Bohinjski avtovlak ( youtube )
Super posnetek.
Res je žalostno da nas tujci bolj cenijo kot mi sami sebe.
Drugače pa je vožnja z avtovlakom res doživetje in jo priporočam vsakemu, ki je še ni probal.Peljite se do/iz Mosta saj skozi tunel ne vidiš kaj dosti.V poletnih mesecih, še posebno ob vikendih in praznikih pridite raje pol ure prej, saj velikokrat ostanejo vozila na "kopnem", ker ni dovolj prostora.
Da je vožnja v avtomobilu na lastno odgornost nisem nikjer zasledil.Tudi vlakospremno osebje te ne opozori da bi moral avto zapustiti.Narediš kar ti je pač ljubše.
Res je žalostno da nas tujci bolj cenijo kot mi sami sebe.
Drugače pa je vožnja z avtovlakom res doživetje in jo priporočam vsakemu, ki je še ni probal.Peljite se do/iz Mosta saj skozi tunel ne vidiš kaj dosti.V poletnih mesecih, še posebno ob vikendih in praznikih pridite raje pol ure prej, saj velikokrat ostanejo vozila na "kopnem", ker ni dovolj prostora.
Da je vožnja v avtomobilu na lastno odgornost nisem nikjer zasledil.Tudi vlakospremno osebje te ne opozori da bi moral avto zapustiti.Narediš kar ti je pač ljubše.
LEP DAN
Igor
Igor
Griffith napisal/-a:Izpit mam, avto mam... gremo!
Tole bom enkrat zagotovo sprobal.
Ne vem pa kaj je razlika med 1. razred in 2. razred prevoza vozil?
Tarifni razred 1: cena vsebuje prevoz osebnega avtomobila in potnikov.
Tarifni razred 2: cena vsebuje prevoz kombija, avtodoma ali poltovornjaka in potnikov.
Lp Boštjan
- darko novák
- Strojevodja I
- Prispevkov: 122
- Pridružen: 11.04.2007, 20:56
- Kraj: češka
Re: Super
Hvala za link , je rez vesel vlak , neč ni gužve v vagonih Lahk si vsak prd.. kolikor zmisli poje in popije koliko paše , koga še? , in zvečer si lahko naredi intimne občutke Ja še eno , sprevodnih stalno neodpira kupe in nepraša za novih potnikovBoBi19 napisal/-a:za popust ne vem, ampak podatke boš našel tu:darko novák napisal/-a:Tole bom dobil popusta?
http://www.slo-zeleznice.si/sl/notranji ... tomobilov/
LP LP
LP darko - iz cz
ja, res je... to so vagoni. Ampak mislim, da za avtovlak, bi natovarjanje takih avtomobilov zavzelo dosti časa kot pa samo navadni vagoni.... ampak važno je da se avto prepelje iz A na B točko.541 napisal/-a:Še nisi nikoli videl vlaka, ki pelje avtomobile iz Kopra?E.L. napisal/-a:Od kdaj pa so pri nas dvonadstropni avtovagoni?
Lp Boštjan
Še nekaj besed o AV (avtovlak).
Zelo me moti, ko ona punca moli glavo skozi okno, saj je to prepovedano in na vagonu pred lokomotivo lepo pišejo navodila, kako je potrebno postopati pri vožnjo z AV. Potniki MORAJO biti med vožnjo AV v vozilih, saj AV nima zadostnega št. potniških sedežev. V sestavi AV je 7 tovornih vagonov in potniški Baat (ne vem če je še ali so pa ga zamenjali s Bl serijo), ki je razdeljen na potniški 1/2 in kolesarski 1/2 del, priključki za fiksiranje koles.
AV vozi med postajami Most na Soči, Podbrdo in Bohinjsko Bistrico, s tem, da ima največ voženj med Bistrico in Podbrdom.
Vozila se na vagone nakladajo nivojsko preko bočne rampe. Dvonadstropni vagoni za vozila se ne morejo nakladati, saj ni ustrezne infrastrukture na omenjenih postajah.
V poletnem času je vlak ob vikendih polno zaseden in vozi z vsemi 8 vagoni. Na vlak se lahko vkrca nekaj več kot 30 vozil, odvisno od dolžine vozil, tako da, kot je že Igor rekel, pridite prej, saj je vrsta dolga.
AV je velika popestritev za obiskovalce Bohinjske proge in za samo progo,a kaj ko je nerentabilen in ga morajo sofinancirati tudi občine po katerih vozi.
Zelo me moti, ko ona punca moli glavo skozi okno, saj je to prepovedano in na vagonu pred lokomotivo lepo pišejo navodila, kako je potrebno postopati pri vožnjo z AV. Potniki MORAJO biti med vožnjo AV v vozilih, saj AV nima zadostnega št. potniških sedežev. V sestavi AV je 7 tovornih vagonov in potniški Baat (ne vem če je še ali so pa ga zamenjali s Bl serijo), ki je razdeljen na potniški 1/2 in kolesarski 1/2 del, priključki za fiksiranje koles.
