da me ne bi kdo prehitel tradicionalno odpiram - Muzejski vlak 2013!



Vsem skupaj vse naj naj v 2013!
Tono
Pred leti, ko še nismo bili v EU, smo brez težav vozili s paro v Gorico, Trst, tuje mašine so prihajale k nam ... Odkar smo v "združeni Evropi brez meja" pa sami problemi: Italijani računajo astronomske zneske za pilotažo, naši evropeizirani birokrati ne spustijo avstrijske mašine k nam ...milchy napisal/-a:Gorči, takrat bo Hrvaška že v EU ..... nikol se ne ve ....
prvič (1.5.2004) je bilo kar znosno, kako bo pa drugič (1.7.2013) pa .....Čišo napisal/-a:Pred leti, ko še nismo bili v EU, smo brez težav vozili s paro v Gorico, Trst, tuje mašine so prihajale k nam ... Odkar smo v "združeni Evropi brez meja" pa sami problemi: Italijani računajo astronomske zneske za pilotažo, naši evropeizirani birokrati ne spustijo avstrijske mašine k nam ...milchy napisal/-a:Gorči, takrat bo Hrvaška že v EU ..... nikol se ne ve ....
No, sicer pa @milchy, lahko nam še ti poveš, kako je tebe udarila Evropa ...
In po vsem tem naj pričakujemo revitalizacijo kumrovške proge...Čišo napisal/-a:Pred leti, ko še nismo bili v EU, smo brez težav vozili s paro v Gorico, Trst, tuje mašine so prihajale k nam ... Odkar smo v "združeni Evropi brez meja" pa sami problemi: Italijani računajo astronomske zneske za pilotažo, naši evropeizirani birokrati ne spustijo avstrijske mašine k nam ...
Čišo,Čišo napisal/-a:Muzejski vlak 2013:
V lanski poletni sezoni so bile od trinajstih predvidenih rednih Clubovih voženj izvedene samo tri, od tega le ena s parno vleko (v enem primeru je bila vzrok za izpad pare okvara lokomotive (počena vzmet), v drugem požarna ogroženost). Odkar v Novi Gorici nimamo več na razpolago ustreznega prostora (kurilnice) za hrambo parne lokomotive niti potrebnih naprav za njeno opremo (okretnice, kanala itd.), je treba za vsako Clubovo vožnjo lokomotivo dostavljati v NG in jo zvečer vračati na Jesenice. Torej za vsako polno (koristno) vožnjo ena prazna (nekoristna). Kakšni so ob tem stroški in posledično cena za najem vlaka ter cene na posameznega potnika, najbrž ni potrebno posebej ugibati. Stvar je enostavno postala predraga, zaradi pogostih izpadov parne lokomotive (ponavljam vzroke: požarna ogroženost, okvare, samo ena vozna lokomotiva na razpolago ...) pa tudi precej nezanesljiva. Alternativa so torej muzejski vlaki z dizel vleko, ki bodo tudi za potnike bistveno cenejša možnost. Seveda pa morajo gostje zelo jasno vedeti, kaj kupujejo: turistični vlak s starinskimi vagoni in dizel lokomotivo, ne pa muzejskega vlaka s parno vleko. Po dosedanjih izkušnjah to niti ni tako velik problem, saj velika večina potnikov niso neki poznavalci oz. vlakoljubci in se za nekaj 10 € nižjo ceno z veseljem odrečejo pari. V obratnem primeru, se pravi da jim za ceno pare "poturiš" dizel, pa je velika štala!