Muzejski vlak 2013
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2013
Športno-elegantno
Nurmi se je ujel na njene limanice
Nurmi se je ujel na njene limanice
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2013
Porkaduš, tema nam je totalno zaspala, kot da je Borsig crknil
Da se bo vedelo, da muzej'c veselo vozi po Bohinjki objavljam nekaj foto utrinkov minule sobote. Malo nas je pral dež, ampak kljub temu smo se imeli
SUUUUUUUPER!
Torej:
The Maschina...
in ljudje
legenda muzejca...
tega pubeca verjetno tudi poznate...
muzikanta Iskro smo tudi imeli s sabo...
en kurjač, ki si je malo posmodil roko...
kontrolni v družbi AntiBorsiga, dobre vile, ki je poskrbela za odlično kosilo, in Marjana...
strojevodja Rudi Schlöpker iz Münstra, ki je pravtako pomagal, da Borsig vozi...
moja malenkost s karamelo...
mimogrede smo še malo šraufali...
nazaj na Bledu...
In še dve fotografski poslastici, ki jih je zabeležil mojster @363 Niko Dolžan...
In to je to. Čudoviti trenutki druženja s prijatelji!
Lp,
Tono
Da se bo vedelo, da muzej'c veselo vozi po Bohinjki objavljam nekaj foto utrinkov minule sobote. Malo nas je pral dež, ampak kljub temu smo se imeli
SUUUUUUUPER!
Torej:
The Maschina...
in ljudje
legenda muzejca...
tega pubeca verjetno tudi poznate...
muzikanta Iskro smo tudi imeli s sabo...
en kurjač, ki si je malo posmodil roko...
kontrolni v družbi AntiBorsiga, dobre vile, ki je poskrbela za odlično kosilo, in Marjana...
strojevodja Rudi Schlöpker iz Münstra, ki je pravtako pomagal, da Borsig vozi...
moja malenkost s karamelo...
mimogrede smo še malo šraufali...
nazaj na Bledu...
In še dve fotografski poslastici, ki jih je zabeležil mojster @363 Niko Dolžan...
In to je to. Čudoviti trenutki druženja s prijatelji!
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2013
In to s kladivom....Tono napisal/-a:mimogrede smo še malo šraufali...
Lep dan
Tomaž
Re: Muzejski vlak 2013
In za to, da smo se imeli super, gre zahvala predvsem Tonotu s svojimi borovničkami in vedno svežimi štosi, ajznponarski mami Maji z vsem, kar nam je spekla, in sploh celotni ekipi dobre volje!Tono napisal/-a:Da se bo vedelo, da muzej'c veselo vozi po Bohinjki objavljam nekaj foto utrinkov minule sobote. Malo nas je pral dež, ampak kljub temu smo se imeli
SUUUUUUUPER!
Tako počasi se prebujamo ...
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Muzejski vlak 2013
Pa je kej več obiska, ko je Vršič zaprt zaradi snega ?? Oz ali mašina kej bolj vleče ko je tko mraz ...
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Muzejski vlak 2013
Muzejski vlak 22.6.2013:
Re: Muzejski vlak 2013
Evo, mašinisti so rekli: Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2013
Zdaj,ko se ga je že na začetku sezone začelo "šlepati" domov in vsak šiht je neko sranje z njim,ste utihnili kot riti.Prej so vas bila pa polna usta presežkov in ste mi mahali s Švajgerjem in vašimi "strokovnimi" mnenji pod nosom.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2013
Nurmi, počak, da pridejo pubeci z dopustov Sicer pa zakaj je bil regan potreben?
Goran
Re: Muzejski vlak 2013
Napaka na ćumuruGorchi napisal/-a:Sicer pa zakaj je bil regan potreben?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2013
Ćumur ni deloval pravilno.
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Muzejski vlak 2013
Ne bi bil rad pameten ... a tale 83 letna lepotica ni več za na dirke ...
Dejte mal ventile zapret, varnostnega mal znižat in cegu POD gas dat. (Pozor POD gas in ne NA gas !!)
Iz izkušenj vam lahko napišem,, da tud pri novih strojih 10% manjše performace nihče ne opazi, je pa toliko bolj vidna na strani stroškov, vzdrževanja. Sploh polet, ko se že vse toliko bolj greje ...
P.S. Moje izkušnje so z viličarji, a mislim, da ni glih dosti drugače pri parni vleki - nogo DOL z gasa !!
Dejte mal ventile zapret, varnostnega mal znižat in cegu POD gas dat. (Pozor POD gas in ne NA gas !!)
Iz izkušenj vam lahko napišem,, da tud pri novih strojih 10% manjše performace nihče ne opazi, je pa toliko bolj vidna na strani stroškov, vzdrževanja. Sploh polet, ko se že vse toliko bolj greje ...
P.S. Moje izkušnje so z viličarji, a mislim, da ni glih dosti drugače pri parni vleki - nogo DOL z gasa !!
Re: Muzejski vlak 2013
vozni red! Ni to Tonetov Štainc,ko se imajo ljubitelji čas igračkati po progi.Sej so vedli v kaj ga pošiljajo Borsiga,pa so raje iz mene budalo delali.Zdaj naj izvolijo,to je šele začetek.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2013
Dober večer tovarišija!
O Borsigu in njegovih "težavah" se po mojem mnenju dela popolnoma nepotrebni cirkus. Samo spomnite se ostalih dveh mašin ter večno slabo delujočih injektorjev, vročih in staljenih ležajev, odtrganih ventilov, zlomljene štange, flahštel in počenih kolesnih zvezd, počenih vzmeti in še česa. Majhne napake, ki se pojavljajo pri obratovanju Borsiga so po mojem mnenju obvladljive, v večini primerov rešljive na licu mesta in dejansko nič posebnega. Je pa dejstvo, da marsikdo zaradi neizkušenosti in preslabe kondicije ne obvlada Borsigove peči in rezultati so jasni. S 6 bari se v hrib ne da peljati, pa naj bi to Borsig, petindvajsetka ali pa kobajagi posmeha vredna ozkotirna lokomotiva. Poglavje zase pa je tudi skrb posadk za stroj.
Zadnja težava, ki je povzročila potrebo po pomožnem stroju, se bo v naslednjih dneh sanirala, in upam staviti, da gre vnovič za zelo banalni vzrok in ne konstrukcijsko neustreznost ali neprimernost lokomotive.
In ker je Nurmi že omenil Stainz: je že res, da je proga dolga vsega 11,5 km, da običajno vlečemo okoli 180 t in da največji vzpon ne preseže 12 promil, toda v enem obratovalnem tednu efektivno prevozimo več kot dolžino Bohinjke. In to po ozkotirnem kolovozu s tirnicami iz leta 1892. Neglede na to, da smo edini na progi, vozimo po voznem redu, v lanskih 180 obratovalnih dneh pa ni parna lokomotiva izpadla niti enkrat. Po 10 urah dela lokomotivo zapustiš v takšnem stanju, kot si jo sprejel - pregledano, opremljeno in očiščeno. Dela se natančno in skrbno, vse napake, ki se vsekakor pojavljajo, pa se odpravijo sproti in v lastni režiji. Kopalnica je na vrsti šele, ko je stroj pripravljen na novo vožnjo. In tako bi po mojem naj ravnali vsi. Tudi tisti na normalnem tiru.
Lp,
Tono
O Borsigu in njegovih "težavah" se po mojem mnenju dela popolnoma nepotrebni cirkus. Samo spomnite se ostalih dveh mašin ter večno slabo delujočih injektorjev, vročih in staljenih ležajev, odtrganih ventilov, zlomljene štange, flahštel in počenih kolesnih zvezd, počenih vzmeti in še česa. Majhne napake, ki se pojavljajo pri obratovanju Borsiga so po mojem mnenju obvladljive, v večini primerov rešljive na licu mesta in dejansko nič posebnega. Je pa dejstvo, da marsikdo zaradi neizkušenosti in preslabe kondicije ne obvlada Borsigove peči in rezultati so jasni. S 6 bari se v hrib ne da peljati, pa naj bi to Borsig, petindvajsetka ali pa kobajagi posmeha vredna ozkotirna lokomotiva. Poglavje zase pa je tudi skrb posadk za stroj.
Zadnja težava, ki je povzročila potrebo po pomožnem stroju, se bo v naslednjih dneh sanirala, in upam staviti, da gre vnovič za zelo banalni vzrok in ne konstrukcijsko neustreznost ali neprimernost lokomotive.
In ker je Nurmi že omenil Stainz: je že res, da je proga dolga vsega 11,5 km, da običajno vlečemo okoli 180 t in da največji vzpon ne preseže 12 promil, toda v enem obratovalnem tednu efektivno prevozimo več kot dolžino Bohinjke. In to po ozkotirnem kolovozu s tirnicami iz leta 1892. Neglede na to, da smo edini na progi, vozimo po voznem redu, v lanskih 180 obratovalnih dneh pa ni parna lokomotiva izpadla niti enkrat. Po 10 urah dela lokomotivo zapustiš v takšnem stanju, kot si jo sprejel - pregledano, opremljeno in očiščeno. Dela se natančno in skrbno, vse napake, ki se vsekakor pojavljajo, pa se odpravijo sproti in v lastni režiji. Kopalnica je na vrsti šele, ko je stroj pripravljen na novo vožnjo. In tako bi po mojem naj ravnali vsi. Tudi tisti na normalnem tiru.
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!