Muzejski vlak 2013
Re: Muzejski vlak 2013
Zaradi butastih ljudi,ki so tako zaverovani sami v sebe.Se pošilja ta unikatna,edinstvena lokomotiva na "tlako" na eno najslabših prog Sloveniji.Prva resna okvara je konec sezone za leto 2013,ker rezervnih delov ni na pretek tako kot za 33-tko. Potem ga boste lahko imeli parkiranega na trati pred muzejem in s svojim gurujem skupaj vzdihovali. Ma kako je lep,madona kako je lep,kralj Slovenskih prog!!!
Muzejski vlak ima svoj vozni red,ki je našponan. Z Borsigom bo treba še jemati vodo v Mostu in bo kronično zamujen.In iz lokomotive bo treba stiskati 110%,ni tu popuščanja ni zajebancije in fotošutingov,lokomotive in osebje na muzejcu se preganja na mrtvo.Tu se romantika in nostalgija konča.
Muzejski vlak ima svoj vozni red,ki je našponan. Z Borsigom bo treba še jemati vodo v Mostu in bo kronično zamujen.In iz lokomotive bo treba stiskati 110%,ni tu popuščanja ni zajebancije in fotošutingov,lokomotive in osebje na muzejcu se preganja na mrtvo.Tu se romantika in nostalgija konča.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2013
Da je zaradi vode na Mostu treba popravit vozni red, lahko objavim v Uradnem listu, pa se nihče ne zgane. Ko bomo delali zamudo po progi, bomo itak spet samo mi na muzejcu ta grdi. In, seveda, če bo Borsigu na Bohinjki počila kaka fedra, bomo seveda krivi mi, primorsko-gorenjski baštardi, ker imamo tako progo. Dajte nam jo, da bo enkrat zares naša, brez požrešnih komand v LJ in MB, pa vam v par letih naredimo Švico!
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Muzejski vlak 2013
Čišo in Nurmi, da bi se kaj dobrega rodilo iz vajinih (pozitivnih, obljubljajočih) besed!
Goran
Re: Muzejski vlak 2013
Pa sej to pravim že cel čas.Pa se je sproduciralo,da sem neki sovražnk Borsiga in ne vem kaj.Celo grožnje z onemogočanjem so padale.Ker je težko priznati bedarijo ki so jo naredili.Je vozen vse lepo in prav,ampak za vožnjo muzejca se rabi delavni stroj,ki ga do neke mere ni škoda in se se ga lahko brez problemov popravi.Če se Borsigu kaj zgodi upam,da bodo klicali ljudi na odgovornost.Ker so bili opozorjeni,ampak smo črni bratje itak eni bedaki.
Verjamem da se bo čimprej umaknilo vse "stručkote" iz odločanja o eksploataciji lokomotiv na muzejcu.To je stroka,ki jo obvlada samo vleka in nobeden drugi.To je stvar Boštjana kot inštruktorja parne vleke v dogovoru s fanti in vodstvom vleke.Ki z temi lokomotivami dihajo in živijo.Ne pa raznih pisarniških moljev,ki šraufencigerja ne znajo prijeti v roke.Prebrali so Švajgerja,brskajo po wikipediji,igrajo se v HO merilu in delajo bedarije.Boštjan celo zimo nima drugega dela,kot da proba omiliti bedarijo in spraviti Borsiga v čimboljšo kondicijo,da bo zdržal.
Verjamem da se bo čimprej umaknilo vse "stručkote" iz odločanja o eksploataciji lokomotiv na muzejcu.To je stroka,ki jo obvlada samo vleka in nobeden drugi.To je stvar Boštjana kot inštruktorja parne vleke v dogovoru s fanti in vodstvom vleke.Ki z temi lokomotivami dihajo in živijo.Ne pa raznih pisarniških moljev,ki šraufencigerja ne znajo prijeti v roke.Prebrali so Švajgerja,brskajo po wikipediji,igrajo se v HO merilu in delajo bedarije.Boštjan celo zimo nima drugega dela,kot da proba omiliti bedarijo in spraviti Borsiga v čimboljšo kondicijo,da bo zdržal.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Muzejski vlak 2013
NičBrižitka 363 napisal/-a:Kaj je narobe z lesenimi klopmi?
Če je spredi dizel lokomotiva je klop edina stvar kar ostane od muzejskega vlaka ... (Gostinska ponudba Brd je izvzeta.)
Malo šaljivo napisano ...
Za Gorilec sem pa le zato omenil, da je tudi opcija vožnje brez isker - so pa verjetno še druge opcije.
Moja izkušnja z požari:
Pred dvema letoma mi je 33-tka skor zakurila vetrovko pri vožnji skozi Coklarski tunel - na koncu dneva, ko sem opazil škodo nisem mogel verjeti koliko pikic je bilo na njej...
Eno sem še posebej čutil na svoji roki ...
Re: Muzejski vlak 2013
Ampak - z belimi šolni je šla tudi gosposkost tele dame. Sicer pa jih za v njivo res ne bo rabila.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Muzejski vlak 2013
Še dobro, da so ohranili vsaj one rumene črte na Wagnerjevih plehih, parnih strojih, kuhni in tenderju. Brez njih (in rdečih površin) bi bila pa čisto navadna delavka. Prekerna.
LP, Metod
Re: Muzejski vlak 2013
Še jaz sem v petek doniral eno drotpiršno! Pri belih rinkih sem nenehno imel asociacijo na bele zokne v natikačihČišo napisal/-a:Ampak - z belimi šolni je šla tudi gosposkost tele dame. Sicer pa jih za v njivo res ne bo rabila.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2013
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2013
Nurmi napisal/-a:
Izgleda, da se je Nurmi "prešvercal" in ni opravil prakse na Borsigu, zato je tak "AntiBorsig"
Še dobro, da Nurmi ni zahteval na kolo...
Foto: M. Bogić
Datum: 27.7.1982
Orwocolor S
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2013
Za lokomotivo modrega vlaka se pa spodobi, da je okrancljana z vse sorte ornamenti ... še dobro, da so se zadovoljili z državno zastavo in da ni komu padlo na pamet da bi nekam stisnili še partijsko ...
LP, Metod
Re: Muzejski vlak 2013
Pa so tisti plehi ob dimniku kaj nucali, glede na to, da sta tisto na vrhu?
Ali sta tam zato, da mašina izgleda bolj športski, da ne rečem pi.kohvatno?
Ali sta tam zato, da mašina izgleda bolj športski, da ne rečem pi.kohvatno?
Re: Muzejski vlak 2013
Meni Sb 109.38 s plehi ob dimniku definitivno deluje bolj p..kohvatno kot pa 109.13 in 109.109 brez.
Najbrž pa tudi kaj deluje, drugače najbrž ne bi proti koncu takšnih ali drugačnih plehov tiščali praktično na vsako parno lokomotivo.
Najbrž pa tudi kaj deluje, drugače najbrž ne bi proti koncu takšnih ali drugačnih plehov tiščali praktično na vsako parno lokomotivo.
LP, Metod