Dolfe napisal/-a:
Hja, Milchy je resen člouk in ne pozna heca.
O Dolfe, pozna, pozna. Sam ko so tandemi pa sklepi..........pol je pa konc veselja
Milchy, popolnoma te razumem. Sej bomo mi kmalu kot švabi.
Trmasta lokomotiva.Dolfe napisal/-a:541 pa je tako zasnovana, da ne pusti človeka blizu. Še več. Če ji hočeš dobrohotno pomagati (svetovati) se spunta, tako da ti čez cel pult napiše Error......... Potem pa bodi vesel.
Do kakšne temperature se lahko segreje motor?igor72 napisal/-a:Temperatura motorjev pa se dvigne preko 200 stopinj.
Nekdo si je v neki prejšnji temi zaželel posnetek tega odseka samo se nisem spomnil kdo je bil to in kot kaže si bil to ti. Posnetek je bil narejen z telefonom, ker kaj drugega ni bilo pri roki zato je bolj zmazek.bart napisal/-a:Hulk za posnetek se najlepše zahvaljujem. Hvala!
Pelješ se iz smeri Jesenice za smer Ljubljana skozi Škofjo Loko. Na levi podjetje Termo na desni postaja oz. Trata.
Še enkrat hvala. Zakaj? Če drugega ne na tem delu kakšen vlak ujamem v objektiv.
Bart
Kar se drugega odstavka tiče ti ne morem rečt čisto nič.Barbarpapa1 napisal/-a: Se spet vračam na tehnične karakteristike Žive. Mojster_Strojevodja je napisal, da Živa nima kritične hitrosti. Torej je hlajenje motorjev s prisilno ventilacijo zadostno, ali se uporablja tudi kak drug trik. Pri tem mislim na to, da se temperature navitij verjetno merijo. Ali se v primeru, da grozi pregretje, začne omejevati tok skozi motorje (seveda se s tem takoj zniža moment na motorni gredi in as tem večna sila) ali kaj podobnega?
Glede segrevanja motorjev je pa takole. Pri asinhronskih strojih je max. temperatura motorja navzor omejena s t.i. izolacijsko klaso žice navitja. Izolacijska klasa žice nam pove, do katere temperature izolacijski premaz žice (lak) trajno garantira izolacijske lastnosti (prebojna trdnost...). Tako je npr. trenutno standard za IEC motorje izolacijska klasa F, kar pomeni max temperaturo 155°C. 200°C bi nekje odgovarjalo izolacijski klasi H. Ker pa pogonski motor Žive ne spada pod "standardne motorje" po IEC, temveč namenske, je povsem možno, da imajo navitja žico, lakirano z lakom, ki zdrži še višje temperature.
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdravljeni
Se spet vračam na tehnične karakteristike Žive. Mojster_Strojevodja je napisal, da Živa nima kritične hitrosti. Torej je hlajenje motorjev s prisilno ventilacijo zadostno, ali se uporablja tudi kak drug trik. Pri tem mislim na to, da se temperature navitij verjetno merijo. Ali se v primeru, da grozi pregretje, začne omejevati tok skozi motorje (seveda se s tem takoj zniža moment na motorni gredi in as tem večna sila) ali kaj podobnega?
Glede segrevanja motorjev je pa takole. Pri asinhronskih strojih je max. temperatura motorja navzor omejena s t.i. izolacijsko klaso žice navitja. Izolacijska klasa žice nam pove, do katere temperature izolacijski premaz žice (lak) trajno garantira izolacijske lastnosti (prebojna trdnost...). Tako je npr. trenutno standard za IEC motorje izolacijska klasa F, kar pomeni max temperaturo 155°C. 200°C bi nekje odgovarjalo izolacijski klasi H. Ker pa pogonski motor Žive ne spada pod "standardne motorje" po IEC, temveč namenske, je povsem možno, da imajo navitja žico, lakirano z lakom, ki zdrži še višje temperature.
LP
Jožr
Gorči, pri Siemensu so strokovnjaki za rotorje. Ne pozabi. Pri Desiroju so jih morali vseh 100% zamenjati.Gorchi napisal/-a:Terminator, a si prav obrnil one znake? Malce sumljivo se mi zdi, da bi morala biti temperatura rotorja večja od 270°C, kvečjemu največ je lahko toliko.
In za ostalo tudi, torej znak < namesto >. Ali se motim?
Uuu..matr pa res. Deformacija slenga. Navada je, da najprej vedno pomislimo na dogodek ki se pripeti zaradi......Se opravičujem.Gorchi napisal/-a:Terminator, a si prav obrnil one znake? Malce sumljivo se mi zdi, da bi morala biti temperatura rotorja večja od 270°C, kvečjemu največ je lahko toliko.
In za ostalo tudi, torej znak < namesto >. Ali se motim?
Tako kot je Dolfe reku, pa še × 4! Gare hudičeve....Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Hitro vprašanje. Kaj je bilo narobe s "Simotovimi" rotorji?
LP
Jože