AV vozi med postajami Most na Soči, Podbrdo in Bohinjsko Bistrico, s tem, da ima največ voženj med Bistrico in Podbrdom.
Vozila se na vagone nakladajo nivojsko preko bočne rampe. Dvonadstropni vagoni za vozila se ne morejo nakladati, saj ni ustrezne infrastrukture na omenjenih postajah.
V poletnem času je vlak ob vikendih polno zaseden in vozi z vsemi 8 vagoni. Na vlak se lahko vkrca nekaj več kot 30 vozil, odvisno od dolžine vozil, tako da, kot je že Igor rekel, pridite prej, saj je vrsta dolga.
AV je velika popestritev za obiskovalce Bohinjske proge in za samo progo,a kaj ko je nerentabilen in ga morajo sofinancirati tudi občine po katerih vozi.
- darko novák
- Strojevodja I
- Prispevkov: 122
- Pridružen: 11.04.2007, 20:56
- Kraj: češka
Jaz sem videl en lep vlak, enkrat v Dobovi , čakal sem vlak za Dunaj in sem popil kavico v Valentinu in mi en prijatel povedl pejd pogledat , tega še nisi videl. šli sva na postajo in sem gledal , vlak kateri nije mogel pristaviti v postaji ker je bil dolgi več kot 500m ( dlžino povedal šef postaje), 2/3 so bile vagone s ležaji in sedeži, 1/3 dvonadstropni avtovagoni , šef postaje mi rekel da to je vlak s arbajteri iz nemčije v turčijo , in nimajo kije pristavit za radi dlžine , policija nepregledala samo s reflektori so meli ožareno od spodaj in gor in so pregledali šasije. Tak vlak nisem še videl.541 napisal/-a:Še nisi nikoli videl vlaka, ki pelje avtomobile iz Kopra?E.L. napisal/-a:Od kdaj pa so pri nas dvonadstropni avtovagoni?
Ja še nekaj bi prašal za tale Bohinjski avtovlak. Kaj če bi en potnik znorel in bi delal piz...je zv času vožnje in bi se zgodila nesreča da bi pal , ali bilo kaj , kako bi se rešilo. Tukaj na češkem bi radi nekoga dali k sodniji in zaprli , ker ljudje če se kaj zgodi zelo radi vidijo nekoga obešenega.
LP darko - iz cz
Darko seveda,
če potnik v avtu ne dela po navodilih osebja vlaka sam odgovarja za svoja dejanja. Dobi pa potnik povrnjeno škodo, če je za to kriva železnica npr, da se pozimi odtrga kapnik iz bohinjskega predora in pade na avto, mimogrede kapniki so v predoru dolgi tudi po meter in več.
Železnica pa ne more biti kriva, če potniki odpirajo vrata med vožnjo in molijo glave skozi okno. To je enako kot če hodiš čez progo, kjer jasno piše hoja čez progo prepovedana-smrtno nevarno.
če potnik v avtu ne dela po navodilih osebja vlaka sam odgovarja za svoja dejanja. Dobi pa potnik povrnjeno škodo, če je za to kriva železnica npr, da se pozimi odtrga kapnik iz bohinjskega predora in pade na avto, mimogrede kapniki so v predoru dolgi tudi po meter in več.
Železnica pa ne more biti kriva, če potniki odpirajo vrata med vožnjo in molijo glave skozi okno. To je enako kot če hodiš čez progo, kjer jasno piše hoja čez progo prepovedana-smrtno nevarno.
- darko novák
- Strojevodja I
- Prispevkov: 122
- Pridružen: 11.04.2007, 20:56
- Kraj: češka
jj
Samo regan664 mam straha da bi advokati iz tega znali dobit ogromno . Ker če greš prek pruge potem želeynica ni nič vinovata če padneš pod vlak, ker tam železnica naredila vse za to da je zavarovano v smisli zakona. Samo če vozi na vagoni tako avta s ljudmi prevzela železnica vse odgovornosti za varnost potnika in mora naredit vse za varnost potnika v smislu zakona, pazi ne železniških predpisov , v smislu zakona o zdravlju človeka o zaščiti, in tam mislim da bi ta advokat ogromno zaslužil, če bo pameten. V potniškom vagoni je zaščiten potnik s stenami vagona in vraty zaključenimi varnostnimi napravami. Ja to je to kero me malo moti. Ne za radi da ne bi bilo lepo se tako vozit , ampak za to da če se zgodi nesreča pol se bo težko železnica iz tega dobivala. Sigurno so bili tisti engleži zavarovani pri zelo dobri zavarovalnici, in sigurno ta ma zelo dobrih advokatov. Samo pazi to so teorije to se nesekiram, jaz bi rajš da se takole vozim
LP darko - iz cz