Ja Čišo premog je enostavno fantastičen.Hitro dela potice če na debelo zamečeš,ampak da od sebe hudiča in pol.
Kaj naj ti rečem? Imeli boste Regana 115,dima bo v tunelih kot da bi vozila 25-tka.Pa fajn sikajo ventili,tako da za muziko je tudi poskrbljeno.
Ambijent bo tapravi
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2011
Ali bo tudi gasilska drezina?
Tudi Regan zna biti iskriv....
No, v zvezi z gasilsko drezino še tale oddaljitev od teme: na "tekalni" vožnji 06-013, predno je odšla v Augsburg, je za nami vozila gasilska drezina do Medvod in nazaj. Vlekla nas je Đurica, 06 pa je bila seveda mrzla.....
Tudi Regan zna biti iskriv....
No, v zvezi z gasilsko drezino še tale oddaljitev od teme: na "tekalni" vožnji 06-013, predno je odšla v Augsburg, je za nami vozila gasilska drezina do Medvod in nazaj. Vlekla nas je Đurica, 06 pa je bila seveda mrzla.....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2011
"gasilcem" z drezine je Tono dal "nagradni" (dopust, za tiste, ki ne vedo, kaj je to).
Zaradi dima, ki ga požrejo, ko vozijo za njim
Zaradi dima, ki ga požrejo, ko vozijo za njim
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2011
Ne nagradni, OPP so dobiliželezocestnik napisal/-a:"gasilcem" z drezine je Tono dal "nagradni" (dopust, za tiste, ki ne vedo, kaj je to).
Zaradi dima, ki ga požrejo, ko vozijo za njim
Odsustvo zbog Privatnih Poslova press
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2011
No, dva dneva dizelskega muzejca na Bohinjki sta za nami ... Lahko rečem, da smo začetno razočaranje, pa tudi jezo in celo solze nekaterih potnikov kar uspešno potolažili - seveda z dodatnim trudom osebja in dodatnimi stroški organizatorjev izleta; za refundacijo le-teh se bodo že "ta veliki" zmenili med sabo.
Lahko pa iz dogodkov minulega vikenda potegnemo dve spoznanji - eno negativno, drugo pozitivno:
1. S tokratno samovoljno prepovedjo vožnje parne lokomotive so SŽ dobesedno povozile predpise - sprašujemo se, kakšna merila se bodo postavljala v prihodnje, če se ne držimo tistega, kar je lepo črno na belem zapisano v uredbah in pravilnikih.
2. Parna vleka je le ena (sicer zelooo močna) atrakcija v sklopu celotnega izleta z muzejskim vlakom in v celotni ponudbi Bohinjske železnice. Pozitivno spoznanje je, da imamo tu poleg pare še ogromno drugih elementov (značilnosti proge, lepote pokrajine, kulturna bogastva, kulinarična ponudba, animacija ...), ki naredijo izlet oz. celotno progo privlačno, zanimivo in doživljajsko polno.
Glede na zadnje spoznanje bi bilo smiselno na Bohinjski progi v sklopu rednega potniškega prometa (in seveda poleg ponudbe voženj z muzejskim vlakom) vsaj ob koncih tedna organizirati par ali dva klasičnih vlakov, za katere bi lahko kupili rabljene vagone tipa Schlieren iz Avstrije ali Švice (oz. nekaj podobnega), ter dodali seveda vagon za prevoz koles. Ampak to je že spet neka druga zgodba ...
Lahko pa iz dogodkov minulega vikenda potegnemo dve spoznanji - eno negativno, drugo pozitivno:
1. S tokratno samovoljno prepovedjo vožnje parne lokomotive so SŽ dobesedno povozile predpise - sprašujemo se, kakšna merila se bodo postavljala v prihodnje, če se ne držimo tistega, kar je lepo črno na belem zapisano v uredbah in pravilnikih.
2. Parna vleka je le ena (sicer zelooo močna) atrakcija v sklopu celotnega izleta z muzejskim vlakom in v celotni ponudbi Bohinjske železnice. Pozitivno spoznanje je, da imamo tu poleg pare še ogromno drugih elementov (značilnosti proge, lepote pokrajine, kulturna bogastva, kulinarična ponudba, animacija ...), ki naredijo izlet oz. celotno progo privlačno, zanimivo in doživljajsko polno.
Glede na zadnje spoznanje bi bilo smiselno na Bohinjski progi v sklopu rednega potniškega prometa (in seveda poleg ponudbe voženj z muzejskim vlakom) vsaj ob koncih tedna organizirati par ali dva klasičnih vlakov, za katere bi lahko kupili rabljene vagone tipa Schlieren iz Avstrije ali Švice (oz. nekaj podobnega), ter dodali seveda vagon za prevoz koles. Ampak to je že spet neka druga zgodba ...
Tako počasi se prebujamo ...
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Muzejski vlak 2011
Muzejski vlak v Soboto 3.9.2011:
Z Jesenic do Nove Gorice je vozu Regan 664-115,se opravičujem,ker je slika malo slabše kvalitete:
V Novi Gorici so Regana 664-115 zamenjali z 664-116:
Sajasti pozdrav do prihodnjič.
Z Jesenic do Nove Gorice je vozu Regan 664-115,se opravičujem,ker je slika malo slabše kvalitete:
V Novi Gorici so Regana 664-115 zamenjali z 664-116:
Sajasti pozdrav do prihodnjič.
Re: Muzejski vlak 2011
Zakaj so ju pa menjali,mogoče zaradi boljše preglednosti (kratek del naprej) ,ali nabiranja kilometrov ?