Iz tujih železnic...

Železnica v gibljivah slikah.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1146
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a desiro » 01.07.2012, 19:41

Tono napisal/-a:Mislim, da je strojevodja imel rahle probleme z vleko :)

Rahle, samo glavno stikalo mu je kar naprej odpiralo :evil: :evil:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 386
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a miha30 » 01.07.2012, 20:08

No ja, teh dveh k. res nebi bilo škoda, če bi ju malo scvrlo :evil:
Ampak res zanimivo, da se ni kaj zgodilo... dobro, vidi se da je en obut v, domnevam da, gumijaste/plastične superge... ampak vseeno, vozni vod je vozni vod... tudi če se boš v supergah, stoječ npr. na suhih lesenih tleh, dotaknil faze od 3f sistema, te bo kar lepo 'pošlatalo'. Očitno je zadoščala prebojna trdnost rokavic.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11303
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a cokla » 26.07.2012, 9:23

Če še kdo dvomi o sposobnosti žensk.....vsekakor je zanimiv posnetek....


Povezava na video

Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1460
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a Dino S » 21.08.2012, 19:06

Nekaj mašinerije iz Rusije:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z7axO7BMt14&feature=g-vrec[/youtube]
...
Uporabniški avatar
Shinkansen 500
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 06.06.2012, 9:06

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a Shinkansen 500 » 22.08.2012, 16:32

A to so nove ali so samo prenovljene ruske lokomotive ?
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1460
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a Dino S » 20.12.2012, 22:07

Vlak vs. manjši plaz:

Povezava na video

...
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 879
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a sikos » 21.01.2013, 19:27

Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 879
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a sikos » 26.01.2013, 19:54

Takšna lokomotiva bi se lahko furala po naših tirih? Glede na to, da je dizelaš, po možnosti po Dolenjski progi?

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... vr5-Gstx0#
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 10.02.2013, 0:56

Če prav vidim je celo hibrid, lahko je na štrom, lahko dizel.... :shock: :shock: :shock:
Goran
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3387
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.02.2013, 11:24

Mi ni jasno, zakaj dan danes koga še vedno impresionira več-sistemska dizel+elektro lokomotiva, četudi ima dizel za kaj več kot samo premik :?:
Električne naprave na strani odjema elektrike (OT, stikala in trafo) res niso nekih hudih dimenzij, tudi po teži ne. Kar pomeni, da se jih lahko dokaj enostavno stisne na DE lokomotivo. Še posebej če se poskrbi, da alternator DE motorja od sebe daje spodobno visoko napetost (recimo vsaj kakšna 2kV ob polnih obratih). Že usmernik je tako skupen za dizel in elektro, vse ostalo (inverterji, ...) pa tudi.
SW tudi ni težava, saj lahko recimo Taurus v tandemu fura tudi na dizel ...
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4164
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.02.2013, 15:24

Ampak mkx pozabil si na najtežjo stvar na normalni elektrolokomotivi, trafo. (v primeru 3 kVDC verjetno ni potreben). Res pa je močnostna elektronika dokaj enaka, primer Taurus in Hercules.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3387
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.02.2013, 19:30

Ljubitelj napisal/-a:Ampak mkx pozabil si na najtežjo stvar na normalni elektrolokomotivi, trafo. (v primeru 3 kVDC verjetno ni potreben).

Nisem pozabil, sem pa omalovaževal :mrgreen:
Sem pa na internetu našel podatek, da bi moral 5MVA oljno hlajeni transformator za 15kV tehtati tam okoli 15 ton. Verjamem, da bi z optimizacijo teže prišli skozi tudi z manj. Ta dodatna teža (15 ton) pa ni nekaj nemogočega. Če za osnovo vzamemo kakšnega Regana ... bi ob uporabi sodobnejših dizelskega motorja in alternatorja skoraj gotovo prišli skozi s podobno končno težo in zelo verjetno višjo močjo (tudi ob dizelskem pogonu). Tudi glede prostora je pri Reganu gotovo precej rezerve, že ona praznina pod motorskim hladilnikom je prav oglušujoča.

En konkreten razvoj: http://www.railjournal.com/index.php/locomotives/transforming-transformers-for-lightweight-traction.html. Na kratko: 1,2MW trajno, 1,8MW na kratko, teža 4,5 tone. Tudi če bi uporabili tri take za moč od 3,5MW do 5MW, je to 13,5 tone. Blizu zgoraj naapisane ocene. Če naredimo več sistemsko španko, je prirast teže kakšnih 5 ton :wink:
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1320
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a preglednik » 11.02.2013, 19:40

mkx napisal/-a:..... saj lahko recimo Taurus v tandemu fura tudi na dizel ...

Bo to držalo? Mar niso kabelske povezave med lokomotivama namenjene samo krmilju!
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3387
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.02.2013, 20:07

preglednik napisal/-a:
mkx napisal/-a:..... saj lahko recimo Taurus v tandemu fura tudi na dizel ...

Bo to držalo? Mar niso kabelske povezave med lokomotivama namenjene samo krmilju!

Saj, krmilje. Poudariti sem hotel, da softver sploh ni težava, tandemsko krmiljenje deluje tudi za pogonski sistem, ki ga sicer lokomotiva ne pozna (dizel iz Taurusa, elektro iz Herkulesa).
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4164
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iz tujih železnic...

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.02.2013, 20:26

mkx:
En konkreten razvoj: http://www.railjournal.com/index.php/lo ... ction.html. Na kratko: 1,2MW trajno, 1,8MW na kratko, teža 4,5 tone. Tudi če bi uporabili tri take za moč od 3,5MW do 5MW, je to 13,5 tone. Blizu zgoraj naapisane ocene. Če naredimo več sistemsko španko, je prirast teže kakšnih 5 ton



Tale ABB ideja pa ni od muh, vsa elektrika, vključno traflci, konverterji 4,5 t za 1,2 MW. Stvar je res namenjena prvenstveno elektromotornikom, toda ideja o večsistemski "španki" sploh ni od muh. Izgleda, da bo vedno več in več večsistemskih (elektro-dizel) vozil.....

LPL

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov