Nepripeta doprega
Nepripeta doprega
Ker se to pri nas bolj poredko vidi (razen H.Kozina-Rodik,Divača-Rodik) in mogoče koga zanima kako izgleda vožnja nepripete doprege...
...pa še razlaga:
vsi vlaki iz Kopra so voznoredno dvojniki (vlakovna+doprega) in vozijo do H.Kozine skupaj.Tam se doprega loči (mehansko in zračno) od vlaka in vlak se porine z nepripeto doprego do prve naslednje postaje (Rodik), kjer vlak nadaljuje vožnjo, doprega se pa ustavi in se kot nov vlak (številko se dobi že predhodno v H.Kozini) vrača proti Kopru (Sežani,Divači).
...pa še razlaga:
vsi vlaki iz Kopra so voznoredno dvojniki (vlakovna+doprega) in vozijo do H.Kozine skupaj.Tam se doprega loči (mehansko in zračno) od vlaka in vlak se porine z nepripeto doprego do prve naslednje postaje (Rodik), kjer vlak nadaljuje vožnjo, doprega se pa ustavi in se kot nov vlak (številko se dobi že predhodno v H.Kozini) vrača proti Kopru (Sežani,Divači).
LEP DAN
Igor
Igor
Nekaj podobnega sem videl na Tinetovi strani miniaturne železnice.
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Pos ... bijanje.rm
( za predvajanje potrebujete real media player )
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Pos ... bijanje.rm
( za predvajanje potrebujete real media player )
Lp Boštjan
ASN na doprežni lokomotivi se izključi, saj se signal preden doprega pride do njega že preklopi na stoj, in v tem primeru če je doprega naprimer Živa, hitrost ne sme biti višja kot 25 km/h, sicer se ustaviš, pa če ti je všeč ali ne (po domače: useka ti)!541 napisal/-a: @Igor: Kako je pa z ASN na dopregi? A se jo izključi?
Mene bolj zanima, kakšna je hitrost trenutno na tem videu, saj se mi zdi, da si Igor zelo hitro ustavil (v kratki zavori razdalji), čeprav je teža majhna!
Igor, dobi strojevodja v Kozini potem nove papirje o vlaku?
Kje si pa našel teh 25 km/h? Kvečjemu 40 km/h (za 541) pa še to s pogojem, da je signal na "stoj" in aktivna tipka "po nalogu". V nasprotnem primeru prezpogojno pride do aktiviranja ASN in posledično do zaustavitve vlaka.Nejc napisal/-a:ASN na doprežni lokomotivi se izključi, saj se signal preden doprega pride do njega že preklopi na stoj, in v tem primeru če je doprega naprimer Živa, hitrost ne sme biti višja kot 25 km/h, sicer se ustaviš, pa če ti je všeč ali ne (po domače: useka ti)!541 napisal/-a: @Igor: Kako je pa z ASN na dopregi? A se jo izključi?
Doprega ali pa vlakovna lokomotiva, če ima spredaj priprego, mora vedno imeti izključeno ASN. Preprosto zato, ker drugi strojevodja ne vidi prihajajočega signala in ne more ustrezno posluževat ASN. Pa tudi nikakršne potrebe ni, saj je varnost zagotovljena s prvo lokomotivo v smeri vožnje.
Nepripeta doprega v tem primeru, dobi "strojini list" že pred štartom v Kozini. Za vračanje pa je še sporazum z dispečerjem po RDZ zvezi.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Potem se oproščam za napako! Seveda sem pa govoril za primer vožnje skozi rdeč signal in prosti premikalni signal, ter vožnjo "po nalogu"! Koliko je torej pravilno; hitrost vožnje 541 "po nalogu"?Dolfe napisal/-a: Kje si pa našel teh 25 km/h? Kvečjemu 40 km/h (za 541) pa še to s pogojem, da je signal na "stoj" in aktivna tipka "po nalogu".
Po nalogu so mi strojevodje (tudi Dolfe) že pred časom zagotovili, da je pri INDUSI-R 40 km/h. 25 km/h je pa, če se po prevozu 500 Hz balize vlak ustavi oziroma vozi določen čas pod 10 km/h. Teh 25 km/h pa traja ... hmm, kaj vem kako dolgo.
Maksimalna hitrost pri vožnji z nepripeto doprego je 50 km/h.
Maksimalna hitrost pri vožnji z nepripeto doprego je 50 km/h.
Vse ti je že Dolfe lepo razložu...mogoče še ta hitrost,katera je pri vožnji z nepripeto doprego max 50km/h;in tako je bilo tudi v tem primeruNejc napisal/-a:ASN na doprežni lokomotivi se izključi, saj se signal preden doprega pride do njega že preklopi na stoj, in v tem primeru če je doprega naprimer Živa, hitrost ne sme biti višja kot 25 km/h, sicer se ustaviš, pa če ti je všeč ali ne (po domače: useka ti)!541 napisal/-a: @Igor: Kako je pa z ASN na dopregi? A se jo izključi?
Mene bolj zanima, kakšna je hitrost trenutno na tem videu, saj se mi zdi, da si Igor zelo hitro ustavil (v kratki zavori razdalji), čeprav je teža majhna!
Igor, dobi strojevodja v Kozini potem nove papirje o vlaku?
Ko v Rodiku spustiš vlak naprej se moraš sam čimprej ustavit,sicer bi se ob morebitnem hitrem zaviranju vlaka pošteno nabil na sklep.To s Živo ni problem saj že vemo da ima ODLIČNO el. zavoro, z Brižito pa eno zmoliš in čakaš da se ustavi
Ja,tudi tam se to uporablja in se vidi na veliko Milanovih slikah.Sam se lahko pohvlim da sem tudi v Karavanški predor porival in to z Reganom...prometnik je skoču na lok,vzel UKV in smo šli.N€jc napisal/-a:Nekaj podobnega je tudi med Jesenicami in karavanškim predorom, le da je doprega dizel lokomotiva, ki se potem vrne nazaj. To je nekje že Milan razlagal, ampak trenuntno ne najdem tiste teme...
LEP DAN
Igor
Igor