Amazing UP double stack freight train
- marklinfan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 571
- Pridružen: 01.08.2006, 19:47
- Kraj: Stari grad Celje
- Kontakt:
Re: Amazing UP double stack freight train
So long I almost fall in sleep
[url=http://myrencontres.com]site de flirt internet[/url]
Re: Amazing UP double stack freight train
Would love to see that through Ptuj!
Alan Curtis
http://www.andersley.co.uk/
http://www.andersley.co.uk/
Re: Amazing UP double stack freight train
Pozna kdo način zaviranja pri takem, mislim tako dolgem vlaku.V kakšnem položaju so zaviralniki ,kako so krmiljeni, polnjenje GZV in nadomeščanje izgub zraka višina tlaka in podobno.
Re: Amazing UP double stack freight train
na Discovery je bila pred časom ena oddaja, v kateri so razlagali, kako je pri tako dolgih vlakih urejeno zaviranje; sicer niso šli v podrobnosti, a bilo je rečemo, da klasični zaviralni sistem na zrak pri takih kompozicijah ne more delovat in da je zato zaviranje električno ..... ampak kaj več pa ni bilo povedano .....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Amazing UP double stack freight train
Pozdrav
Na "bremze" železniških vozil (sploh ameriške) se ne spoznam. Kolikor mi je znano, so zaenkrat kar pnevmatske, vendar ti. izčrpnega tipa. Elektopnevmatske pa so baje tik pred uvedbo.
Veliko tega se da izvedeti na srbskem forumu, kjer je član @JŽ441. Gre za bivšega srbskega strojevodjo, ki je odšel v USA in tam vozi na BNSF. Veliko tega se da zvedeti v njegovem topicu:
http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... =20&t=1262
Alan, it would be interesting to see it on the Drava bridge in Ptuj. I think, that train is higher than the bridge itself....For my person a look on such a train on Koper ramp would be highly interesting too.
LP
Jože
Na "bremze" železniških vozil (sploh ameriške) se ne spoznam. Kolikor mi je znano, so zaenkrat kar pnevmatske, vendar ti. izčrpnega tipa. Elektopnevmatske pa so baje tik pred uvedbo.
Veliko tega se da izvedeti na srbskem forumu, kjer je član @JŽ441. Gre za bivšega srbskega strojevodjo, ki je odšel v USA in tam vozi na BNSF. Veliko tega se da zvedeti v njegovem topicu:
http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... =20&t=1262
Alan, it would be interesting to see it on the Drava bridge in Ptuj. I think, that train is higher than the bridge itself....For my person a look on such a train on Koper ramp would be highly interesting too.
LP
Jože
Re: Amazing UP double stack freight train
O ECP tehnologiji je bilo na forumu že govora. Podajam samo link do Railway Gazette iz leta 1998. Stvar je izgleda že dokaj razširjeno v uporabi na razvitih tovornih železnicah.
LPL
LPL
Re: Amazing UP double stack freight train
ECP že dobrih 10 let,ETD-HTD 20 let .........Američani razviti,a dej ga lomit no....
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Amazing UP double stack freight train
Razviti so v tem smislu, da železnice delajo velike dobičke. Dobički so posledica:Nurmi:
.........Američani razviti,a dej ga lomit no....
1) obsega prevoza (nekajkrat večji delež železnic v kopenskem prometu kot v EU)
2) racionalnega obnašanja (primerja naprimer cene lokomotiv, o čemer je govora pod "tuje železnice")
3) tehnologija vlakov omogoča dooolge in visoke vlake (2 kontejnerja, 3 osebni avtomobili
v višino) velike bruto teže, še boljše pa je razmerej neto: tari, saj imajo tudi 30 tonsko osno obremenitev, pri čemer njihov 4-osni tovorni vagon ni dosti težji od evropskih.
Če to ni razvitost, potem pa res ne vem kaj je za nekatere razvitost. Seveda pa tu ni govora o potniškem prometu, pa tudi na tem področju ni tako slabo kot v RS.
LPL
Re: Amazing UP double stack freight train
Predvsem imajo čisto drugi zorni kot gledanja na zadevo.Jaz že 20 let ali pa še več navdušeno spremljam stvari.Zadevo imajo tržno naravnano,vendar država preko AAR drži trgo roko nad železnicami.Ker njihov moto je "Railroads are committed to serve American people and industry." So poleg vojske,naftne industrije,.......označene kot top national interest.Tržnost da,vendar vse v okvirju nacionalnega interesa.Moram pa povedati,da gre v ZDA kljub neverjetno razvitemu kapitalizmu,za neverjetno simbiozo vseh prevoznikov.Imajo močan nacionalni ponos in se zavedajo svojega Američanstva,da tako rečem.Kar umetno formirana Evropa niti približno nima,te Evropske zavesti mislim.Iz tega izhaja tudi eksploitacija staroevropskih držav na račun novih prišlekov.Kar pa še zdaleč ni v interesu prometne integracije evropskega sistema,ampak čisto in samo kapitalskemu bohotenju staroevropskih transportnih gigantov.In ker Slovenci nimajo zavedanja,da je železnica tukaj zaradi Slovencev in ne obratno,je tak tudi njihov odnos in globoke debate o pomembni geografski legi na križiščih koridorjev samo politična floskula in puhlica.Enostavno ne vedo kaj z njo početi.Zadeve niso tako enostavne.Potrebno je razumeti Ameriško filozofijo,da lahko razumeš njihov sistem delovanja,zakaj take lokomotive,zakaj......Tehnološko razvite?! Seveda v tistih ključnih komponentah z balastom se ne ukvarjajo.Zakaj dizel vleka?!Odgovor je enostaven,izkoriščajo energent,ki ga imajo na voljo.Zakaj bi elektrificirali,ker so že tako elektro podhranjeni!!Ko pogledaš z distance vse počnejo,logično,smiselno,racionalno in kar je najbolj pomembno dolgoročno.
Bo kdo rekel,da sem PRO-Ameriško usmerjen.Ne nisem,lahko bi rekel,da so mi karakterno do daske antipatični in da mi grejo močno na živce.Ampak zmorem tudi tak pogled!
Lp
Bo kdo rekel,da sem PRO-Ameriško usmerjen.Ne nisem,lahko bi rekel,da so mi karakterno do daske antipatični in da mi grejo močno na živce.Ampak zmorem tudi tak pogled!
Lp
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Amazing UP double stack freight train
v tem vlaku je čez 300 vagonov ...
Re: Amazing UP double stack freight train
jp!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 255
- Pridružen: 16.01.2009, 13:38
- Kraj: Maribor
Re: Amazing UP double stack freight train
Po mojem mnenju eden najbolj fascinantnih videov: http://www.youtube.com/watch?v=vJtf0jm0ugs&NR=1
Lp Tomaž
Lp Tomaž