Ko pada dež...

Železnica v gibljivah slikah.
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Dolfe napisal/-a:
Hja, Milchy je resen člouk in ne pozna heca. :lol:


O Dolfe, pozna, pozna. Sam ko so tandemi pa sklepi..........pol je pa konc veselja :lol:

Milchy, popolnoma te razumem. Sej bomo mi kmalu kot švabi. :tree
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Odgovor Napisal/-a bart »

Hulk za posnetek se najlepše zahvaljujem. Hvala!

Pelješ se iz smeri Jesenice za smer Ljubljana skozi Škofjo Loko. Na levi podjetje Termo na desni postaja oz. Trata.

Še enkrat hvala. Zakaj? Če drugega ne na tem delu kakšen vlak ujamem v objektiv.

Bart :wink:
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

Dolfe napisal/-a:541 pa je tako zasnovana, da ne pusti človeka blizu. Še več. Če ji hočeš dobrohotno pomagati (svetovati) se spunta, tako da ti čez cel pult napiše Error......... Potem pa bodi vesel.
Trmasta lokomotiva.
igor72 napisal/-a:Temperatura motorjev pa se dvigne preko 200 stopinj.
Do kakšne temperature se lahko segreje motor?
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

bart napisal/-a:Hulk za posnetek se najlepše zahvaljujem. Hvala!

Pelješ se iz smeri Jesenice za smer Ljubljana skozi Škofjo Loko. Na levi podjetje Termo na desni postaja oz. Trata.

Še enkrat hvala. Zakaj? Če drugega ne na tem delu kakšen vlak ujamem v objektiv.

Bart :wink:
Nekdo si je v neki prejšnji temi zaželel posnetek tega odseka samo se nisem spomnil kdo je bil to in kot kaže si bil to ti. Posnetek je bil narejen z telefonom, ker kaj drugega ni bilo pri roki zato je bolj zmazek. :?
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdravljeni

Se spet vračam na tehnične karakteristike Žive. Mojster_Strojevodja je napisal, da Živa nima kritične hitrosti. Torej je hlajenje motorjev s prisilno ventilacijo zadostno, ali se uporablja tudi kak drug trik. Pri tem mislim na to, da se temperature navitij verjetno merijo. Ali se v primeru, da grozi pregretje, začne omejevati tok skozi motorje (seveda se s tem takoj zniža moment na motorni gredi in as tem večna sila) ali kaj podobnega?

Glede segrevanja motorjev je pa takole. Pri asinhronskih strojih je max. temperatura motorja navzor omejena s t.i. izolacijsko klaso žice navitja. Izolacijska klasa žice nam pove, do katere temperature izolacijski premaz žice (lak) trajno garantira izolacijske lastnosti (prebojna trdnost...). Tako je npr. trenutno standard za IEC motorje izolacijska klasa F, kar pomeni max temperaturo 155°C. 200°C bi nekje odgovarjalo izolacijski klasi H. Ker pa pogonski motor Žive ne spada pod "standardne motorje" po IEC, temveč namenske, je povsem možno, da imajo navitja žico, lakirano z lakom, ki zdrži še višje temperature.

LP

Jožr
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Barbarpapa1 napisal/-a: Se spet vračam na tehnične karakteristike Žive. Mojster_Strojevodja je napisal, da Živa nima kritične hitrosti. Torej je hlajenje motorjev s prisilno ventilacijo zadostno, ali se uporablja tudi kak drug trik. Pri tem mislim na to, da se temperature navitij verjetno merijo. Ali se v primeru, da grozi pregretje, začne omejevati tok skozi motorje (seveda se s tem takoj zniža moment na motorni gredi in as tem večna sila) ali kaj podobnega?

Glede segrevanja motorjev je pa takole. Pri asinhronskih strojih je max. temperatura motorja navzor omejena s t.i. izolacijsko klaso žice navitja. Izolacijska klasa žice nam pove, do katere temperature izolacijski premaz žice (lak) trajno garantira izolacijske lastnosti (prebojna trdnost...). Tako je npr. trenutno standard za IEC motorje izolacijska klasa F, kar pomeni max temperaturo 155°C. 200°C bi nekje odgovarjalo izolacijski klasi H. Ker pa pogonski motor Žive ne spada pod "standardne motorje" po IEC, temveč namenske, je povsem možno, da imajo navitja žico, lakirano z lakom, ki zdrži še višje temperature.
Kar se drugega odstavka tiče ti ne morem rečt čisto nič.

