Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Pa še na Grahovem:
Postanek na Grahovem je bil dolg skoraj 2 uri, saj so morali iti mimo vsi dopoldanski vlaki.
Najprej potniški, nato avtovlak...
...in slednjič še muzejski vlak s 33-037. O njej malo kasneje...
Po prehodu muzejca je sledila foto vožnja do viadukta Grahovo in nazaj.
Vračanje:
Še dva portreta lokomotive, znova z obilico črnega dima:
Sledilo je polnjenje peskovnika na vrhu lokomotive. Kaskadersko delo. Ali če povzamem besede mojega brata: "Zdaj vem, zakaj so strojevodje imeli včasih benificiran delovni staž..."
Postanek na Grahovem je bil dolg skoraj 2 uri, saj so morali iti mimo vsi dopoldanski vlaki.
Najprej potniški, nato avtovlak...
...in slednjič še muzejski vlak s 33-037. O njej malo kasneje...
Po prehodu muzejca je sledila foto vožnja do viadukta Grahovo in nazaj.
Vračanje:
Še dva portreta lokomotive, znova z obilico črnega dima:
Sledilo je polnjenje peskovnika na vrhu lokomotive. Kaskadersko delo. Ali če povzamem besede mojega brata: "Zdaj vem, zakaj so strojevodje imeli včasih benificiran delovni staž..."
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Še prevoz avtovlaka...
...nato pa hitro na viadukt Grahovo. Nemci so že pripravljeni:
In glej ga zlomka - spet odpove fotoaparat. Nič. Spet hitro telefon iz žepa, pa bo kar bo.
Vlak se je vrnil na Grahovo, jaz pa hitel naprej k viaduktu Trocken/Bukovo, na našo foto točko. In gremo:
Naprej proti predoru Bukovo, to je pa tudi to za ta dan z moje strani:
Se nadaljuje...
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Ampak vsake tehnično neuspešne slike pa res ni potrebno gor nalimat.
LPL
LPL
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Ljubitelj napisal/-a:Ampak vsake tehnično neuspešne slike pa res ni potrebno gor nalimat.
LPL
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
petindvajsetka,“Ljubitelj napisal/-a:
Ampak vsake tehnično neuspešne slike pa res ni potrebno gor nalimat.
LPL
kaj bo ploskanje, a junaka ki bi povedal da je cesar nag, pa na celem forumu ni.
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Kar se kakovosti tiče, tudi slabše sem že videl. Število pa nikoli ni odveč, posebno če se tiče enkratnega dogodka.
preglednik
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
To je sicer res, ampak večina zmazkov nima nobene dokumentarne vrednosti. Sicer se je pa potrebno zavedati, da količina slik ni merodajna, manjše število, a lepših slik, pove bistveno več in predvsem ni utrujajoče za ogled. Na žalost pa v dobi elektronskih fotoaparatov prevladuje količina vsakršnega milo rečeno sranja, ki svinja javni medijski prostor. Pa nisi Preglednik edini, ki navija za količino, imam kup znancev, ki so podobnega mnenja, groza me obleti, ko mi pošljejo kakšen link do albuma z nekaj 100 slikami brez prave povede vrednosti, kaj šele umetniške.Kar se kakovosti tiče, tudi slabše sem že videl. Število pa nikoli ni odveč, posebno če se tiče enkratnega dogodka.
Pa brez zamere in PL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Ja res je, nič ni zanimivejšega od 500 slik, ki ti jih prinese žlahtnica iz dopusta in jih moraš v nedeljo popoldne družno prekomentirati.
Ampak vlak je pa le vlak
Ampak vlak je pa le vlak
preglednik
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Sploh se ne mislim iti brezpredmetnih debat, ampak raje objavim še zaključek.
4. dan
Za zadnji dan je bila v planu 33-037 od Jesenic do Mosta na Soči in nazaj. Ampak... že v prejšnjem delu sem namignil, da bo o njej še govora.
Muzejski vlak se je namreč prejšnji dan iz Nove Gorice vrnil s pomočjo Regana. Dolenjska posadka, ki je upravljala s 33-ko, je namreč že na začetku dneva zahtevala pomožni stroj ob povratku, zaradi že nekaj časa trajajočih težav z razvodniki na 33-037.
Za zadnji dan tovornega fotovlaka pa naj bi 33 vlekla sama in to obrnjena proti Novi Gorici, torej bi ob povratku na Jesenice vlekla vzvratno! Misija nemogoče pri vseh njenih težavah, bi lahko rekli.
Kaj zdaj?
In Boštjanu je šinila v glavo rešilna ideja. Če že Nemci hočejo 33 in če sama ne more vleči, pa naj vlečeta OBE lokomotivi!
Natanko tako se je tudi zgodilo. 33-037 priprega, 06-018 vlakovna v Podbrdu:
Prihod avtovlaka s Španko 020:
Sledilo naj bi križanje s potniškim vlakom št. 4294 proti Jesenicam. Hmmm... 33 je bila na postaji, pa Španka tudi. Hiter skok v prometni urad po informacijo o potniškem, in vesela novica - danes vožnjo opravlja originalni fiat 813/814-031!
Zakaj tako vesela? Odgovor na naslednji sliki - dobrodošli nazaj v 70. leta prejšnjega stoletja na Bohinjki! Zgodovinska slika!
Naj spomnim. Proti koncu parne vleke so na Bohinjki vozile tudi lokomotive serije 33. Nadomestile so jih Španke, potniški promet pa so na začetku opravljali originalni Fiati. In sedaj, na dan 11.10.2015, se vsa tri vozila znova srečajo na postaji Podbrdo! (Bistveno je, da Fiat prekriva Borsiga, ki ni nikoli redno vozil na Bohinjki.)
Še odhod iz Podbrda:
Pa hitro na viadukt Grahovo:
4. dan
Za zadnji dan je bila v planu 33-037 od Jesenic do Mosta na Soči in nazaj. Ampak... že v prejšnjem delu sem namignil, da bo o njej še govora.
Muzejski vlak se je namreč prejšnji dan iz Nove Gorice vrnil s pomočjo Regana. Dolenjska posadka, ki je upravljala s 33-ko, je namreč že na začetku dneva zahtevala pomožni stroj ob povratku, zaradi že nekaj časa trajajočih težav z razvodniki na 33-037.
Za zadnji dan tovornega fotovlaka pa naj bi 33 vlekla sama in to obrnjena proti Novi Gorici, torej bi ob povratku na Jesenice vlekla vzvratno! Misija nemogoče pri vseh njenih težavah, bi lahko rekli.
Kaj zdaj?
In Boštjanu je šinila v glavo rešilna ideja. Če že Nemci hočejo 33 in če sama ne more vleči, pa naj vlečeta OBE lokomotivi!
Natanko tako se je tudi zgodilo. 33-037 priprega, 06-018 vlakovna v Podbrdu:
Prihod avtovlaka s Španko 020:
Sledilo naj bi križanje s potniškim vlakom št. 4294 proti Jesenicam. Hmmm... 33 je bila na postaji, pa Španka tudi. Hiter skok v prometni urad po informacijo o potniškem, in vesela novica - danes vožnjo opravlja originalni fiat 813/814-031!
Zakaj tako vesela? Odgovor na naslednji sliki - dobrodošli nazaj v 70. leta prejšnjega stoletja na Bohinjki! Zgodovinska slika!
Naj spomnim. Proti koncu parne vleke so na Bohinjki vozile tudi lokomotive serije 33. Nadomestile so jih Španke, potniški promet pa so na začetku opravljali originalni Fiati. In sedaj, na dan 11.10.2015, se vsa tri vozila znova srečajo na postaji Podbrdo! (Bistveno je, da Fiat prekriva Borsiga, ki ni nikoli redno vozil na Bohinjki.)
Še odhod iz Podbrda:
Pa hitro na viadukt Grahovo:
Zadnjič spremenil TGV Lyria, dne 13.10.2015, 18:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Prva runda:
Vlak se je ustavil na mostu, nato pa vzvratno nazaj za ovinek. Koncert je bil prvovrsten, se je pa jasno slišalo težaven start 33-ke.
Znova je vse zadimljeno...
Druga runda, izgleda še hujše:
Vagonov sploh ni bilo videti - tole je ostalo po prevozu vlaka čez most...
Kneža:
In že smo znova na viaduktu Idrijca. Tudi tu je bil fotouvoz.
Vlak se je ustavil na mostu, nato pa vzvratno nazaj za ovinek. Koncert je bil prvovrsten, se je pa jasno slišalo težaven start 33-ke.
Znova je vse zadimljeno...
Druga runda, izgleda še hujše:
Vagonov sploh ni bilo videti - tole je ostalo po prevozu vlaka čez most...
Kneža:
In že smo znova na viaduktu Idrijca. Tudi tu je bil fotouvoz.
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Počitek in oskrba z vodo za napore v klanec. Pogled na obe veliki "Švabici" speti skupaj je vedno krasen.
Pripravljeni na odhod!
Podmelec:
Zdaj pa je res že čas, da nekaj slik naredim tudi s svojega razgleda - od domače hiše na viadukt Trocken:
Resnici na ljubo sta mašini prigrmeli izza ovinka na polnem gasu. Škoda za omejitev 20 km/h pred viaduktom, ki je zmotila visok tempo vožnje.
Na koncu viadukta sta znova zagrmela izpuha. Po informacijah posadk naj bi v klanec vozili okrog 45-50 km/h, če pa bi 33 delala kot je treba, pa bi se lahko približali 60 km/h. Ampak - potem tudi 06 verjetno ne bi bilo zraven.
Med Hudajužno in Podbrdom:
Prihod v Podbrdo:
Pripravljeni na odhod!
Podmelec:
Zdaj pa je res že čas, da nekaj slik naredim tudi s svojega razgleda - od domače hiše na viadukt Trocken:
Resnici na ljubo sta mašini prigrmeli izza ovinka na polnem gasu. Škoda za omejitev 20 km/h pred viaduktom, ki je zmotila visok tempo vožnje.
Na koncu viadukta sta znova zagrmela izpuha. Po informacijah posadk naj bi v klanec vozili okrog 45-50 km/h, če pa bi 33 delala kot je treba, pa bi se lahko približali 60 km/h. Ampak - potem tudi 06 verjetno ne bi bilo zraven.
Med Hudajužno in Podbrdom:
Prihod v Podbrdo:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Za slovo pa še zadnji dve sliki odhoda iz Podbrda. Bili so to štirje fantastični dnevi, s pravim spektaklom za konec. Upajmo, da se še kdaj ponovi. Ob tej priložnosti tudi zahvala in čestitke požrtvovalnim fantom s parne vleke, ki so omogočili to prireditev.
Aja, po čemu si bomo letošnji tovorni vlak zapomnili? Po obilici črnega dima iz Borsiga!
Tudi ob slovesu ni bilo nič drugače:
KONEC
Aja, po čemu si bomo letošnji tovorni vlak zapomnili? Po obilici črnega dima iz Borsiga!
Tudi ob slovesu ni bilo nič drugače:
KONEC
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Nima smisla se ozirat na določene komentarje. Si jasno napisal:TGV Lyria napisal/-a:Sploh se ne mislim iti brezpredmetnih debat
TGV Lyria napisal/-a:In glej ga zlomka - spet odpove fotoaparat. Nič. Spet hitro telefon iz žepa, pa bo kar bo.
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Povsem res, toda izjava pove mnogo o pomanjkanju samokritičnosti recimo začetniških "fotografov".....Nima smisla se ozirat na določene komentarje.
Pa brez zamere. Sicer se pa da s tudi s telefona dandanes posneti dokaj lepe slike, le na kompozicijo je potrebno biti pozoren in seveda aparat mora sliko izostrit. In še nekaj, takole od oka se doma zavrže vsaj kakšno polovico na elektronski način posnetih slik. Seveda smo pa časih filmov bili mnogo bolj šparovni (in je šlo v koš mnogo manj materiala). Seveda smo posneli po temeljitem premisleku.
Aparat mora biti vzdrževan, objektiv redno očiščen in temperaturam pravilno podmazan, da se mehanizem lepo giblje, seveda je pa potrebno skrbeti za baterije in imeti s seboj rezervne. V 50 letni zgiodovini mi je aparat crknil samo 2x, enkrat pri minus 15°C, ko je serviser izbral napačno olje za mazanje objektiva in po 3 tedenskem potepanju po Perujskem Altiplanu, kjer se je nabralo v mehanizmu preveč peska za mirno električno gibanje. Glede na situacijo sem pač uporabil bolj ali manj kruto mehansko silo, saj spodoben aparat mora omogočiti tudi ročno ostritev. In še nekaj, NIKOLI do sedaj še nisem javno ali v okviru prijateljev pokazal tehnično (nefokusirane, napačno osvetljene, napake v kompoziciji....) slike.TGV Lyria napisal/-a:
In glej ga zlomka - spet odpove fotoaparat. Nič. Spet hitro telefon iz žepa, pa bo kar bo.
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Še enkrat:
V takih situacijah ni časa se ukvarjat z menjavo baterij in še čim, tudi sam menda veš kako hitro se stvari odvijajo. Pa tukaj ne gre za estetiko, ampak dokumentarno vrednost slik.
[/quote]TGV Lyria napisal/-a:
In glej ga zlomka - spet odpove fotoaparat. Nič. Spet hitro telefon iz žepa, pa bo kar bo.
V takih situacijah ni časa se ukvarjat z menjavo baterij in še čim, tudi sam menda veš kako hitro se stvari odvijajo. Pa tukaj ne gre za estetiko, ampak dokumentarno vrednost slik.