Rahle, samo glavno stikalo mu je kar naprej odpiraloTono napisal/-a:Mislim, da je strojevodja imel rahle probleme z vleko
Iz tujih železnic...
Re: Iz tujih železnic...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Iz tujih železnic...
No ja, teh dveh k. res nebi bilo škoda, če bi ju malo scvrlo
Ampak res zanimivo, da se ni kaj zgodilo... dobro, vidi se da je en obut v, domnevam da, gumijaste/plastične superge... ampak vseeno, vozni vod je vozni vod... tudi če se boš v supergah, stoječ npr. na suhih lesenih tleh, dotaknil faze od 3f sistema, te bo kar lepo 'pošlatalo'. Očitno je zadoščala prebojna trdnost rokavic.
Ampak res zanimivo, da se ni kaj zgodilo... dobro, vidi se da je en obut v, domnevam da, gumijaste/plastične superge... ampak vseeno, vozni vod je vozni vod... tudi če se boš v supergah, stoječ npr. na suhih lesenih tleh, dotaknil faze od 3f sistema, te bo kar lepo 'pošlatalo'. Očitno je zadoščala prebojna trdnost rokavic.
Re: Iz tujih železnic...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iz tujih železnic...
Nekaj mašinerije iz Rusije:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z7axO7BM ... ure=g-vrec[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z7axO7BM ... ure=g-vrec[/youtube]
...
- Shinkansen 500
- Vajenec
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 06.06.2012, 9:06
Re: Iz tujih železnic...
A to so nove ali so samo prenovljene ruske lokomotive ?
Re: Iz tujih železnic...
Wtf?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Iz tujih železnic...
Takšna lokomotiva bi se lahko furala po naših tirih? Glede na to, da je dizelaš, po možnosti po Dolenjski progi?
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... evr5-Gstx0#
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... evr5-Gstx0#
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Iz tujih železnic...
Mi ni jasno, zakaj dan danes koga še vedno impresionira več-sistemska dizel+elektro lokomotiva, četudi ima dizel za kaj več kot samo premik
Električne naprave na strani odjema elektrike (OT, stikala in trafo) res niso nekih hudih dimenzij, tudi po teži ne. Kar pomeni, da se jih lahko dokaj enostavno stisne na DE lokomotivo. Še posebej če se poskrbi, da alternator DE motorja od sebe daje spodobno visoko napetost (recimo vsaj kakšna 2kV ob polnih obratih). Že usmernik je tako skupen za dizel in elektro, vse ostalo (inverterji, ...) pa tudi.
SW tudi ni težava, saj lahko recimo Taurus v tandemu fura tudi na dizel ...
Električne naprave na strani odjema elektrike (OT, stikala in trafo) res niso nekih hudih dimenzij, tudi po teži ne. Kar pomeni, da se jih lahko dokaj enostavno stisne na DE lokomotivo. Še posebej če se poskrbi, da alternator DE motorja od sebe daje spodobno visoko napetost (recimo vsaj kakšna 2kV ob polnih obratih). Že usmernik je tako skupen za dizel in elektro, vse ostalo (inverterji, ...) pa tudi.
SW tudi ni težava, saj lahko recimo Taurus v tandemu fura tudi na dizel ...
LP, Metod
Re: Iz tujih železnic...
Ampak mkx pozabil si na najtežjo stvar na normalni elektrolokomotivi, trafo. (v primeru 3 kVDC verjetno ni potreben). Res pa je močnostna elektronika dokaj enaka, primer Taurus in Hercules.
LPL
LPL
Re: Iz tujih železnic...
Nisem pozabil, sem pa omalovaževalLjubitelj napisal/-a:Ampak mkx pozabil si na najtežjo stvar na normalni elektrolokomotivi, trafo. (v primeru 3 kVDC verjetno ni potreben).
Sem pa na internetu našel podatek, da bi moral 5MVA oljno hlajeni transformator za 15kV tehtati tam okoli 15 ton. Verjamem, da bi z optimizacijo teže prišli skozi tudi z manj. Ta dodatna teža (15 ton) pa ni nekaj nemogočega. Če za osnovo vzamemo kakšnega Regana ... bi ob uporabi sodobnejših dizelskega motorja in alternatorja skoraj gotovo prišli skozi s podobno končno težo in zelo verjetno višjo močjo (tudi ob dizelskem pogonu). Tudi glede prostora je pri Reganu gotovo precej rezerve, že ona praznina pod motorskim hladilnikom je prav oglušujoča.
En konkreten razvoj: http://www.railjournal.com/index.php/lo ... ction.html. Na kratko: 1,2MW trajno, 1,8MW na kratko, teža 4,5 tone. Tudi če bi uporabili tri take za moč od 3,5MW do 5MW, je to 13,5 tone. Blizu zgoraj naapisane ocene. Če naredimo več sistemsko španko, je prirast teže kakšnih 5 ton
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Iz tujih železnic...
Bo to držalo? Mar niso kabelske povezave med lokomotivama namenjene samo krmilju!mkx napisal/-a:..... saj lahko recimo Taurus v tandemu fura tudi na dizel ...
preglednik
Re: Iz tujih železnic...
Saj, krmilje. Poudariti sem hotel, da softver sploh ni težava, tandemsko krmiljenje deluje tudi za pogonski sistem, ki ga sicer lokomotiva ne pozna (dizel iz Taurusa, elektro iz Herkulesa).preglednik napisal/-a:Bo to držalo? Mar niso kabelske povezave med lokomotivama namenjene samo krmilju!mkx napisal/-a:..... saj lahko recimo Taurus v tandemu fura tudi na dizel ...
LP, Metod
Re: Iz tujih železnic...
Tale ABB ideja pa ni od muh, vsa elektrika, vključno traflci, konverterji 4,5 t za 1,2 MW. Stvar je res namenjena prvenstveno elektromotornikom, toda ideja o večsistemski "španki" sploh ni od muh. Izgleda, da bo vedno več in več večsistemskih (elektro-dizel) vozil.....mkx:
En konkreten razvoj: http://www.railjournal.com/index.php/lo ... ction.html. Na kratko: 1,2MW trajno, 1,8MW na kratko, teža 4,5 tone. Tudi če bi uporabili tri take za moč od 3,5MW do 5MW, je to 13,5 tone. Blizu zgoraj naapisane ocene. Če naredimo več sistemsko španko, je prirast teže kakšnih 5 ton
LPL
LPL