Moje fotografije (maxima)
Re: Moje fotografije (maxima)
Effija 001 in 101 v Divači:
SŽ 646 004 & Luka Koper 646 101 / 744 135, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
SŽ 646 004 & Luka Koper 646 101 / 744 135, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 & SŽ 646 001, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Re: Moje fotografije (maxima)
Na slikah opažam zanimivo dejstvo, lokomotiva v lasti LKP d..d. ima "avtomatsko" spenjačo, nujen element premikalnih lokomotiv v Nemčiji, Avstriji,...., lokomotiva v lasti Tovornega prometa d.o.o. pa ne. Torej lastniki delniške družbe skrbijo za minimiziranje stroškov, lastnikom delniške družbe z omejeno odgovornostjo (v času nakupa 100% last države) se pa žvižga za stroške, saj po vsej verjetnosti obe lokomotivi opravljata precej podobno delo.
Podobno dnevno videvam premik na postaji LJ, modra Đura premika 2-3 vagone, kar seveda zahteva vsaj 2 člana posadke, eden bolj malo potreben premikač.
Podobno dnevno videvam premik na postaji LJ, modra Đura premika 2-3 vagone, kar seveda zahteva vsaj 2 člana posadke, eden bolj malo potreben premikač.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Moje fotografije (maxima)
V temi o 646 je bilo omenjeno, da imajo vse 646 dovoljenje za samostojno obratovanje na JŽI RS samo na območju premika na postaji Koper-tovorna (pa menda še na nekaterih postajah).
LP, Metod
Re: Moje fotografije (maxima)
Jooj, že 15 let nabijaš s to spenjačo....luška mašina je prvenstveno namenjena premiku po industrijskih tirih! Za t.i. mikropremik, kjer se premika vagone brez zraka!...Ko pride na postajo po vlak, NIKDAR ne pride sama, ampak je vedno zraven, tebi tako nepotrebno/odvečno osebje! Makina od tovornega prometa VSA dela opravlja pod zrakom, brez izjem!
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Moje fotografije (maxima)
"Jooj, že 15 let nabijaš s to spenjačo....luška mašina je prvenstveno namenjena premiku po industrijskih tirih! Za t.i. mikropremik, kjer se premika vagone brez zraka!...Ko pride na postajo po vlak, NIKDAR ne pride sama, ampak je vedno zraven, tebi tako nepotrebno/odvečno osebje! Makina od tovornega prometa VSA dela opravlja pod zrakom, brez izjem!"
In 15 let ( no v resnici 50) hodim po svetu in vidim, kako železnice funkcionirajo v tujini. Pa ne samo na nekem razvitem zahodu, še na Češkem je precej drugače.... Izgleda, da se vsi zavedajo da je delo najdražja postavka na železnici.
In 15 let ( no v resnici 50) hodim po svetu in vidim, kako železnice funkcionirajo v tujini. Pa ne samo na nekem razvitem zahodu, še na Češkem je precej drugače.... Izgleda, da se vsi zavedajo da je delo najdražja postavka na železnici.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Moje fotografije (maxima)
Se spomnim, da. Vseeno me zanima, ali je omejitev tehnične ali administrativne narave. Ti dizli so namreč takoj po dobavi prekrižarili celo omrežje SŽ.
preglednik
Re: Moje fotografije (maxima)
Nič novega...ko vidiš da si kresnu mimo z poznavanjem dela v luki, obrneš temo in takoj samohvala...
Administrativne...preglednik napisal/-a: ↑11.04.2021, 8:48
Se spomnim, da. Vseeno me zanima, ali je omejitev tehnične ali administrativne narave. Ti dizli so namreč takoj po dobavi prekrižarili celo omrežje SŽ.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Moje fotografije (maxima)
Ampak se je baje začelo delati na tem, da se te "administrativne" ovire odpravi.
Seveda pa to še zdaleč ne bo zastonj.
Seveda pa to še zdaleč ne bo zastonj.
Re: Moje fotografije (maxima)
Railpoolov Traxx MS2e 186-285, med testiranjem v Sloveniji
Railpool 186 285, Gradec by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Kozina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Kozina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Jelenov viadukt - Borovnica by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Jelenov viadukt - Borovnica by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Pogonik by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Kresnice by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Zgornji Log by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Zgornji Log by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Gradec by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Kozina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Kozina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Divača by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Jelenov viadukt - Borovnica by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Jelenov viadukt - Borovnica by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Pogonik by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Kresnice by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Zgornji Log by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Railpool 186 285, Zgornji Log by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Re: Moje fotografije (maxima)
LK04 na kontejnerskem terminalu v Kopru
Luka Koper 646 101 / 744 135, container terminal by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 / 744 135, container terminal by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 / 744 135, container terminal by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 / 744 135, container terminal by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 / 744 135, container terminal by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Luka Koper 646 101 / 744 135, container terminal by Trainspotter Slovenia, on Flickr
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Moje fotografije (maxima)
To razumem, kot da so te lokomotive v lasti Luke, ki ne želi, da bi kdaj zapeljale tudi na odprto progo.
preglednik
Re: Moje fotografije (maxima)
preglednik napisal/-a: ↑09.05.2021, 11:13 To razumem, kot da so te lokomotive v lasti Luke, ki ne želi, da bi kdaj zapeljale tudi na odprto progo.
Lokomotive SŽ 646-00x so v lasti SŽ-TP. Je pa res, da so bile kupljene za premik na Koper-tovorna in v luki, vprašanje če ni bilo vmes kakšno financiranje ki pogojuje uporabo samo tam. In da bi bil volk cel, koza pa sita, so homologirali lokomotive samo za vožnjo po omenjeni postaji. Tipično po slovensko
Lokomotiva LK 646-101 je v lasti Luke Koper in zanjo je razumljivo, da ne bo šla prav daleč od pomolov v okviru opravljanja svoje službe.
LP, Metod