Črnotiče-H.Kozina
Črnotiče-H.Kozina
Križanje v Črnotičah,wasli na pašniku in najnevarnejši prehod na Koprski progi.....edino sonce nagaja.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Črnotiče-H.Kozina
Zanimiv posnetek ...igor72 napisal/-a:Križanje v Črnotičah,wasli na pašniku in najnevarnejši prehod na Koprski progi.....edino sonce nagaja.
MMG, Štajerci, ki po mojem že podiramo rekorde v številu počasnih voženj, (hkrati pa imamo tudi najvišje progovne hitrosti na odsekih, kjer so proge obnovljene), imamo po moji oceni na bolj preglednem prehodu PV 50km/h, vzrok "Nepreglednost NPr".
Huh, ..... Igor. Tale posnetek zna bit zelo delikatna zadeva. Če se naš šef dokoplje do njega in ga v redni mesečni šoli zavrti, potem bodo morali podpisati "kopersko progo" vsi preostali pacienti, ki se že leta in leta uspešno izmikajo.
Drugače pa ......
MMG. Hulky, ..... prepozno! Si ga že videl. press
lp
Dolfe
Drugače pa ......
MMG. Hulky, ..... prepozno! Si ga že videl. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Tale odsek komot lahko podpišem. V bodoče pa prosim Igorja za krajše posnetke, ker bi po nekaj filmih res lahko že vsi podpisali. Bojim se tudi, da šef ne bo prišel na idejo in bi v bodoče na oglede prog hodili kar v učilnico.Dolfe napisal/-a:Huh, ..... Igor. Tale posnetek zna bit zelo delikatna zadeva. Če se naš šef dokoplje do njega in ga v redni mesečni šoli zavrti, potem bodo morali podpisati "kopersko progo" vsi preostali pacienti, ki se že leta in leta uspešno izmikajo.
Drugače pa ......
MMG. Hulky, ..... prepozno! Si ga že videl. press
lp
Dolfe
OJ
lep posnetek, samo zanima me, koliko nesreč je že bilo na tem TAKO IMENOVANEM DELIKATNEM ODSEKU, mislim da veliko manj kot na Štajerskem, kjer vsi poznajo progo in prehode pa skoraj ne mine teden, da nebi bilo kakšne nesreče, torej vse je v kulturi ljudi, ki progo prečkajo
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Miss NPR
Prehod je res specialiteta in je vreden ogleda. Pot pripelje do nekaj starih , lepih hiš....prav simpatičen kraj. Kot pomoč pri prečkanju prehoda je na notranji strani loka na bližnjem hribčku nameščeno zrcalo, v katerem naj bi se videle luči vlečnega vozila. Zrcalo je zelo oddaljeno, tako da v resnici ne veš, kaj v njem vidiš.
Sam nisem upal z avtom preko prehoda. Še peš je grozljivo.
Zanimivo je tudi spregovoriti z domačini o tem......
Človek bi ob vsem tem najraje vlomil v prvo banko in denar prispeval v tajni fond za vgradnjo varnostnih naprav na NPR!
Sam nisem upal z avtom preko prehoda. Še peš je grozljivo.
Zanimivo je tudi spregovoriti z domačini o tem......
Človek bi ob vsem tem najraje vlomil v prvo banko in denar prispeval v tajni fond za vgradnjo varnostnih naprav na NPR!
Re: OJ
Čisto nevmesno... verjetno si naredil statistiko, ki dokazuje, da je glede na število prehodov, število in hitrost vlakov, število cestnih vozil, ki prečkajo progo, najhujša Štajerska. Prehod, o katerem govorim, da je "nepregleden" in zato počasna vožnja 50 km/h pelje točno do ene hiše. Zato imam nekako občutek, da se te počasne vožnje ne bomo hitro znebili.vagoncek napisal/-a:lep posnetek, samo zanima me, koliko nesreč je že bilo na tem TAKO IMENOVANEM DELIKATNEM ODSEKU, mislim da veliko manj kot na Štajerskem, kjer vsi poznajo progo in prehode pa skoraj ne mine teden, da nebi bilo kakšne nesreče, torej vse je v kulturi ljudi, ki progo prečkajo
Od kar je počasna vožnja, strojevodje zelo vestno dajejo "pazi", prej pa je bilo to bolj tako - tako - pač ni bil prehod dovolj očiten.
Ja kar štirje so:prvi gre na njivo,drugi je le za pešce(pohodniki ga gotovo poznajo saj gre tukaj pot na Slavnik),na tretjem srečač kakšnega Laha z đipom,četrti je pa asfaltiran in največkrat upraben in zelo nepregleden.jure80 napisal/-a:Super posnetek! Samo tle je kar nekaj bolj nevarnih prehodov.
"VLAKOVNA VARNOSTNA NAPRAVA"Griffith napisal/-a:Super posnetek. Ni mi pa uspelo slišati kaj ti pove ženska.
Nebi bilo slabo imet le ta odsek podpisan in v najemu...pridem takoj vozit v tvojo firmohulk napisal/-a:Tale odsek komot lahko podpišem. V bodoče pa prosim Igorja za krajše posnetke, ker bi po nekaj filmih res lahko že vsi podpisali. Bojim se tudi, da šef ne bo prišel na idejo in bi v bodoče na oglede prog hodili kar v učilnico.Dolfe napisal/-a:Huh, ..... Igor. Tale posnetek zna bit zelo delikatna zadeva. Če se naš šef dokoplje do njega in ga v redni mesečni šoli zavrti, potem bodo morali podpisati "kopersko progo" vsi preostali pacienti, ki se že leta in leta uspešno izmikajo.
Drugače pa ......
MMG. Hulky, ..... prepozno! Si ga že videl. press
lp
Dolfe
Ni straha,še vedno vam ostane ogled ponoči,katerega boste v učilnici težko uprizorili
V tem kraju (nikoli si ne morem zapomnit imena) so tri domačije in kar iz dveh hiš so baje bili žrtve na "domačem pragu".Ampak takrat še pomislil ni kakšen da bi bila za to odgovorna železnica.Sedaj v demokraciji pa....Dirigent napisal/-a:Prehod je res specialiteta in je vreden ogleda. Pot pripelje do nekaj starih , lepih hiš....prav simpatičen kraj. Kot pomoč pri prečkanju prehoda je na notranji strani loka na bližnjem hribčku nameščeno zrcalo, v katerem naj bi se videle luči vlečnega vozila. Zrcalo je zelo oddaljeno, tako da v resnici ne veš, kaj v njem vidiš.
Sam nisem upal z avtom preko prehoda. Še peš je grozljivo.
Zanimivo je tudi spregovoriti z domačini o tem......
Človek bi ob vsem tem najraje vlomil v prvo banko in denar prispeval v tajni fond za vgradnjo varnostnih naprav na NPR!
Sicer pa je v teku posodobitev obstoječega tira Divača-Koper (samo še nič se ne vidi ) in je v planu na tem mestu podvoz.
Za lokomotivo so....vagoni in pa še ena lokomotiva.STIB napisal/-a:Res je uživanje gledati (in poslušati )
Kaj je za lokomotivo?
Kakšen tovor? Koliko vagonov?
Tovor: glinica za "ŽIAD NAD HRONOM" če se prav spomnem.
vagonov:16
VSEM dugim pa...hvala
LEP DAN
Igor
Igor