Muzejski vlak 2013

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tomy »

_Borsig_ napisal/-a:@363, Je to bilo snemano danes???
Ja, zanimivo, kako so hitro opravili montažo in objavo.

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Čišo napisal/-a: -Z dizel lokomotivo:
-25/4, 26/5, 2/6, 16/6, 14/7, 11/8, 25/8, 8/9, 15/9, 6/10

Medtem ko nekateri že bentite, zakaj hudiča dizel, vas prosim za malo razumevanja in pozornosti ob naslednjem pojasnilu:

Pa še cene za Club (vozovnica za odrasle):

- para: s programom (kosilo, ogled gradu, bus, vodenje) 89 €, brez programa (samo vožnja) 50 €

- dizel: s programom 65 €, brez programa 30 €
Postavite se v kožo nekoga, ki bi se želel peljat z muzejskim vlakom, pa mu ponudte dizel in lesene klopi.
Osebno ne bi šel niti džabe.

Ste pa v eni od prejšnjih tem debatirali o alternativnih pogonih parne vleke. Ameri so zadevo preprosto predelal na BIO in zadeva klapa. Iz stroja se še vedno kadi, para se še vedno kuha, vonj premoga je sicer zamenjal vonj pomfrija pa tudi požarne ogroženosti ni, ker ni pepela. ...

Je pa strošek zadevo predelat, pa z kako večjo restavracijo s hitro prehrano se bi mogli tud povezat, da bi nabral nekaj ton olja... Mogoče pa bi dobil še sponzorja, če bi dodal vagon z hitro prehrano na koncu....
Skratka zelo nepodjetno je tole in verjetno boste kmalu ugotovili, da za dizel ni zanimanja....

Vsekakor pa se strinjam, da je bolje objavt da pele dizel, kot pa na koncu zaradi višje sile menjat program.

Še link od gorilca za take namene: http://www.giersch.de/produkte/universa ... 02926.html
(Serijski model ima sicer le 195kW, tako da bi itak rabil kaj večjega - mogoče bi pa firma ki jih dela sponzorirala - tako za promocijo,,)
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

Kaj je narobe z lesenimi klopmi? :hmm
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Sicer bo @Čišo razložil, ampak, kakor jaz vem, so dizla izrecno zahtevali za določene vožnje. Obstajajo tudi dizel fani, ne samo snifarji... :wink:

Kar pa se tiče paro na pomfri: mislim, da ga ni sniferja zažganega, prežganega olja od pomfrija... #-o Cuk bi bil prazen.
In hvala bogu, da se tega pri nas še ni nobeden lotil!
Pa tudi glede tega odpadnega olja: to ni tako enostavno, da se zmeniš z oštarijo, da ti dajo olje in ga precediš in natočiš v kestel. [-X
To olje je obdelano, kako ne vem in se meša poleg ostalega goriva in dodatkov. Kolega je imel kombi na "pomfri" in mi je podučil, da ne tanka v oštariji.

Lep dan
Tomaž
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Odpadna jedilna olja za izgorevanje v gorilniku je potrebno samo dobro prefiltrirati, da preveliki trdni delci ne zaidejo v črpalke in šobe. Pa na gumijaste dele je potrebno paziti. Gume je veliko vrst in ni vsaka primerna za vsako olje. So pa gorilci bistveno manj občutljivi na trdne delce, ker so luknje v šobah dokaj velike (jaz imam na mojem gorilcu doma šobo s premerom luknje 0,8mm). Pri motorjih z notranjim izgorevanjem (dizlih) je to nekaj drugega, tam so luknjice v vbrizgovalnih šobah so ranga 0,1 do 0,2mm. Tisto okoli gorilca mi je potrdil nekdanji sodelavec, ki se je grel na odpadna strojna olja, ki vsebujejo še kovinske delce, vendar z uporabo ustreznega filtra (in redno menjavo slednjega) ni imel težav...

Pa če razmišljamo o laternativnem kurjenju naših parnjač, zakaj jih ne bi opremili z gorilci na "biomaso" (kak se to moderno ino ekološko sliši), se pravi na sekance ali pelete. Lesa imamo dovolj, pa tudi vonj določenih vrst lesa pri kurjenju ni neprijeten....

Malo ljubiteljskega nakladanja...

LP

Jože
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Čišo »

No, če me je že @Tomy določil za "kompetentnega za organizacijsko-trženjske zadeve" okrog muzejskega vlaka, pa naj bo ...

Res je, imeli smo primere, ko so skupine potnikov na račun nižje cene pristale na muzejca z dizel vleko. Kot sem nekaj časa nazaj že zapisal, so "sestavine" izleta poleg vonja po premogu in piskanja parne piščalke tudi lepote pokrajine, posebnosti proge, kulinarična ponudba, animacija itd. Za 40% nižjo ceno se bo "snifanju" marsikdo, če le ni kak hud paroljubec, lahkega srca odrekel. Problem pa nastane, če ljudje ne poznajo stroškovne primerjave med paro in dizlom ter vrednosti drugih komponent izleta. Kot kaže, je agencija Club naletela večinoma na take potencialne goste. Od trinajstih za sezono 2012 razpisanih izletov se je izvedlo samo tri, od teh dva (enkrat zaradi okvare parne lokomotive, drugič zaradi požarne ogroženosti) z dizel vleko. Letos je bilo prav zaradi ugodnejše cene razpisanih deset voženj z dizel vleko in le dve s parno. A glej ga zlomka - Italijani se z dizlom nočejo voziti! Tako da je popravljen Clubov plan za 2013 naslednji:

25/4, 12/5, 2/6, 14/7, 25/8, 15/9, 22/9 - vse s paro!

Zdaj pa le upajmo, da bo uspelo napolniti kaj več kot tri vlake, da bo Borsig zdržal in da bo mati narava usmiljena!

Kar pa se tiče alternativnih goriv za parno lokomotivo: les zaradi mnogo prenizke kalorične vrednosti vsekakor odpade, vsaj na Bohinjki (če meni ne verjamete, vprašajte @Nurmija), lokomotiva na katero od tekočih goriv (kurilno olje, mazut ali pa magari olje od pomfrija) pa je po mojem mnenju sicer dobra rešitev za obdobja požarne nevarnosti, vendar pod pogojem, da ta friteza potem ne bi ostala edina aktivna mašina, pač pa le rezervni stroj. In seveda, za prave paroljubce tudi ta varianta odpade!
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

...Bomo videli kaka bo ta sezona,jaz jo molče nestrpno pričakujem. :roll:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tono »

urednik napisal/-a: Še link od gorilca za take namene: http://www.giersch.de/produkte/universa ... 02926.html
(Serijski model ima sicer le 195kW, tako da bi itak rabil kaj večjega - mogoče bi pa firma ki jih dela sponzorirala - tako za promocijo,,)

Ne ga biksat no, kotel parne lokomotive ni centralna. Parne lokomotive, ki vozijo na tekoče gorivo imajo popolnoma drugačni sistem kurjenja, da o drugih modifikacijah ne govorimo. Samo pomisliti je treba, da je potrebno za kurjenje s tekočimi gorivi potrebno zagotoviti konkretni štrom na lokomotivi za pogon vseh komponent kurilnega sistema, ali pa imeti stacionarni kotel za zagotavljanje pare ob podkurjavi lokomotive. Lokomotive na tekoče gorivo imajo vse komponente kurilnega sistema na parni pogon. Z nedavno furo s serijo 42 na mazut so Nemci skoraj bankrotirali.

Pred leti se je baje pojavil majster, ki je prodajal muda za bubrege in je s kredo že zarisal luknjo na vrata ene od parnih lokomotiv. Baje je v naslednji minuti komaj pobegnil pred enim od znanih parnih majstrov. Poglavje razmišljanja o predelavi na olje je bilo zaključeno.

Na drva izvajajo podkurjave na Feistritztalbahnu (kurilnica Weiz). Ker se je lokalno prebivalstavo pritožilo nad dimom pri kurjenju s premogom, se sedaj zafrkavajo z drvmi. Podkurjava serije 83 traja 8 ali več ur (normalno 4), dim peče v oči kot satan, za hude denarje zgrajena čistilna naprava za dimne pline pa je crknila takoj. Na drva sicer vozijo gozdne železnice, v naši bližini to počnejo Madžari v Lentiju. Kak kafemlin bi na drva peljal, ne pa ena resna mašina s 1600 in več konji.

Glede požarov pa: kako za vraga ni v 100 letih parne vleke zgorela cela Slovenija? Očiščeni požarni pasovi, malo boljši premog, redno močenje pepelnika in dimnice, pravilna taktika kurjenja pa ni požara.

Lp,

Tono
Zadnjič spremenil Tono, dne 08.04.2013, 22:15, skupaj popravljeno 2 krat.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

....jaz nimam nič proti,če najdejo denar,naj Borsiga eksperimentalno na "pomfri" uštimajo.25-tki naj pa ne hodijo blizu,ker bom pa roke lamal.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Tono napisal/-a:Glede požarov pa: kako za vraga ni v 100 letih parne vleke zgorela cela Slovenija? Očiščeni požarni pasovi, malo boljši premog, redno močenje pepelnika in dimnice, pravilna taktika kurjenja pa ni požara.
Vsi stroški in škoda zaradi "protipožarnih ukrepov ob vožnji vozil z odprtim kuriščem" (da se razumemo, ne tistihle logičnih zgoraj, ki jih navaja Tono) znašajo veliko več, kot stroški intervencij lokalnih PGD-jev ob tistih par požarčkih, ki jih povzroči muzejski vlak. Sicer smo to temo na tem forumu nekoč že kar pošteno obdelali. Če bi mene kdo poslušal, bi padale že tožbe in odškodnine, ampak očitno zadeva nikogar dovolj ne gane.
Nurmi napisal/-a:....jaz nimam nič proti,če najdejo denar,naj Borsiga eksperimentalno na "pomfri" uštimajo.25-tki naj pa ne hodijo blizu,ker bom pa roke lamal.
Za Borsiga bom diplomatsko tiho, ker nam je letos edini kruh (če bo zdržal), 25-ko ti pridem pa takoj pomagat branit, pa če bojo roke letele proč z rančelico! :twisted:
Tako počasi se prebujamo ...
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Čišo napisal/-a:Za Borsiga bom diplomatsko tiho, ker nam je letos edini kruh (če bo zdržal), 25-ko ti pridem pa takoj pomagat branit, pa če bojo roke letele proč z rančelico! :twisted:
Sej vem, da ste z 06 pogojno navdušeni ampak tole se pa sliši malo hudo... če bo zdržal... Kaj Vas pa skrbi, a je bila revizija kotla malce čez palec, ležaji pogojno v redu...? Če je kaj prehudega lahko tudi na ZS ;)
Goran
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a mkx »

Čišo napisal/-a:Vsi stroški in škoda zaradi "protipožarnih ukrepov ob vožnji vozil z odprtim kuriščem" (da se razumemo, ne tistihle logičnih zgoraj, ki jih navaja Tono) znašajo veliko več, kot stroški intervencij lokalnih PGD-jev ob tistih par požarčkih, ki jih povzroči muzejski vlak. Sicer smo to temo na tem forumu nekoč že kar pošteno obdelali. Če bi mene kdo poslušal, bi padale že tožbe in odškodnine, ampak očitno zadeva nikogar dovolj ne gane.
V bistvu bi bila dandanašnji zelo velika korist od očiščenega pasu ob progi že zaradi boljše preglednosti na vseh NPR. Vsa ona trčenja s cestnimi vozili tudi nekaj stanejo (vključno z intervencijami raznih PGD). Meni je zanimivo dejstvo, da naše zavarovalnice še niso zgruntale, da je ceneje vložiti nekaj denarja v vsakovrstno preventivo, kot pa izplačevati odškodnine. V tujini se vlaganje v preventivo že kar dobro izvaja.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Gorchi napisal/-a:
Čišo napisal/-a:Za Borsiga bom diplomatsko tiho, ker nam je letos edini kruh (če bo zdržal), 25-ko ti pridem pa takoj pomagat branit, pa če bojo roke letele proč z rančelico! :twisted:
Sej vem, da ste z 06 pogojno navdušeni ampak tole se pa sliši malo hudo... če bo zdržal... Kaj Vas pa skrbi, a je bila revizija kotla malce čez palec, ležaji pogojno v redu...? Če je kaj prehudega lahko tudi na ZS ;)
Bomo videli kako se bo obnesel na Bohinjki,ki je dotrajana.Borsiga so Boštjan,Tone,Rok in ostali sicer pošlihtali v nulo....Ampak do sedaj je vozil po avtocesti.Zdaj je pa čas,da si zasluži kruh na "njivi".Bomo videli kako bodo zdržali "fedri",ležaji,kajle.... Pustimo se presenetiti.To vam je pa verjetno jasno,če bo klonil,da vam bom požrl živce.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

A to ste imeli v mislih... Jp, se strinjam, tko kot bo revež zdej imel problemov s progo jih verjetno še ni imel :oops:
Bomo držal pesti...
Goran
Odgovori