Meh 362-fotografije
Re: Meh 362-fotografije
http://shrani.si/f/27/ug/3M4uakic/skofl ... 16-006.jpg
Na tejle sliki si lepo ujel eno škofljiško posebnost.
Ko je postavljen izvoz iz tira 3 je videti, da sveti zelena luč na desnem signalu, ki velja za tir 2.
Na tejle sliki si lepo ujel eno škofljiško posebnost.
Ko je postavljen izvoz iz tira 3 je videti, da sveti zelena luč na desnem signalu, ki velja za tir 2.
Re: Meh 362-fotografije
Lep pozdrav
Re: Meh 362-fotografije
Lahko bi vgradili ponavljalnik predsignaliziranja. . .ŽAT32 napisal/-a:http://shrani.si/f/27/ug/3M4uakic/skofl ... 16-006.jpg
Na tejle sliki si lepo ujel eno škofljiško posebnost.
Ko je postavljen izvoz iz tira 3 je videti, da sveti zelena luč na desnem signalu, ki velja za tir 2.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Meh 362-fotografije
Dovolj bi bilo, da bi signal za tir 2 pomaknili za nekaj (deset) metrov bližje postaji in bi se potem v tej prespektivi pomaknil na desno od signala za tir 3. Je pa res, da bi se zato zmanjšala uporabna dolžina tira 2. Huh.Signal napisal/-a:Lahko bi vgradili ponavljalnik predsignaliziranja. . .ŽAT32 napisal/-a:http://shrani.si/f/27/ug/3M4uakic/skofl ... 16-006.jpg
Na tejle sliki si lepo ujel eno škofljiško posebnost.
Ko je postavljen izvoz iz tira 3 je videti, da sveti zelena luč na desnem signalu, ki velja za tir 2.
LP, Metod
Re: Meh 362-fotografije
Na eni takile zanikrni postaji kot je Škofljica nista skoraj nikoli dva vlaka proti Ljubljani, tako da ne pride do nesporazuma. Pa še sami "domači" vozijo, ki zadevo poznajo.
Res pa je bilo od začetka, ko so na nekaterih dolenjskih postajah odpravili loparčke kar precej "pobegov". K sreči so se vsi končali pred IS.
Res pa je bilo od začetka, ko so na nekaterih dolenjskih postajah odpravili loparčke kar precej "pobegov". K sreči so se vsi končali pred IS.
Re: Meh 362-fotografije
Ne vem kaj je v tem primeru tako posebnega, pogost pojav kadar je proga v loku. Domnevam pa da v tem primeru govorimo o tirnih izvoznih signalih in ne skupinskem, torej je zadeva jasna. Po domace, ce vozis v premo ne more kazati tirni izvozni signal omejene hitrosti, ali obratno. Seveda pa mora biti glava na mestu.
Re: Meh 362-fotografije
Problem je le v tem, da ob taki postavitvi mora biti glava strojevodje na mestu prav vsakič, ko izvaža. Če bi bila glava projektanta na mestu enkrat (ob pravem času), potem za strojevodje ne bi bilo dilem.
LP, Metod
Re: Meh 362-fotografije
................
Ni ga junaka...............................................................................................................