Ko pada dež...
Ko pada dež...
Kako približno zgleda vleka s Živo, ko dežuje.Teža 750t in dolžina 500m je v suhem mala malica ampak ko je mokro pa.....uvoz na postajo Črnotiče:
LEP DAN
Igor
Igor
kondukter napisal/-a:A niso bile enake "težave" že z Helgami?!? Pa tudi EMG 312 že ob najmanjši vlagi na tirih podrsava...
Kondy, če bi Fiat ali pa Gomulka, Kanarček, ..... razpolagali s tako močjo na kolesih kot jo zmoreta Desiro ali Pendolino, verjemi, bi bilo isto.
Tu se lepo vidi očitna razlika med računalniško avtomatiko in človeško iniciativo ter domiselnostjo.
Avtomatika trmasto vtraja na sprogramiranem vzorcu, med tem ko človek neprestano išče neke kompromise in jih tudi najde. V takih razmerah vse lokomotive drsajo, vedar strojevodja hitro najde način, kako to omiliti, če že ne preprečiti.
541 pa je tako zasnovana, da ne pusti človeka blizu. Še več. Če ji hočeš dobrohotno pomagati (svetovati) se spunta, tako da ti čez cel pult napiše Error......... Potem pa bodi vesel.
Še vedno je človek nezamenljiv.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Točno tako je kot je Dolfe napisal.Lahko samo sediš in čakaš kdaj se bo ustavilo.Nekaj malega pomaga peskanje (če je pesek),ampak šele predenj se ustavi, saj če peskaš že od vsega začetka boš kmalu ostal le s peskom ampak brez vlečne sile.Dolfe napisal/-a: 541 pa je tako zasnovana, da ne pusti človeka blizu. Še več. Če ji hočeš dobrohotno pomagati (svetovati) se spunta, tako da ti čez cel pult napiše Error......... Potem pa bodi vesel.
lp
Po moje je edina rešitev poseg človeka...pred odhodom.V takih razmerah bi tista dva "trojnika" vozili s tremi lok,enojnike pa z Brižito (še nobena ni obležala na progi s 700t težkim vlakom).
"Trojnik" v takih razmerah vozi do Kozine tudi uro in pol (normalno 35 min), če se seveda ne kje ustavi.Temperatura motorjev pa se dvigne preko 200 stopinj.Pa še tirnice bo treba kar pogosto menjat.
Ali se vse to izplača za 1000t bruta na dan pa naj vsak sam razmisli.Jaz že vem!
LEP DAN
Igor
Igor
Na kakšne načine pa se recimo Brižiti pomaga v takšnih razmerah? Direktna zavora? Samo a bi uporaba direktne zavore na 541 (če bi seveda šlo) imela kak učinek, glede na to, da lokomotiva nima zavornjakov na tekalni površini?
MMG, dispečerji so se že navadili, da ob dežju traaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaa in traaaaaaaaaaajaaaaaaaaa?
MMG, dispečerji so se že navadili, da ob dežju traaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaa in traaaaaaaaaaajaaaaaaaaa?
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
milchy napisal/-a:Igor in vsi ostali .... a se vam mogoče zdi, da bi blo ta vlak precej lažje peljat, če bi ble na začetku vlaka dve lokomotivi in bi upravljal obe
avstrijci imajo tud gorske proge press
Milči, kaj bi delale dve 541, če pa je to vlak za eno. 725 ton Brižita sama potegne gor kot šus.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe, peljale bi vsaj 70 km/h, ne pa da sej Igor pelou 7 km/h,
pa predlagam, da si vzameš en teden dopusta, pa prideš na Js gledat kako v A vozijo z dvema lokomotivama .take vlake v grdem in lepem vremenu; pa še voznega reda se držijo ......
pa predlagam, da si vzameš en teden dopusta, pa prideš na Js gledat kako v A vozijo z dvema lokomotivama .take vlake v grdem in lepem vremenu; pa še voznega reda se držijo ......
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....