Bombardier 187 - 001

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.06.2016, 17:04

maxima napisal/-a:187 303-3 Railpool je baje na Hrvaškem


ETCS level 1 testiranje.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a maxima » 24.06.2016, 19:56

Kjer sem to prebral je pisalo da je na testiranju za PPD Transport. To pa je še sesterska firma od ADT
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 25.06.2016, 8:09

maxima napisal/-a:Kjer sem to prebral je pisalo da je na testiranju za PPD Transport. To pa je še sesterska firma od ADT


Ja PPD je povezana z Adrio. Sicer ne vem, zakaj bi prišel na testiranje za PPD, če so že imeli testiranje/homologiranje 003, ki ga je opravljala Adria.

PPD je najela vectrona 268.Žal ga ne bo v Slovenijo, ker nima slo paketa.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a maxima » 25.06.2016, 16:52

Na hrvaškem je so testirali 001, ne pa 003
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.05.2017, 8:12

http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview

Evo vzunaj sta še MS in DC varianta. Je pa to prva Bomabardierjeva lokomotiva, ki je narejena tudi za Slovenijo. Starejši modeli niso bili predvideni za Slovenski trg. Prav tako so pri Bombardierju povišali maksimalno trajno moč na 6 MW in opustili zastarelih 5,6 MW.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4030
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.05.2017, 8:41

Prav tako so pri Bombardierju povišali maksimalno trajno moč na 6 MW in opustili zastarelih 5,6 MW.

Zakja bi bilo 5,6 MW zastarelo v primerjavi s 6 MW? Gre samo za 7% povečanje moči, nič presenetljivega, pri kritični hitrosti to prinese kakšnih 5 km/h. Lahko da gre za spremembo v krmilnih modulih, motorjih, govora je o 1,9% boljšem izkoristku. Toda še vedno nič revolucionarnega. Za Slovenske železnice in JŽI povsem irelevantno, ker iz Kopra ne more voziti z maksimalno močjo nobena, ne ta TRAXX ne Živa. Ni dovolj elektrike na 3kV DC in tudi progovna hitrost je vsaj 10 km/h nižja.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1267
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a preglednik » 10.05.2017, 11:17

Tu se vidi tudi bistvena razlika med dizelsko in električno vleko. Dizelske lokomotive so energetsko avtonomne in ne razpolagajo z takšno razpoložljivo močjo, kot električne, ki dobivajo energijo od zunaj. To pa pomeni da dizelska lokomotiva vedno lahko izkoristi polno moč, seveda ob nižji hitrosti ampak podobni sili kot električna, ki polne moči ne more vedno izkoristiti (dobava elektrike, tudi adhezija z naraščanjem hitrosti pada). Ljubitelj, zanima me ali obstajajo električne lokomotive, ki bi lahko npr. 1000 ton iz Kopra potegnile z hitrostjo 30-40 km/h, ob polni moči?
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4030
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.05.2017, 14:01

Ljubitelj, zanima me ali obstajajo električne lokomotive, ki bi lahko npr. 1000 ton iz Kopra potegnile z hitrostjo 30-40 km/h, ob polni moči?


6 osne verzije lokomotiv, recimo TRAXX, Stadler, Bombardier imajo na splošno 148% večjo vlečno silo kot 4 osne. Razlika za 2% gre na rovaš večjega zdrsevanja koles na 3 osnih podstavkih, o tem sem prebiral nekaj let staro poročilo Bombardire, https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... g&cad=rjaa. Če vleče Živa 850 (800?, na pamet) ton iz Kopra, potem bi 6 osna verzija z adh. maso okoli 130 ton vlekla recimo od oka 1200-1300 ton. 6 osne lokomotive sicer nimajo 50% večje moči, vendar bi s 6 (5,6 TRAXX IORE ) MW kot je običajno za 4 osne več kot komot vlekla 1000 tonski vlak in sploh ne bi bila potrebna moč 6MW. Če pa bi upoštevali še večjo dovoljeno silo na kavlju, trajno razvijejo namreč okoli 395 kN bi vlekle tudi 1200-1300 tonski vlak. In čudi me, da železnice ne izkoristijo vlečnih naprav do maksimuma, kajti to akr se vidi tandemi ali celo 3 lokomotive je samo v svrho vzdrževanje hitrosti na prometno preobremenjenih (predvsem s potniškimi vlaki) prelazih. Preberi link, marsikaj zanimivega

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3303
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a mkx » 10.05.2017, 15:11

preglednik napisal/-a:... potegnile z hitrostjo 30-40 km/h, ob polni moči?

Je ni sodobne 4-osne električne lokomotive za javno železniško omrežje v Evropi, ki bi bila sposobna razviti polno moč pri navedeni hitrosti. Vse po vrsti so delane tako, da polno moč razvijejo šele nekje pri hitrosti 60-80 km/h. Tudi podatki za TRAXX MS3 kažejo na to: vlečna sila 340kN, največja moč 6MW ... enostaven račun pove, da polno moč razvije pri hitrostih nad 63 km/h. Pri pri 36 km/h razvije moč "samo" 3,4MW.

Od tod sledi, da je 6-osna lokomotiva z močjo 6MW tisto ta pravo (vlečna sila kakšnih 450kN, hitrost 48 km/h) za vleko tovornih vlakov na tovornih progah.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.05.2017, 17:36

Ljubitelj napisal/-a:Zakja bi bilo 5,6 MW zastarelo v primerjavi s 6 MW?


Ker je danes 5,6 MW že minimalna zahteva. Alstom in Siemens že nekaj let vesta, da lahko iztisneš 6,4 MW iz tega pleha.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1267
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a preglednik » 10.05.2017, 18:54

Logika ameriških dizlov je povsem drugačna. Mnogo večje sile pri manjših močeh, na račun veliko manjših hitrosti ob osnem pritisku 30-35 ton. In posledično veliko težji vlaki.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.05.2017, 8:20

preglednik napisal/-a:Logika ameriških dizlov je povsem drugačna.


Ampak logika Amerike je turbo kapitalizem na kvadrat. Prav tako na oni strani luže imaš na koridorjih vzhod-zahod dva duopola, nekaj velikih luk in konec. Torej samo štiri prevoznike, ki obvladujejo vse koridorje. V Evropi se tovor porazdeli že na več kot 80 operaterjev. Npr. že sistem DB-ja deluje tako, da oskrbuje samo Nemške tovarne, ki so paradni konj v Nemčiji, ali njihove podružnice po Evropi. Ne vozijo oni od luke do luke. Tudi pristanišč je v Evropi malo morje, tako po Pontebbani vozi tovor vse do Trsta, Benetk, Genove, Lovorna in tudi dol do skrajnega juga. Pa res ne vem, kaj bi prinesel Ameriški sistem, če velja v EU-ju prosta izbira storitev. Kar pomeni, da ne smeš zapovedovati, da tovor ne sme na tovornjak, ampak na vlak. No so izjeme na določenih razdaljah... Je pa povsem logično, da razni paketki ali, če je tovor prekomplicirano peljati po tirih, se ga vrže na tovornjak. Sicer pa tudi na oni strani luže vozijo tovornjaki popolnoma enako, kot po Evropi; Čez več zveznih držav in v sosednjo Kanado.
Vožnja iz premogovnikov je pa tema zase, ki nima primerjave z vožnjami luka-kontejnerski terminal.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4030
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.05.2017, 10:15

In vendar je delež železniškega tovornega prometa v deželi turbo kapitalizma na kvadrat in 2 duopolov ene 3x večji kot v Evropi. In kontejnerski promet Vzhodna-Zahodna obala je resnična konkurenca ladijskemu skozi Panamski prekop. Ne bi škodilo, če bi se tudi v Evropi uveljavilo samo nekaj pomembnih prevoznikov.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.01.2018, 8:43

https://i2.wp.com/railcolornews.com/wp- ... jpg?w=1600

https://i0.wp.com/railcolornews.com/wp- ... jpg?w=1600
©Railcolor, Bombardier

Na trg je prišla prva Bombardier lokomotiva (traxx 3 MS z oznako BR 188), ki ima tudi SI varnostni paket. Po poročanju Railcolorja se bodo v kratkem začeli testi, zaenkrat neuradno tudi pri nas. =D>
Po vseh prebranih debatah od tistih, ki se spoznajo na lokomotive je tale strojček veliko boljši in udobnejši od Vectrona, ampak še vedno daleč od Taurusa.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier 187 - 001

OdgovorNapisal/-a maxima » 31.01.2018, 10:04

No, super če res pride =D>
Lp,Rok

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov