Muzejski vlak 2012

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 10.12.2012, 9:19

..... :D Anton nea ne j....!Se bodo spet CD in muzej hvalelili in tolkli po prsih. ;)
Srečni smo ker jih imamo,ne vem kaj bi brez njih. :noro
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 10.12.2012, 10:12

Nrumiću, saj nea ne j***m. Dvakrat zanikano, torej pomeni da j***m :)

https://www.youtube.com/watch?v=3qe1fdMokLo

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 386
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a miha30 » 10.12.2012, 12:23

Tono napisal/-a:Ampak, tovarišija, katerakoli damfarca že, zaradi požarne ogroženosti mora nujno delovati na nafto. A se ni nekoč že pojavila ideja, da bi v damfarco vgradili motor od Đure? :mrgreen: :mrgreen:



Grijanje kotlova se obavlja elektricnom energijom koju osiguravaju diesel generatori.

JBG, prihodnost je pač svet po meri the land of the free and the home of the brave :hang
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 10.12.2012, 12:38

....na pari nismo zaradi prihodnosti,ampak zaradi čarobne preteklosti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9001
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 10.12.2012, 13:07

miha30 napisal/-a:

Grijanje kotlova se obavlja elektricnom energijom koju osiguravaju diesel generatori.




Ni čisto tako #-o


Slika

Slika

video
http://vimeo.com/6062767

Gorilnika na parniku Natzhes...
Slika


Druga, American Queen...

In January 2009, I took a short-term job on the American Queen as a "fireman." Ordinarily the fireman is responsible for operating and monitoring the boiler, but in this case the steam plant was shutdown and drained. All we did was sit in the boiler room and make sure the diesel generators in the room next door didn't spontaneously burst into flames. As you probably know the ship is mostly propelled by diesel-electric Z drives hidden underwater. The steam powered paddlewheel provides about 1000hp or a third of the total propulsion. While underway, much of the steam is provided by the heat of the diesel generators' exhaust via "waste heat economizers." One of the photos shows the burner front on the boiler; note the burner assembly is removed.

Slika

link: http://steamboats.com/museum/americanqueen.html


Tako bi lahko tudi "skrivno" poganjali muzejske, po Tonotovem patentu... :wink: :lol:
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9001
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 10.12.2012, 13:39

Nurmi napisal/-a:....na pari nismo zaradi prihodnosti,ampak zaradi čarobne preteklosti.


"No other product of man's mind has ever exercised such a compelling hold upon the public's imagination as the steam locomotive. No other machine in its day has been a more faithful friend to mankind, nor has contributed more to the growth of industry in this, the land of its birth and indeed throughout the whole world. Those who have lived in the steam age of railways will carry the most nostalgic memories right to the end.."
The words of R F Hanks, Chairman of the Western Area Board of British Railways at a ceremony in Swindon Works on 18th March 1960, marking the end of steam locomotive construction in the UK with the completion and naming of 9F 2-10-0 No 92220 "Evening Star".
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 10.12.2012, 15:03

.....aleluja :pope
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 10.12.2012, 21:17

Pozdrav

Še malo, pa bo @ŽC iz tehniške zgodovine potegnil še eno čudo, ki se ji reče dizel-parni hibridni stroj. Določen Anglež, William Joseph Still je leta 1917 prišel na idejo, da bi združil parni stroj in dizelski motor. Namen je bil omogočiti zagon stroja s paro (s katero je možno zagnati stroje pod obremenitvijo) in po dosegu določenega števila vrtljajev preiti na kombinirani dizel-parni pogon. Pri tem načinu delovanja bi izpušni plini dizelskega motorja v posebnem kotlu (toplotnem izmenjevalcu) proizvajali paro, ki bi se potem uporabljala v parnem stroju. S tem je kanil ubiti dve muhi na en mah in sicer rešiti problem zagona dizel motorja pod obremenitvijo, hkrati pa še povečati ekonomičnost postrojenja z uporabo toplote, vsebovane v izpušnih plinih dizla (danes se to dela s turbo polnilniki). Hkrati bi lahko z dodatnim kurjenjem kratkočasno povečali moč postrojenja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Still_engine

In leta 1924 so zgradili ladjo, ki je uporabljala ta način pogona:

http://www.douglas-self.com/MUSEUM/POWER/still/still.htm

Ladje (določene velikosti) in lokomotive imajo kar pogosto stično točko ravno v motorju in zato ne preseneča, da so leta 1926 zgradili lokomotivo na tej osnovi, preskušali so jo pa pri LNER:

Slika

Slikica je iz "železne" literature o nenavadnih lokomotivah in sicer tele:

http://www.douglas-self.com/MUSEUM/LOCOLOCO/kitson/kitsonst.htm

Tudi Wikipedia jo je zabeležila:

http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_diesel_hybrid_locomotive

Pa še kaj se najde:

http://www.lner.info/locos/IC/kitson.shtml

To je bil edini primer (poleg baje še enega francoskega projekta na isti osnovi - Schneider Still lokomotiva) v "kapitalističnem" delu sveta, spraviti takšno lokomotivo na tire. So se pa zato bolj zagreli Rusi, ups, pardon, Sovjeti:

http://www.douglas-self.com/MUSEUM/LOCOLOCO/russ/russrefr.htm

So naredili tri, izgleda unikatne, primerke... In potem je bil Still-ov stroj samo še zgodovina....

LP

Jože
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.12.2012, 8:43

....kdo bi si mislil! :-k Sicer je bilo kar nekaj eksperimentov,ki se več ali manj niso obnesli.Trenutno sem z literaturo v zaključkih parnih časov.Razvojem parnih motorjev,Sentinel,vertikalnih V motorjev,.....čudo tega,zanimivo pa za pop....! (ni napaka ko govorim o parnih MOTORJIH!!!,Jože,ŽC,Planet pa še kdo bodo že vedeli :wink: )
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9001
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 11.12.2012, 10:57

Nurmi, če ti še ostane kaj časa, vrži oko na to, kaj dela skupina/grupa 5AT...

Slika
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.12.2012, 11:58

ufff....po Novem Letu,mam še V19 1001 za preglodati do konca ;)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Igor T » 15.12.2012, 7:51

urednik napisal/-a:
raziskovalec napisal/-a:Dobre slike. Sem ga hotel v Planini pričakat, pa je dosti preveč snežilo. :snowman

Sem samo slišal pisk pa ga ni blo več... pa tako dobra fotka bi bla na Tinge Tange ... (beri Jelenov viadukt)..

Samo ne vem pa, če je bilo tisto rdeče strašilo spredaj [-X ... bi pokvaru sliko... Zvok je bil pa fenomenalen, ko je zapiskalo čez Freudental ... =P~


Sem vedu da bo eden sliku - najdu fotko na FB.. (Samo so od 12-12-2012, tako da nič ne sneži..)

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5432_n.jpg

Več: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 528&type=1
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Igor T » 16.12.2012, 15:28

Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9001
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 09.05.2013, 21:21

Da ne smetim letošnje teme...

Se pa sprašujem, kdaj bo Tono zapeljal na poskusno vožnjo v...na rodni Ptuj?

Slika

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov