Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Torek je prinesel vožnjo do Sežane. Poskus nočne fotografije:
Steske - fotografi že pripravljeni:
Sledil je hiter premik na krasno pozicijo nad viaduktom Rihemberk.
Nad viaduktom postanek, pa vzvratno nazaj na braniško postajo... ravno dovolj časa za menjavo pozicije. Tokrat smo vlak pričakali med obema predoroma:
Skoraj že na vrhu klanca (seveda je vlak na sredini klanca znova ustavil in počakal nas fotografe...):
Steske - fotografi že pripravljeni:
Sledil je hiter premik na krasno pozicijo nad viaduktom Rihemberk.
Nad viaduktom postanek, pa vzvratno nazaj na braniško postajo... ravno dovolj časa za menjavo pozicije. Tokrat smo vlak pričakali med obema predoroma:
Skoraj že na vrhu klanca (seveda je vlak na sredini klanca znova ustavil in počakal nas fotografe...):
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Štanjel:
Nesrečnica čaka na... (konec? ali nov začetek?)
Znova fotouvoz, tokrat kar trikrat! V prvih dveh poskusih fotografom nekaj ni bilo prav...
Dutovlje:
Kreplje (verjeli ali ne, vsi Nemci so vedeli za to lokacijo...):
Postanka v Sežani nisem fotografiral, tako da sledi že pot nazaj:
Nesrečnica čaka na... (konec? ali nov začetek?)
Znova fotouvoz, tokrat kar trikrat! V prvih dveh poskusih fotografom nekaj ni bilo prav...
Dutovlje:
Kreplje (verjeli ali ne, vsi Nemci so vedeli za to lokacijo...):
Postanka v Sežani nisem fotografiral, tako da sledi že pot nazaj:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Viadukt in grad Rihemberk:
Staro in novo na postaji v Prvačini:
Seveda pri tako dolgem postanku ne sme manjkati fotouvoz:
Zaključek v Novi Gorici:
Parkirno mesto ostaja isto:
To je vse z moje strani, saj zaradi odsotnosti prevoza in obveznosti ob začetku študijskega leta nisem mogel spremljati zadnjega dneva. Upajmo, da se še kdaj ponovi takšna izredna vožnja...
Staro in novo na postaji v Prvačini:
Seveda pri tako dolgem postanku ne sme manjkati fotouvoz:
Zaključek v Novi Gorici:
Parkirno mesto ostaja isto:
To je vse z moje strani, saj zaradi odsotnosti prevoza in obveznosti ob začetku študijskega leta nisem mogel spremljati zadnjega dneva. Upajmo, da se še kdaj ponovi takšna izredna vožnja...
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Brez besed:
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
@TGV Lyria
Odlično in hvala, da si si vzel čas, se potrudil tudi za nas, ki nismo mogli v živo spremljati dogajanja in še posebej, ker si delil posnetke tudi z nami!
Odlično in hvala, da si si vzel čas, se potrudil tudi za nas, ki nismo mogli v živo spremljati dogajanja in še posebej, ker si delil posnetke tudi z nami!
LP, Miran
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
TGV Lyria Hvala!
Jernej
Jernej
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
In še moj del fotografij zadnjega dne 1.10.2014 na relaciji Nova Gorica-Jesenice:
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Hvala vsem fotografom še iz moje strani.
Še vprašanje okoli sestave vlaka - je bila taka sestava naročena ali so to pri nas skup nekaj sestavili? Namreč Eas vagoni so okej, ploščniki lih tako, Tads pa mi nekak ne potegnejo. Bolj primerni bi bili recimo Gbs ali Gas vagoni. Kakorkoli že, videt muzejsko lepotico in tovorni vlak, je to nekaj novega v Sloveniji
Še vprašanje okoli sestave vlaka - je bila taka sestava naročena ali so to pri nas skup nekaj sestavili? Namreč Eas vagoni so okej, ploščniki lih tako, Tads pa mi nekak ne potegnejo. Bolj primerni bi bili recimo Gbs ali Gas vagoni. Kakorkoli že, videt muzejsko lepotico in tovorni vlak, je to nekaj novega v Sloveniji
Goran
Tovorni (NEfoto)vlak z muzejsko vleko
Malo za šalo, malo zares:
Tovorni (NEfoto)vlak z muzejsko vleko
Več slik v tej temi:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 27#p189527" onclick="window.open(this.href);return false;
Tovorni (NEfoto)vlak z muzejsko vleko
Več slik v tej temi:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 27#p189527" onclick="window.open(this.href);return false;
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Nič novega. Muzejski 33 in 25 sta že vozili tovorne vlake po bohinjki.....Gorchi napisal/-a:Hvala vsem fotografom še iz moje strani.
Kakorkoli že, videt muzejsko lepotico in tovorni vlak, je to nekaj novega v Sloveniji
Lp
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Ampak, nikakor pa nisem prišel do podatka, kdaj je v redni službi zadnjič vlekla parna vleka tovorni vlak po bohinjski in kraški progi. En podatek je bil slišati 1972, en 1976....
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Pozdravljeni.Tomy napisal/-a:Ampak, nikakor pa nisem prišel do podatka, kdaj je v redni službi zadnjič vlekla parna vleka tovorni vlak po bohinjski in kraški progi. En podatek je bil slišati 1972, en 1976....
Lep dan
Tomaž
Tomaž, v knjižici "Lokomotive bohinjske železnice" avtorja Tadeja Brateta (zbirka "Kulturni in naravni spomeniki Slovenije", Založba Obzorja Maribor, 1991) je na 44. strani zapisano, da je konec parne vleke nastopil oktobra 1974 . Pravi, da tedaj ( ob koncu) ni bilo nobeni pravil, saj da so tudi potniške vlake vlekle "tovorne" lokomotive vrste JŽ 28 in JŽ 36. Zadnji v prometu sta bili JŽ 28-002 in JŽ 28-039.
LP Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Po pravici povedano, je najbolj ne-avtoktona lokomotiva na Bohinjski progi prav 06. Ta ni nikoli vozila na tej relaciji, niti potniških, niti tovornih vlakov. Najbolj domači lokomotivi sta bili 17 za potniške in 28 ter 36 za tovorne vlake.
preglednik
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Z vprašanjem sem mislil na splošno parno vleko, ne na 06.
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Tovorni (foto)vlak s parno vleko na Bohinjski progi
Mislim da so zadnje vlake na Bohinjki vlekle mašine serije 33. Ob koncu parne vleke je ŽTP Ljubljana v Makedoniji kupila nekaj 33-k (mislim da 4). Nekje sem o tem bral, in to nedolgo nazaj.
Lp,
Tono
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!