ETCS level 1 testiranje.maxima napisal/-a:187 303-3 Railpool je baje na Hrvaškem
Bombardier 187 - 001
Re: Bombardier 187 - 001
Re: Bombardier 187 - 001
Kjer sem to prebral je pisalo da je na testiranju za PPD Transport. To pa je še sesterska firma od ADT
Re: Bombardier 187 - 001
Ja PPD je povezana z Adrio. Sicer ne vem, zakaj bi prišel na testiranje za PPD, če so že imeli testiranje/homologiranje 003, ki ga je opravljala Adria.maxima napisal/-a:Kjer sem to prebral je pisalo da je na testiranju za PPD Transport. To pa je še sesterska firma od ADT
PPD je najela vectrona 268.Žal ga ne bo v Slovenijo, ker nima slo paketa.
Re: Bombardier 187 - 001
Na hrvaškem je so testirali 001, ne pa 003
Re: Bombardier 187 - 001
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview
Evo vzunaj sta še MS in DC varianta. Je pa to prva Bomabardierjeva lokomotiva, ki je narejena tudi za Slovenijo. Starejši modeli niso bili predvideni za Slovenski trg. Prav tako so pri Bombardierju povišali maksimalno trajno moč na 6 MW in opustili zastarelih 5,6 MW.
Evo vzunaj sta še MS in DC varianta. Je pa to prva Bomabardierjeva lokomotiva, ki je narejena tudi za Slovenijo. Starejši modeli niso bili predvideni za Slovenski trg. Prav tako so pri Bombardierju povišali maksimalno trajno moč na 6 MW in opustili zastarelih 5,6 MW.
Re: Bombardier 187 - 001
Zakja bi bilo 5,6 MW zastarelo v primerjavi s 6 MW? Gre samo za 7% povečanje moči, nič presenetljivega, pri kritični hitrosti to prinese kakšnih 5 km/h. Lahko da gre za spremembo v krmilnih modulih, motorjih, govora je o 1,9% boljšem izkoristku. Toda še vedno nič revolucionarnega. Za Slovenske železnice in JŽI povsem irelevantno, ker iz Kopra ne more voziti z maksimalno močjo nobena, ne ta TRAXX ne Živa. Ni dovolj elektrike na 3kV DC in tudi progovna hitrost je vsaj 10 km/h nižja.Prav tako so pri Bombardierju povišali maksimalno trajno moč na 6 MW in opustili zastarelih 5,6 MW.
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bombardier 187 - 001
Tu se vidi tudi bistvena razlika med dizelsko in električno vleko. Dizelske lokomotive so energetsko avtonomne in ne razpolagajo z takšno razpoložljivo močjo, kot električne, ki dobivajo energijo od zunaj. To pa pomeni da dizelska lokomotiva vedno lahko izkoristi polno moč, seveda ob nižji hitrosti ampak podobni sili kot električna, ki polne moči ne more vedno izkoristiti (dobava elektrike, tudi adhezija z naraščanjem hitrosti pada). Ljubitelj, zanima me ali obstajajo električne lokomotive, ki bi lahko npr. 1000 ton iz Kopra potegnile z hitrostjo 30-40 km/h, ob polni moči?
preglednik
Re: Bombardier 187 - 001
6 osne verzije lokomotiv, recimo TRAXX, Stadler, Bombardier imajo na splošno 148% večjo vlečno silo kot 4 osne. Razlika za 2% gre na rovaš večjega zdrsevanja koles na 3 osnih podstavkih, o tem sem prebiral nekaj let staro poročilo Bombardire, https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... g&cad=rjaa. Če vleče Živa 850 (800?, na pamet) ton iz Kopra, potem bi 6 osna verzija z adh. maso okoli 130 ton vlekla recimo od oka 1200-1300 ton. 6 osne lokomotive sicer nimajo 50% večje moči, vendar bi s 6 (5,6 TRAXX IORE ) MW kot je običajno za 4 osne več kot komot vlekla 1000 tonski vlak in sploh ne bi bila potrebna moč 6MW. Če pa bi upoštevali še večjo dovoljeno silo na kavlju, trajno razvijejo namreč okoli 395 kN bi vlekle tudi 1200-1300 tonski vlak. In čudi me, da železnice ne izkoristijo vlečnih naprav do maksimuma, kajti to akr se vidi tandemi ali celo 3 lokomotive je samo v svrho vzdrževanje hitrosti na prometno preobremenjenih (predvsem s potniškimi vlaki) prelazih. Preberi link, marsikaj zanimivegaLjubitelj, zanima me ali obstajajo električne lokomotive, ki bi lahko npr. 1000 ton iz Kopra potegnile z hitrostjo 30-40 km/h, ob polni moči?
LPL
Re: Bombardier 187 - 001
Je ni sodobne 4-osne električne lokomotive za javno železniško omrežje v Evropi, ki bi bila sposobna razviti polno moč pri navedeni hitrosti. Vse po vrsti so delane tako, da polno moč razvijejo šele nekje pri hitrosti 60-80 km/h. Tudi podatki za TRAXX MS3 kažejo na to: vlečna sila 340kN, največja moč 6MW ... enostaven račun pove, da polno moč razvije pri hitrostih nad 63 km/h. Pri pri 36 km/h razvije moč "samo" 3,4MW.preglednik napisal/-a:... potegnile z hitrostjo 30-40 km/h, ob polni moči?
Od tod sledi, da je 6-osna lokomotiva z močjo 6MW tisto ta pravo (vlečna sila kakšnih 450kN, hitrost 48 km/h) za vleko tovornih vlakov na tovornih progah.
LP, Metod
Re: Bombardier 187 - 001
Ker je danes 5,6 MW že minimalna zahteva. Alstom in Siemens že nekaj let vesta, da lahko iztisneš 6,4 MW iz tega pleha.Ljubitelj napisal/-a: Zakja bi bilo 5,6 MW zastarelo v primerjavi s 6 MW?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bombardier 187 - 001
Logika ameriških dizlov je povsem drugačna. Mnogo večje sile pri manjših močeh, na račun veliko manjših hitrosti ob osnem pritisku 30-35 ton. In posledično veliko težji vlaki.
preglednik
Re: Bombardier 187 - 001
Ampak logika Amerike je turbo kapitalizem na kvadrat. Prav tako na oni strani luže imaš na koridorjih vzhod-zahod dva duopola, nekaj velikih luk in konec. Torej samo štiri prevoznike, ki obvladujejo vse koridorje. V Evropi se tovor porazdeli že na več kot 80 operaterjev. Npr. že sistem DB-ja deluje tako, da oskrbuje samo Nemške tovarne, ki so paradni konj v Nemčiji, ali njihove podružnice po Evropi. Ne vozijo oni od luke do luke. Tudi pristanišč je v Evropi malo morje, tako po Pontebbani vozi tovor vse do Trsta, Benetk, Genove, Lovorna in tudi dol do skrajnega juga. Pa res ne vem, kaj bi prinesel Ameriški sistem, če velja v EU-ju prosta izbira storitev. Kar pomeni, da ne smeš zapovedovati, da tovor ne sme na tovornjak, ampak na vlak. No so izjeme na določenih razdaljah... Je pa povsem logično, da razni paketki ali, če je tovor prekomplicirano peljati po tirih, se ga vrže na tovornjak. Sicer pa tudi na oni strani luže vozijo tovornjaki popolnoma enako, kot po Evropi; Čez več zveznih držav in v sosednjo Kanado.preglednik napisal/-a:Logika ameriških dizlov je povsem drugačna.
Vožnja iz premogovnikov je pa tema zase, ki nima primerjave z vožnjami luka-kontejnerski terminal.
Re: Bombardier 187 - 001
In vendar je delež železniškega tovornega prometa v deželi turbo kapitalizma na kvadrat in 2 duopolov ene 3x večji kot v Evropi. In kontejnerski promet Vzhodna-Zahodna obala je resnična konkurenca ladijskemu skozi Panamski prekop. Ne bi škodilo, če bi se tudi v Evropi uveljavilo samo nekaj pomembnih prevoznikov.
LPL
LPL
Re: Bombardier 187 - 001
https://i2.wp.com/railcolornews.com/wp- ... jpg?w=1600
https://i0.wp.com/railcolornews.com/wp- ... jpg?w=1600
©Railcolor, Bombardier
Na trg je prišla prva Bombardier lokomotiva (traxx 3 MS z oznako BR 188), ki ima tudi SI varnostni paket. Po poročanju Railcolorja se bodo v kratkem začeli testi, zaenkrat neuradno tudi pri nas.
Po vseh prebranih debatah od tistih, ki se spoznajo na lokomotive je tale strojček veliko boljši in udobnejši od Vectrona, ampak še vedno daleč od Taurusa.
https://i0.wp.com/railcolornews.com/wp- ... jpg?w=1600
©Railcolor, Bombardier
Na trg je prišla prva Bombardier lokomotiva (traxx 3 MS z oznako BR 188), ki ima tudi SI varnostni paket. Po poročanju Railcolorja se bodo v kratkem začeli testi, zaenkrat neuradno tudi pri nas.
Po vseh prebranih debatah od tistih, ki se spoznajo na lokomotive je tale strojček veliko boljši in udobnejši od Vectrona, ampak še vedno daleč od Taurusa.
Re: Bombardier 187 - 001
No, super če res pride