Amazing UP double stack freight train

Železnica v gibljivah slikah.
Odgovori
Uporabniški avatar
andersley
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 993
Pridružen: 05.03.2008, 19:44
Kraj: Ptuj, Slovenia
Kontakt:

Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a andersley »

Uporabniški avatar
marklinfan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 571
Pridružen: 01.08.2006, 19:47
Kraj: Stari grad Celje
Kontakt:

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a marklinfan »

So long I almost fall in sleep :D
[url=http://myrencontres.com]site de flirt internet[/url]
Uporabniški avatar
andersley
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 993
Pridružen: 05.03.2008, 19:44
Kraj: Ptuj, Slovenia
Kontakt:

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a andersley »

Would love to see that through Ptuj! :mrgreen:
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Pozna kdo način zaviranja pri takem, mislim tako dolgem vlaku.V kakšnem položaju so zaviralniki ,kako so krmiljeni, polnjenje GZV in nadomeščanje izgub zraka višina tlaka in podobno.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a milchy »

na Discovery je bila pred časom ena oddaja, v kateri so razlagali, kako je pri tako dolgih vlakih urejeno zaviranje; sicer niso šli v podrobnosti, a bilo je rečemo, da klasični zaviralni sistem na zrak pri takih kompozicijah ne more delovat in da je zato zaviranje električno ..... ampak kaj več pa ni bilo povedano .....
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Na "bremze" železniških vozil (sploh ameriške) se ne spoznam. Kolikor mi je znano, so zaenkrat kar pnevmatske, vendar ti. izčrpnega tipa. Elektopnevmatske pa so baje tik pred uvedbo.

Veliko tega se da izvedeti na srbskem forumu, kjer je član @JŽ441. Gre za bivšega srbskega strojevodjo, ki je odšel v USA in tam vozi na BNSF. Veliko tega se da zvedeti v njegovem topicu:

http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... =20&t=1262

Alan, it would be interesting to see it on the Drava bridge in Ptuj. I think, that train is higher than the bridge itself....For my person a look on such a train on Koper ramp would be highly interesting too.

LP

Jože
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

O ECP tehnologiji je bilo na forumu že govora. Podajam samo link do Railway Gazette iz leta 1998. Stvar je izgleda že dokaj razširjeno v uporabi na razvitih tovornih železnicah.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

ECP že dobrih 10 let,ETD-HTD 20 let .........Američani razviti,a dej ga lomit no.... :wink:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nurmi:
.........Američani razviti,a dej ga lomit no....
Razviti so v tem smislu, da železnice delajo velike dobičke. Dobički so posledica:
1) obsega prevoza (nekajkrat večji delež železnic v kopenskem prometu kot v EU)
2) racionalnega obnašanja (primerja naprimer cene lokomotiv, o čemer je govora pod "tuje železnice")
3) tehnologija vlakov omogoča dooolge in visoke vlake (2 kontejnerja, 3 osebni avtomobili
v višino) velike bruto teže, še boljše pa je razmerej neto: tari, saj imajo tudi 30 tonsko osno obremenitev, pri čemer njihov 4-osni tovorni vagon ni dosti težji od evropskih.

Če to ni razvitost, potem pa res ne vem kaj je za nekatere razvitost. Seveda pa tu ni govora o potniškem prometu, pa tudi na tem področju ni tako slabo kot v RS.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Predvsem imajo čisto drugi zorni kot gledanja na zadevo.Jaz že 20 let ali pa še več navdušeno spremljam stvari.Zadevo imajo tržno naravnano,vendar država preko AAR drži trgo roko nad železnicami.Ker njihov moto je "Railroads are committed to serve American people and industry." So poleg vojske,naftne industrije,.......označene kot top national interest.Tržnost da,vendar vse v okvirju nacionalnega interesa.Moram pa povedati,da gre v ZDA kljub neverjetno razvitemu kapitalizmu,za neverjetno simbiozo vseh prevoznikov.Imajo močan nacionalni ponos in se zavedajo svojega Američanstva,da tako rečem.Kar umetno formirana Evropa niti približno nima,te Evropske zavesti mislim.Iz tega izhaja tudi eksploitacija staroevropskih držav na račun novih prišlekov.Kar pa še zdaleč ni v interesu prometne integracije evropskega sistema,ampak čisto in samo kapitalskemu bohotenju staroevropskih transportnih gigantov.In ker Slovenci nimajo zavedanja,da je železnica tukaj zaradi Slovencev in ne obratno,je tak tudi njihov odnos in globoke debate o pomembni geografski legi na križiščih koridorjev samo politična floskula in puhlica.Enostavno ne vedo kaj z njo početi.Zadeve niso tako enostavne.Potrebno je razumeti Ameriško filozofijo,da lahko razumeš njihov sistem delovanja,zakaj take lokomotive,zakaj......Tehnološko razvite?! Seveda v tistih ključnih komponentah z balastom se ne ukvarjajo.Zakaj dizel vleka?!Odgovor je enostaven,izkoriščajo energent,ki ga imajo na voljo.Zakaj bi elektrificirali,ker so že tako elektro podhranjeni!!Ko pogledaš z distance vse počnejo,logično,smiselno,racionalno in kar je najbolj pomembno dolgoročno.
Bo kdo rekel,da sem PRO-Ameriško usmerjen.Ne nisem,lahko bi rekel,da so mi karakterno do daske antipatični in da mi grejo močno na živce.Ampak zmorem tudi tak pogled!

Lp
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a Nejac »

v tem vlaku je čez 300 vagonov :shock: :shock: ...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:lol: jp!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
flying scotsman
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 255
Pridružen: 16.01.2009, 13:38
Kraj: Maribor

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a flying scotsman »

:-k okrog 5 km (3,12 milj) dolg vlak :shock:
:)
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Amazing UP double stack freight train

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Po mojem mnenju eden najbolj fascinantnih videov: http://www.youtube.com/watch?v=vJtf0jm0ugs&NR=1

Lp Tomaž
Odgovori