Muzejski vlak 2013

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Športno-elegantno :wink:

Nurmi se je ujel na njene limanice :batina :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tono »

Porkaduš, tema nam je totalno zaspala, kot da je Borsig crknil :)

Da se bo vedelo, da muzej'c veselo vozi po Bohinjki objavljam nekaj foto utrinkov minule sobote. Malo nas je pral dež, ampak kljub temu smo se imeli

SUUUUUUUPER!

Torej:

The Maschina...
Slika

in ljudje

legenda muzejca...
Slika

tega pubeca verjetno tudi poznate...
Slika

muzikanta Iskro smo tudi imeli s sabo...
Slika

en kurjač, ki si je malo posmodil roko...
Slika

kontrolni v družbi AntiBorsiga, dobre vile, ki je poskrbela za odlično kosilo, in Marjana...
Slika

strojevodja Rudi Schlöpker iz Münstra, ki je pravtako pomagal, da Borsig vozi...
Slika

moja malenkost s karamelo...
Slika

mimogrede smo še malo šraufali...
Slika

nazaj na Bledu...
Slika

In še dve fotografski poslastici, ki jih je zabeležil mojster @363 Niko Dolžan...
Slika

Slika

In to je to. Čudoviti trenutki druženja s prijatelji!

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Tono napisal/-a:mimogrede smo še malo šraufali...
Slika
In to s kladivom.... :twisted:

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Tono napisal/-a:Da se bo vedelo, da muzej'c veselo vozi po Bohinjki objavljam nekaj foto utrinkov minule sobote. Malo nas je pral dež, ampak kljub temu smo se imeli

SUUUUUUUPER!
In za to, da smo se imeli super, gre zahvala predvsem Tonotu s svojimi borovničkami in vedno svežimi štosi, ajznponarski mami Maji z vsem, kar nam je spekla, in sploh celotni ekipi dobre volje! :D
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Pa je kej več obiska, ko je Vršič zaprt zaradi snega ?? Oz ali mašina kej bolj vleče ko je tko mraz ...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a primožflori »

Muzejski vlak 22.6.2013:
Slika
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tono »

Evo, mašinisti so rekli: Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Pa še ena iz Nove Gorice
Slika
LP
Matic
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Zdaj,ko se ga je že na začetku sezone začelo "šlepati" domov in vsak šiht je neko sranje z njim,ste utihnili kot riti.Prej so vas bila pa polna usta presežkov in ste mi mahali s Švajgerjem in vašimi "strokovnimi" mnenji pod nosom. :roll:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Nurmi, počak, da pridejo pubeci z dopustov ;) Sicer pa zakaj je bil regan potreben?
Goran
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tono »

Gorchi napisal/-a:Sicer pa zakaj je bil regan potreben?
Napaka na ćumuru :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Ćumur ni deloval pravilno. :D

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Ne bi bil rad pameten ... a tale 83 letna lepotica ni več za na dirke ...
Dejte mal ventile zapret, varnostnega mal znižat in cegu POD gas dat. (Pozor POD gas in ne NA gas !!)

Iz izkušenj vam lahko napišem,, da tud pri novih strojih 10% manjše performace nihče ne opazi, je pa toliko bolj vidna na strani stroškov, vzdrževanja. Sploh polet, ko se že vse toliko bolj greje ...

P.S. Moje izkušnje so z viličarji, a mislim, da ni glih dosti drugače pri parni vleki - nogo DOL z gasa !!
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:m2 vozni red! Ni to Tonetov Štainc,ko se imajo ljubitelji čas igračkati po progi.Sej so vedli v kaj ga pošiljajo Borsiga,pa so raje iz mene budalo delali.Zdaj naj izvolijo,to je šele začetek.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2013

Odgovor Napisal/-a Tono »

Dober večer tovarišija!

O Borsigu in njegovih "težavah" se po mojem mnenju dela popolnoma nepotrebni cirkus. Samo spomnite se ostalih dveh mašin ter večno slabo delujočih injektorjev, vročih in staljenih ležajev, odtrganih ventilov, zlomljene štange, flahštel in počenih kolesnih zvezd, počenih vzmeti in še česa. Majhne napake, ki se pojavljajo pri obratovanju Borsiga so po mojem mnenju obvladljive, v večini primerov rešljive na licu mesta in dejansko nič posebnega. Je pa dejstvo, da marsikdo zaradi neizkušenosti in preslabe kondicije ne obvlada Borsigove peči in rezultati so jasni. S 6 bari se v hrib ne da peljati, pa naj bi to Borsig, petindvajsetka ali pa kobajagi posmeha vredna ozkotirna lokomotiva. Poglavje zase pa je tudi skrb posadk za stroj.

Zadnja težava, ki je povzročila potrebo po pomožnem stroju, se bo v naslednjih dneh sanirala, in upam staviti, da gre vnovič za zelo banalni vzrok in ne konstrukcijsko neustreznost ali neprimernost lokomotive.

In ker je Nurmi že omenil Stainz: je že res, da je proga dolga vsega 11,5 km, da običajno vlečemo okoli 180 t in da največji vzpon ne preseže 12 promil, toda v enem obratovalnem tednu efektivno prevozimo več kot dolžino Bohinjke. In to po ozkotirnem kolovozu s tirnicami iz leta 1892. Neglede na to, da smo edini na progi, vozimo po voznem redu, v lanskih 180 obratovalnih dneh pa ni parna lokomotiva izpadla niti enkrat. Po 10 urah dela lokomotivo zapustiš v takšnem stanju, kot si jo sprejel - pregledano, opremljeno in očiščeno. Dela se natančno in skrbno, vse napake, ki se vsekakor pojavljajo, pa se odpravijo sproti in v lastni režiji. Kopalnica je na vrsti šele, ko je stroj pripravljen na novo vožnjo. In tako bi po mojem naj ravnali vsi. Tudi tisti na normalnem tiru.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Odgovori