Pogled strojevodje
- Klemen
- Strojevodja I
- Prispevkov: 309
- Pridružen: 24.05.2008, 7:41
- Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru
Re: Pogled strojevodje
Plečnika so ukinli z novim voznim redom za leto 2008 če se ne motim....
LP, Klemen
Re: Pogled strojevodje
Pozdravljeni,
zdaj pa še nekaj z moje strani: film z vožnje z IC 250 oz. z ÖBB-jevim elokom 1142 663 čez Semmering, posnet 15.08.2011. Snemati sem začel malce za Mürzzuschlagom in končal okoli Peyerbacha. Uživajte v zvoku Haslerja
Lp,
Tono
PS: V Gradcu ni bilo časa očistiti vetrobranskega stekla, zato vas mušice naj ne motijo
zdaj pa še nekaj z moje strani: film z vožnje z IC 250 oz. z ÖBB-jevim elokom 1142 663 čez Semmering, posnet 15.08.2011. Snemati sem začel malce za Mürzzuschlagom in končal okoli Peyerbacha. Uživajte v zvoku Haslerja
Lp,
Tono
PS: V Gradcu ni bilo časa očistiti vetrobranskega stekla, zato vas mušice naj ne motijo
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Pogled strojevodje
Tono, lahko rečem le fantastično! Imam ogromno dela, pa sem si vseeno vzel čas in pogledal celoten posnetek. Da se opaziti nekatere lokacije, ki smo jih spoznali že v fotopisih različnih avtorjev in je res fajn, ko se mimo njih zapelješ še iz strojevodske kabine. Škoda le, da ni bil posnetek narejen v zimskem času.
Super bi bilo, če bi takšni posnetki z avtentičnim zvokom iz kabine obstajali tudi za vsako slovensko progo. Torej brez muzike, ki popolnoma pokvari doživetje! Če je potrebno pogovor med strojevodjo in snemalcem cenzurirati, obstajajo drugi načini. Mislim, da je Miro kako leto nazaj objavil posnetek, v katerem je bil samo pogovor popačen do te mere, da je bil nerazumljiv, kar pa me ob ogledu sploh ni motilo.
Super bi bilo, če bi takšni posnetki z avtentičnim zvokom iz kabine obstajali tudi za vsako slovensko progo. Torej brez muzike, ki popolnoma pokvari doživetje! Če je potrebno pogovor med strojevodjo in snemalcem cenzurirati, obstajajo drugi načini. Mislim, da je Miro kako leto nazaj objavil posnetek, v katerem je bil samo pogovor popačen do te mere, da je bil nerazumljiv, kar pa me ob ogledu sploh ni motilo.
Re: Pogled strojevodje
To je le stvar "pogleda" in okusa....meni osebno suhoparni posnetki iz kabine niso všeč. Res pa je , da to "sliko" gledam že 25 let....defy napisal/-a:
Super bi bilo, če bi takšni posnetki z avtentičnim zvokom iz kabine obstajali tudi za vsako slovensko progo. Torej brez muzike, ki popolnoma pokvari doživetje! Če je potrebno pogovor med strojevodjo in snemalcem cenzurirati, obstajajo drugi načini. Mislim, da je Miro kako leto nazaj objavil posnetek, v katerem je bil samo pogovor popačen do te mere, da je bil nerazumljiv, kar pa me ob ogledu sploh ni motilo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Pogled strojevodje
Tono, SUPER
Domnevam, da si potoval z Albertino, glede na to da ste srečali Emono.
Bojim se, da so te Gorenci že preveč okužili, saj vidim, da raje potuješ v strojevodski kabini. Za vami je bila namreč tudi restavracija, kjer se da kupiti tudi kakšen kafe. Pred slabima dvema tednoma si nekaj nam obljubljal v Mariboru (zopet). Jaz čakam ob Albertini, o Tonotu pa ne duha ne sluha. Ni ga hudiča, da ga enkrat upecam za tisti kofe (v tretje gre rado).
Še enkrat pohvale za posnetek, kot sem že dejal sem se pred dvema tednoma peljal kot potnik v živo, tokrat pa z užitkom še "direkt" iz strojevodske kabine.
P.S. koliko te je bolela roka, glede na to, da si ves čas držal stojalo kamere
Domnevam, da si potoval z Albertino, glede na to da ste srečali Emono.
Bojim se, da so te Gorenci že preveč okužili, saj vidim, da raje potuješ v strojevodski kabini. Za vami je bila namreč tudi restavracija, kjer se da kupiti tudi kakšen kafe. Pred slabima dvema tednoma si nekaj nam obljubljal v Mariboru (zopet). Jaz čakam ob Albertini, o Tonotu pa ne duha ne sluha. Ni ga hudiča, da ga enkrat upecam za tisti kofe (v tretje gre rado).
Še enkrat pohvale za posnetek, kot sem že dejal sem se pred dvema tednoma peljal kot potnik v živo, tokrat pa z užitkom še "direkt" iz strojevodske kabine.
P.S. koliko te je bolela roka, glede na to, da si ves čas držal stojalo kamere
Tine
Re: Pogled strojevodje
Vsekakor. Verjamem, da kot strojevodja poznaš vsak kotiček prog, po katerih voziš. Sam sem velik navdušenec nad vlaki in železnicami in mi takšni "suhoparni" posnetki pričarajo skoraj tak občutek, kot da sem tudi jaz strojevodja. Če že v realnosti nikoli ne bom, si prek takih posnetkov (in računalniških simulatorjev) lahko vsaj delno predstavljam, da sem.cokla napisal/-a:To je le stvar "pogleda" in okusa....meni osebno suhoparni posnetki iz kabine niso všeč. Res pa je , da to "sliko" gledam že 25 let....
Re: Pogled strojevodje
Zdravo Tine,Tin€ napisal/-a:Tono, SUPER
Domnevam, da si potoval z Albertino, glede na to da ste srečali Emono.
Bojim se, da so te Gorenci že preveč okužili, saj vidim, da raje potuješ v strojevodski kabini. Za vami je bila namreč tudi restavracija, kjer se da kupiti tudi kakšen kafe. Pred slabima dvema tednoma si nekaj nam obljubljal v Mariboru (zopet). Jaz čakam ob Albertini, o Tonotu pa ne duha ne sluha. Ni ga hudiča, da ga enkrat upecam za tisti kofe (v tretje gre rado).
Še enkrat pohvale za posnetek, kot sem že dejal sem se pred dvema tednoma peljal kot potnik v živo, tokrat pa z užitkom še "direkt" iz strojevodske kabine.
P.S. koliko te je bolela roka, glede na to, da si ves čas držal stojalo kamere
kafe sva si z sbb-jem, s katerim sva ponedeljek na ogled starega železja romala v Strasshof, privoščila na povratku. Tako da je restavracija res ves čas tekla za lokomotivo
Kar pa se posnetka tiče: ves čas sem imel sonce v objektivu, muhe pa so zbombardirale že tako umazano šipo. Kamero sem imel na majhnem stativčku, ki sem ga moral držati pri miru dobre tričetrt ure. Kamera se je zaradi tresljajev vztrajno poskušala preverniti. Dejansko sem začel snemati v Brucku na Muri, toda malce za Mürzzuschlagom se mi je v trenutku nepazljivosti, ko sem stativ spustil zaradi pogovora z majstrom, kamera zaradi sunka na progi, kratko malo prevrnila in izključila. Tako sta nastala dva posnetka, drugega ste si lahko pogledali. Če pa koga vseeno zanima še del od Brucka do Mürzzuschlaga oz. do dela proge, kjer ponovno začnem snemati, pa naj se oglasi. Roka pa, bolje ne sprašuj Sem moral zaradi razgibavanja celo popoldne dvigovati pivske flaše
Lp,
Tono
PS: Tine, na kafe pa pridi kar direktno na Ptuj. Do nas vodi celo železnica
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Pogled strojevodje
Tono, vem kako je snemati cabride. Na tvojem posnetku sem v odsevu, tik pred predorom, opazil kakšen stativ imaš, ter da ga držiš z roko.
Jaz v večini primerov snemanja cabride uporabljam tole žalost
ima pa zelo dobre karakteristike vsaj kar se stabilnosti tiče, tudi na gunciju ni bilo nobenih problemov. V višino meri (najmanjša možnost) 37 cm, razdalja med dvema nogama pri tej višini pa je 27 cm. Zaradi takega razmerja je tudi tako stabilen.
Kupil sem ga dobesedno le nekaj minut pred mojim prvim snemanjem iz lokomotive. Trgovina se je odprla šele ob devetih, odhod vlaka pa je bil cca 20 minut pozneje.
Slaba lasnost tega (in skorajda vseh ostalih) stativov je da so pobarvani z visokosvetlečimi barvami. Po dolgem času sem poštudiral, da se splača stojalo prebarvati v zelo temno mat barvo, tudi raztegljive elemente, saj se s tem zelo zmanjša učinek odboja svetlobe na njemu, katerega kamera seveda neusmiljeno zabeleži.
Snemanje iz kabine seveda ni na vseh vozilih identično. Kot sem že rekel, v veliki večini pride prav taka majhna igrača, na Reganu pa sem uporabil veliko večji stativ, kateri je bil seveda raztegnjen do konca. Pri Desiroju pa sem smemal iz roke, kajti takrat žal nisem imel s sabo dveh različnih stativov.
Seveda je najboljša možna rešitev kar se tiče stabilizacije kamere vakumsko podprt nosilec kamere, kateri se nalepi na steklo. V tem primeru pa tudi cena le tega zraste v nebo, saj zna preseči ceno kamere za kar nekajkrat. Pa še ena pomanjkljivost je pri tem, saj se zna odsev na steklu lokomotive zaradi zelo kratke oddaljenosti kamere od stekla bistveno povečati.
Se opravičujem, ker sem se razpisal tako na dolgo in široko. Morda pa komu v bodoče ti nasveti prihranijo določene muke skozi katere sem se jaz v začetku prebijal.
Jaz v večini primerov snemanja cabride uporabljam tole žalost
ima pa zelo dobre karakteristike vsaj kar se stabilnosti tiče, tudi na gunciju ni bilo nobenih problemov. V višino meri (najmanjša možnost) 37 cm, razdalja med dvema nogama pri tej višini pa je 27 cm. Zaradi takega razmerja je tudi tako stabilen.
Kupil sem ga dobesedno le nekaj minut pred mojim prvim snemanjem iz lokomotive. Trgovina se je odprla šele ob devetih, odhod vlaka pa je bil cca 20 minut pozneje.
Slaba lasnost tega (in skorajda vseh ostalih) stativov je da so pobarvani z visokosvetlečimi barvami. Po dolgem času sem poštudiral, da se splača stojalo prebarvati v zelo temno mat barvo, tudi raztegljive elemente, saj se s tem zelo zmanjša učinek odboja svetlobe na njemu, katerega kamera seveda neusmiljeno zabeleži.
Snemanje iz kabine seveda ni na vseh vozilih identično. Kot sem že rekel, v veliki večini pride prav taka majhna igrača, na Reganu pa sem uporabil veliko večji stativ, kateri je bil seveda raztegnjen do konca. Pri Desiroju pa sem smemal iz roke, kajti takrat žal nisem imel s sabo dveh različnih stativov.
Seveda je najboljša možna rešitev kar se tiče stabilizacije kamere vakumsko podprt nosilec kamere, kateri se nalepi na steklo. V tem primeru pa tudi cena le tega zraste v nebo, saj zna preseči ceno kamere za kar nekajkrat. Pa še ena pomanjkljivost je pri tem, saj se zna odsev na steklu lokomotive zaradi zelo kratke oddaljenosti kamere od stekla bistveno povečati.
Se opravičujem, ker sem se razpisal tako na dolgo in široko. Morda pa komu v bodoče ti nasveti prihranijo določene muke skozi katere sem se jaz v začetku prebijal.
Tine
Re: Pogled strojevodje
Pripenjam še del filma, ki prikazuje vožnjo med Bruckom na Muri in Mürzzuschlagom. Brez montaže in brez sinhronizacije, vključno s padcem kamere na koncu filma.
Lp,
Tono
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Pogled strojevodje
Bravo Tono!
Oba posnetka sta super, čeprav tisti čez Semmering zmaga.
Oba posnetka sta super, čeprav tisti čez Semmering zmaga.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Pogled strojevodje
Hvala Ivy.
Bom pa naslednjič dal kakšnemu študentu par evrov, da mi očisti steklo
Bom pa naslednjič dal kakšnemu študentu par evrov, da mi očisti steklo
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Pogled strojevodje
A je v Blanci postajališče še vedno v takšnem (oz. sedaj verjetno še v slabšem) stanju?
Ter ali so še vedno počasne vožnje čez skoraj vsaki drugi prehod?
Malo naprej od Sevnice je zgrajen nadvoz, par metrov pred njim pa je "nezavarovan" prehod, po kakšni logiki?
In zakaj je skoraj na celem odseku omejitev hitrosti višja (sicer le za 5km/h) za težke vlake?
Ter se pojavljajo kakšne težave z ugrezanjem zaradi stoječe vode (novo jezero od HE Sevnica)?
Upam, da ta vprašanja niso moteča.
Ter ali so še vedno počasne vožnje čez skoraj vsaki drugi prehod?
Malo naprej od Sevnice je zgrajen nadvoz, par metrov pred njim pa je "nezavarovan" prehod, po kakšni logiki?
In zakaj je skoraj na celem odseku omejitev hitrosti višja (sicer le za 5km/h) za težke vlake?
Ter se pojavljajo kakšne težave z ugrezanjem zaradi stoječe vode (novo jezero od HE Sevnica)?
Upam, da ta vprašanja niso moteča.
...
Re: Pogled strojevodje
MMG,Tono napisal/-a:Pripenjam še del filma, ki prikazuje vožnjo med Bruckom na Muri in Mürzzuschlagom. Brez montaže in brez sinhronizacije, vključno s padcem kamere na koncu filma.
youtube
Lp,
Tono
X- ponavljalniki predsignaliziranja so precej pogosto 'nastrelani'
X- izvoz iz Bruka na Muri v odklon (1' 20''), IS pa kaže prosto (redna hitrost)
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Pogled strojevodje
Signal,
tisti "likovni" ponavljalniki so tako pogosto nastrelani, da sem strojevodjo vprašal, čemu sploh služijo. Komentar je slišati na filmu. In kmalu za tem se je kamera prevernila
Lp,
T
tisti "likovni" ponavljalniki so tako pogosto nastrelani, da sem strojevodjo vprašal, čemu sploh služijo. Komentar je slišati na filmu. In kmalu za tem se je kamera prevernila
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!