Kar se pa hlajenja tiče, pa se poleg prisilnega hlajenja z ventilacijo, kolikor je meni znano ne uporablja nič drugega. Temperetura motorja in ležajev se vsekakor merita.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdravljeni

Se spet vračam na tehnične karakteristike Žive. Mojster_Strojevodja je napisal, da Živa nima kritične hitrosti. Torej je hlajenje motorjev s prisilno ventilacijo zadostno, ali se uporablja tudi kak drug trik. Pri tem mislim na to, da se temperature navitij verjetno merijo. Ali se v primeru, da grozi pregretje, začne omejevati tok skozi motorje (seveda se s tem takoj zniža moment na motorni gredi in as tem večna sila) ali kaj podobnega?

Glede segrevanja motorjev je pa takole. Pri asinhronskih strojih je max. temperatura motorja navzor omejena s t.i. izolacijsko klaso žice navitja. Izolacijska klasa žice nam pove, do katere temperature izolacijski premaz žice (lak) trajno garantira izolacijske lastnosti (prebojna trdnost...). Tako je npr. trenutno standard za IEC motorje izolacijska klasa F, kar pomeni max temperaturo 155°C. 200°C bi nekje odgovarjalo izolacijski klasi H. Ker pa pogonski motor Žive ne spada pod "standardne motorje" po IEC, temveč namenske, je povsem možno, da imajo navitja žico, lakirano z lakom, ki zdrži še višje temperature.

LP

Jožr

8) Glede na to, da gorenjčki vozijo samo lahke vlake v dolino :lol: bom jaz odgovoril kolikor še se spominjam teorije. :?
Razred izolacije Partizankinih motorjev je podaljšan H, oziroma po novem C.Oziroma, če se še pravilno spominjam IEC60349-2.


Tem. statorja vlečnega motorja mora biti majša od 245 C.
Rotorja pa >270 C. Sicer nastopi blokada vleke in temu ustrezne prevezave(bolj v duhu blue screeeeennnnnnnnaaa). :lol:
Senzor je nameščen v utoru statorja. Temp. rotorja pa meri senzor gl.ležaja+korekcijski faktor. Tip motorja pa je Simenes AG 2kf 2822

Pa še za ostale:
Glavni transformator >145 C
Filter motilnih tokov >135 C
Hladilno sredstvo gl. trafota >95 C
Hladilno sredstvo pretvornika >55 C

Bi pa vprašal kako je z zasčito transformatorja pomožnih naprav(HBU1-2),
če kdorkoli kaj ve? :-k
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Terminator, a si prav obrnil one znake? Malce sumljivo se mi zdi, da bi morala biti temperatura rotorja večja od 270°C, kvečjemu največ je lahko toliko.
In za ostalo tudi, torej znak < namesto >. Ali se motim?
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gorchi napisal/-a:Terminator, a si prav obrnil one znake? Malce sumljivo se mi zdi, da bi morala biti temperatura rotorja večja od 270°C, kvečjemu največ je lahko toliko.
In za ostalo tudi, torej znak < namesto >. Ali se motim?
Gorči, pri Siemensu so strokovnjaki za rotorje. Ne pozabi. Pri Desiroju so jih morali vseh 100% zamenjati.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Dolfe napisal/-a:Gorči, pri Siemensu so strokovnjaki za rotorje. Ne pozabi. Pri Desiroju so jih morali vseh 100% zamenjati.
Se hecaš :shock: :shock: :shock: :shock: ?
A ni bilo dovolj problemov z WCji, je treba še motorje menjat????
Goran
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

sej rotorje so že zamenjali
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Hitro vprašanje. Kaj je bilo narobe s "Simotovimi" rotorji?

LP

Jože
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Projektno zafušani, zato so se močno pregrevali. Temperatura na ležajih okrog 270°C, ....... itd..............

Sicer pa smo debatirali enkrat že tu.........

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Gorchi napisal/-a:Terminator, a si prav obrnil one znake? Malce sumljivo se mi zdi, da bi morala biti temperatura rotorja večja od 270°C, kvečjemu največ je lahko toliko.
In za ostalo tudi, torej znak < namesto >. Ali se motim?
:oops: Uuu..matr pa res. Deformacija slenga. Navada je, da najprej vedno pomislimo na dogodek ki se pripeti zaradi......Se opravičujem.
Bravo Gorchi. Se vidi, da misliš s svojo gavo. 8)
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

Hitro vprašanje. Kaj je bilo narobe s "Simotovimi" rotorji?

LP

Jože
Tako kot je Dolfe reku, pa še × 4! Gare hudičeve.... :lol:
Odgovori