Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Železnica v gibljivah slikah.
Uporabniški avatar
Misko
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 07.02.2008, 22:23

Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a Misko »

Kar spektakularno iztirjenje... :shock:

Povezava na video

K sreči pri nas od Laškega dalje ni bilo kaj podobnega in upam, da tudi ne bo, pa s tem ne mislim na tornade - ti se že pojavljajo

Miško
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Lokomotiva se je prej ustavila kot vlak, zato je prišlo še do naleta!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a cokla »

Že videno tudi na našem forumu...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a bubaiva363 »

Uporabniški avatar
Misko
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 07.02.2008, 22:23

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a Misko »

cokla napisal/-a:Že videno tudi na našem forumu...
Žal mi je - pač ne visim vsak dan na forumu. "Search" pa je, tako kot na vseh programih za forume, preslab, da bi ta prispevek našel razen, če bi vedel natančen naslov - in če bi ga iskal... Imaš pa možnost, da ga izbrišeš - ne bom imel nič proti.

Miško
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a cokla »

Misko napisal/-a:
Žal mi je - pač ne visim vsak dan na forumu. "Search" pa je, tako kot na vseh programih za forume, preslab, da bi ta prispevek našel razen, če bi vedel natančen naslov - in če bi ga iskal... Imaš pa možnost, da ga izbrišeš - ne bom imel nič proti.

Miško

Ne, ne...sej ni mišljeno kot kritika....nikakor ne. Samo spomnil sem se, da sem ga že videl.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a ivy »

Bolje dva krat, kot nikoli. :lol:
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Uporabniški avatar
andersley
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 993
Pridružen: 05.03.2008, 19:44
Kraj: Ptuj, Slovenia
Kontakt:

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a andersley »

I had seen that before on here, but it was good to see it again. :)
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

No saj ta je tudi že videna,ampak bi me zanimali komentarji,kaj sta tukaj čarala.
Oba preko rdeče :?:

http://www.youtube.com/watch?v=9LpCIiwa ... re=related
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a holding »

...ne, samo nasprotni je prevozil rdečo... :D ...pa so b'la "rebra"... :cry: ...
Uporabniški avatar
Misko
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 07.02.2008, 22:23

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a Misko »

Stvar je zelo preprosta - Američani ne poznajo ločnic in ustavljajo "na oko", oziroma, če so v dvomih, stopijo ob tirnico in iztegnejo roko in če ta ne seže do tirnice drugega tira, je profil zagotovljen. Ker so njihovi vlaki zelo dolgi in pogosto na knap z dolžino izogibališč, če ne še daljši, tudi ustavljajo zelo "na knap", včasih pa jih tudi teža vlaka odnese za kakšenj jard predaleč, pa računajo da bo že šlo...

Sedaj pa lahko naredimo malo anketo:

a.) Strojevodji se ni dalo sestopiti iz lokomotive, a je imel slab "augenmas"...
b.) Strojevodja je sestopil iz lomotive, a je imel kratko roko...

Po želji...

Miško
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

holding napisal/-a:...ne, samo nasprotni je prevozil rdečo... :D ...pa so b'la "rebra"... :cry: ...
Ampak če dobro pogledaš je prevozil zdečo tudi ta.... 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
WABASH
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 28.01.2008, 17:26
Kraj: Straža

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a WABASH »

Nurmi napisal/-a:
holding napisal/-a:...ne, samo nasprotni je prevozil rdečo... :D ...pa so b'la "rebra"... :cry: ...
Ampak če dobro pogledaš je prevozil zdečo tudi ta.... 8)
Ni bila rdeča, ampak rumena.
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a bikec »

Misko napisal/-a: a.) Strojevodji se ni dalo sestopiti iz lokomotive, a je imel slab "augenmas"...
b.) Strojevodja je sestopil iz lomotive, a je imel kratko roko...
V vsakem primeru je sestopil iz lokomotive. V levjem skoku (na koncu posnetka) ;)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Ko vlak izgubi bitko s tornadom

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

this happened June 14, 2006 - Madera, California: 2 BNSF Railway Freight trains collide head-on due to one of the trains running a red signal. One of the train's crews, the one that ran the red, is suspected to be high on cocaine
The oncoming train (train 1, the on on camera) was at fault. They where supposed to stop, and allow (train 2, the one with the camera) to pass. Train 1 blew the signal. The conductor later tested positive for cocaine. No one was killed in the accident, although all three in train 1 lost their jobs.
No. You are wrong.
The engineer had no reason to go into emergency until the very last instance.
The hissing you hear is a reduction to bring the train speed down so he could enter the passing siding at a controlled spead. At the point you hear the hissing he has a proceed signal and absolutely no indication the train in front of him is going to foul the switch.
It isn't until the last few seconds that he realizes he's screwed.
Attended a safety briefing yesterday, and they showed us a disturbing video. It was gleaned from a Locomotive with an onboard video camera. All our new units have them and some of the older ones have been retrofitted. They showed us two accidents as seen from the onboard camera. In the first, a train was rolling down CTC main, blowing for the crossing, enjoying the ride. They came by a double yellow signal, and were preparing to take siding at the next signal. They came around a
06/14/2006
Derailment - Kismet, CA
At 7:55 a.m. CT on Wednesday, June 14, 2006, trains M-RICBAR1-13 and U-SBDPKC1-11 derailed a total of 17 cars and 7 locomotives blocking the single main track at Kismet, CA. This location is approximately 25 miles west of Fresno, CA.
The current estimate for restoring the main track to service is 10:00 a.m. CT, Thursday, June 15, 2006.
Customers may experience delays up to 48 hours on traffic moving through this corridor.




Ta filmček je sicer že star, vendar je na Yutube kar pogosto predvajan. Dogodek se je zgodil 14. junija 2006.
Pobrskal sem in našel morda malce bolj verodostojno verzijo. Vsekakor pa so bolj zanimivi komentarji, ki povedo marsikaj. Nekaj sem jih copy/pastal pa si jih sami preberite.

Če na hitro in dokaj nestrokovno povzamem dogodek iz videnega filma ter prebranih komentarjev, naj bi vse skupaj potekalo takole:

Vozeči vlak s kamero se predpisno približuje izogibališču. Signalizacija mu napove vožnjo v odklon in strojevodja zmanjša hitrost. Vse to se lepo sliši tudi iz kabine, kjer je nameščena kamera.

Mimogrede, v enem od komentarjev je tudi pojasnilo, da imajo vse novejše lokomotive družbe BNSF in tudi že precej starejših, nameščene video kamere. Torej, misterij, kako so ravno v pravem trenutku uspeli posneti vse te nesreče, je rešen. Vključno s tornadom, ki je na začetku te teme. :wink:

Gremo naprej. Vlak zmanjša hitrost, takrat pa nasproti vozeči vlak (sicer počasi ker se ustavlja) prevozi rdeč signal in prvotnemu vlaku tik pred nosom "podre" signal na stoj. Vse skupaj se zgodi le dobro sekundo pred vidnim poljem vozečega vlaka.
Strojevodja prvega nima nobenih drugih možnosti, kot da spusti zrak iz zavornega sistema, a tega se ne sliši. V tistem hipu je tudi videti, kako strojevodja skoči iz lokomotive nasprotnega vlaka, kateri se ni pravočasno ustavil pred svojim signalom, nadalje je prevozil ločnico, ter prišel v profil drugega tira. OK, Miško pravi, da je njihova ločnica od oka. Razlike ni, saj sta se vlaka srečala v profilu.
MMG, ni mi pa jasno, zakaj ni slišati ničesar drugega, kot le manipulativni hrup v kabini lokomotive. Nobenih vzklikov ali kletvic. Ali so njihovi firerji roboti ali pa so nemi? Slika
Vsekakor, sam bi v takšni situaciji izrekel marsikaj. :oops:

Zanimiv je epilog. Vsi živi. 17 iztirjenih vagonov, plus 7 lokomotiv in trije odpuščeni firerji. Eden naj bi bil celo pozitiven na test kokaina. Kakšna krivda je očitana strojevodji vozečega vlaka s kamero, nisem uspel razbrati.

Miško, če boš bral tole, te prosim za pomoč. Ker so ti ameriške železniške razmere dokaj znane, bi vprašal, ali pa koga drugega, ki se spozna na ameriške železnice. Kakšno delo upravlja "yardmaster"?
Hm, po naše bi se reklo "placmajster". Tega smo imeli svoj čas v kurilnicah.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori