video Planet 1830
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
izvoz
Izvoz
Kretnice in likovne signale, ki se postavljajo s pomočjo žicevodov in so povezani s t.i. elektromehanskimi varnostnimi napravami, postavlja kretnik iz kretniške postojanke. Kako izgleda delo kretnika v takšnem primeru, lahko vidimo v prizoru izvoz iz filma (v nastajanju) o elektromehanskih varnostnih napravah. Slika je prirejena za ekran formata 16:9.
Kretnice in likovne signale, ki se postavljajo s pomočjo žicevodov in so povezani s t.i. elektromehanskimi varnostnimi napravami, postavlja kretnik iz kretniške postojanke. Kako izgleda delo kretnika v takšnem primeru, lahko vidimo v prizoru izvoz iz filma (v nastajanju) o elektromehanskih varnostnih napravah. Slika je prirejena za ekran formata 16:9.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
skozi predore
Skozi predore
Malokdo ima priliko videti notranjost predorov. Na tem posnetku pa je to mogoče. Vidi se vožnja skozi predor Bača (dolžina 46 m, vzpon 1 promil) in skozi predor Rakovec (dolžina 192 m, vzpon 15 promilov). Sicer so na filmu vsi predori, v celotni dolžini, med postajama Most na Soči in Bohinjska Bistrica.
Malokdo ima priliko videti notranjost predorov. Na tem posnetku pa je to mogoče. Vidi se vožnja skozi predor Bača (dolžina 46 m, vzpon 1 promil) in skozi predor Rakovec (dolžina 192 m, vzpon 15 promilov). Sicer so na filmu vsi predori, v celotni dolžini, med postajama Most na Soči in Bohinjska Bistrica.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
kraljica mati: 03-002
Posebni vlak ob dnevu železničarjev je že dolgoletna tradicija. Le malokrat se je zgodilo, da ga ni vlekla parna lokomotiva. Pred trinajstimi leti je vlak dvoosnih potniških vagonov iz rednega prometa, v barvah "kanarčkov" 713, vlekla meni najljubša parna lokomotiva: 03-002.
Posebni vlak ob dnevu železničarjev je že dolgoletna tradicija. Le malokrat se je zgodilo, da ga ni vlekla parna lokomotiva. Pred trinajstimi leti je vlak dvoosnih potniških vagonov iz rednega prometa, v barvah "kanarčkov" 713, vlekla meni najljubša parna lokomotiva: 03-002.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
likovni signal
Izvozni (likovni) signal
Izvozni (likovni) signal C postaje Most na Soči. Vidimo lahko sedaj že nostalgično eleganco postavljanja in podiranja likovnega signala. Signal je osvetljen! Prizor, kakršnega kmalu ne bomo več videli.
Izvozni (likovni) signal C postaje Most na Soči. Vidimo lahko sedaj že nostalgično eleganco postavljanja in podiranja likovnega signala. Signal je osvetljen! Prizor, kakršnega kmalu ne bomo več videli.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
večerni utrinek
Večerni utrinek
Večerni utrinek na postaji Most na Soči. Motorni potniški vlak (serija 813) vozi na postajo. V ozadju vlaka se vidi razsvetljen likovni izvozni signal C. Potniki vidno veselo razpoloženi izstopajo...
Večerni utrinek na postaji Most na Soči. Motorni potniški vlak (serija 813) vozi na postajo. V ozadju vlaka se vidi razsvetljen likovni izvozni signal C. Potniki vidno veselo razpoloženi izstopajo...
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
362 - mehovka
Mehovka
Seriji 362 - meh, smo ljubitelji pred mnogimi desetletji, takrat, ko so 362 še dišale po novem, pravili mehovka. Iz tistega časa, ko so bili tovorni vlaki sestavljeni iz dvoosnih tovornih vagonov, štiriosni tovorni vagoni so bili redkost, so pričujoči posnetki. Trikrat vidimo mehovko, tedaj še s škarjastim pantografom. Takrat si ljubitelji nismo mogli privoščiti zvočnega filma. Zato so posnetki brez zvoka
Seriji 362 - meh, smo ljubitelji pred mnogimi desetletji, takrat, ko so 362 še dišale po novem, pravili mehovka. Iz tistega časa, ko so bili tovorni vlaki sestavljeni iz dvoosnih tovornih vagonov, štiriosni tovorni vagoni so bili redkost, so pričujoči posnetki. Trikrat vidimo mehovko, tedaj še s škarjastim pantografom. Takrat si ljubitelji nismo mogli privoščiti zvočnega filma. Zato so posnetki brez zvoka
Re: večerni utrinek
Tale izvozni signal je zadnji, ki še premore petrolejsko razsvetljavo. Vsi ostali likovni signali omenjene postaje so bili pred kratkim elektrificirani in se napajajo s sončnimi celicami. Kretnikom kmalu ne bo več treba hoditi prižigati petrolejk (glede na današnje vreme kar dobrodošlo), ljubitelji starega pa bomo prikrajšani za te nostalgične prizore.Planet 1830 napisal/-a:Večerni utrinek
Večerni utrinek na postaji Most na Soči. Motorni potniški vlak (serija 813) vozi na postajo. V ozadju vlaka se vidi razsvetljen likovni izvozni signal C. Potniki vidno veselo razpoloženi izstopajo...
Poslednji Mohikanec, kateremu so šteti dnevi. Dobro, da ga je nekdo ujel s kamero.
Re: 362 - mehovka
Wonderful evocative shots of the 362's. I hope some can remain in use for quite some time, but I guess their days are numbered.Planet 1830 napisal/-a:Mehovka
Seriji 362 - meh, smo ljubitelji pred mnogimi desetletji, takrat, ko so 362 še dišale po novem, pravili mehovka. Iz tistega časa, ko so bili tovorni vlaki sestavljeni iz dvoosnih tovornih vagonov, štiriosni tovorni vagoni so bili redkost, so pričujoči posnetki. Trikrat vidimo mehovko, tedaj še s škarjastim pantografom. Takrat si ljubitelji nismo mogli privoščiti zvočnega filma. Zato so posnetki brez zvoka
Alan Curtis
http://www.andersley.co.uk/
http://www.andersley.co.uk/
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: večerni utrinek
Na žalost ta izvozni signal ni več razsvetljen s petrolejsko razsvetljavo. Oba izvozna signala, signal C in signal D postaje Most na Soči, imata električno razsvetljavo, menda 220 V, ki se vklaplja v kretniških postojankah.Volkec napisal/-a:Tale izvozni signal je zadnji, ki še premore petrolejsko razsvetljavo. Vsi ostali likovni signali omenjene postaje so bili pred kratkim elektrificirani in se napajajo s sončnimi celicami. Kretnikom kmalu ne bo več treba hoditi prižigati petrolejk (glede na današnje vreme kar dobrodošlo), ljubitelji starega pa bomo prikrajšani za te nostalgične prizore.Planet 1830 napisal/-a:Večerni utrinek
Večerni utrinek na postaji Most na Soči. Motorni potniški vlak (serija 813) vozi na postajo. V ozadju vlaka se vidi razsvetljen likovni izvozni signal C. Potniki vidno veselo razpoloženi izstopajo...
Poslednji Mohikanec, kateremu so šteti dnevi. Dobro, da ga je nekdo ujel s kamero.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
aktivni likovni signali
Aktivni likovni signali
Na posnetku vidimo vožnjo iz predora Most na soči, mimo predsignala PB, ki kaže signalni znak "pričakuj stoj", do uvoznega signala B, ki kaže signalni znak "stoj". Signal B se postavi tako, da kaže signalni znak "Omejena hitrost", sledi speljava mimo signala B in vožnja v odklon, mimo kretniške postojanke B, na postajo Most na Soči.
Posnetek je v formatu 16:9.
Na posnetku vidimo vožnjo iz predora Most na soči, mimo predsignala PB, ki kaže signalni znak "pričakuj stoj", do uvoznega signala B, ki kaže signalni znak "stoj". Signal B se postavi tako, da kaže signalni znak "Omejena hitrost", sledi speljava mimo signala B in vožnja v odklon, mimo kretniške postojanke B, na postajo Most na Soči.
Posnetek je v formatu 16:9.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
pranje kotla parne lokomotive
Pranje kotla parne lokomotive
Dosegljivih je veliko posnetkov in filmov o parnih lokomotivah, tako muzejskih, kakor tistih iz časa njihovega rednega obratovanja. Največkrat prikazujejo vožnjo lokomotiv. Bolj malo pa jih takšnih, ki prikazujejo vzdrževanje parnih lokomotiv. Med pomembna vzdrževalna dela sodi pranje parnega kotla lokomotive. Pranje se še danes tudi pri nas zelo pogosto opravlja pri aktivnih muzejskih lokomotivah. Zato sem posnel film o pranju kotla parne lokomotive. Tukaj je posnetek iz omenjenega filma.
Dosegljivih je veliko posnetkov in filmov o parnih lokomotivah, tako muzejskih, kakor tistih iz časa njihovega rednega obratovanja. Največkrat prikazujejo vožnjo lokomotiv. Bolj malo pa jih takšnih, ki prikazujejo vzdrževanje parnih lokomotiv. Med pomembna vzdrževalna dela sodi pranje parnega kotla lokomotive. Pranje se še danes tudi pri nas zelo pogosto opravlja pri aktivnih muzejskih lokomotivah. Zato sem posnel film o pranju kotla parne lokomotive. Tukaj je posnetek iz omenjenega filma.