30 novih potniških garnitur v letu 2016

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 533
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 13.03.2017, 7:01

Ljubitelj napisal/-a:Ti pojdi raje komentirat na NovaTV24 v službi alternativne resnicein debatiraj raje o tem kako propada Švedska. Pri debati z bedakom namreč razum odpove!


Da ne bova preveč polemizirala, Janković je Mestno občino Ljubljana (MOL) že leta 2011 zadolžil za 219 milijonov evrov, medtem ko je bil skupni dolg 211 slovenskih občin istega leta 836,7 milijona evrov. Danes je še huje, toliko o njegovih managerskih sposobnostih ter s čigavim denarjem oz. na čigav račun zna najbolje delati. :twisted: Seveda ne pozabimo kdo vse bo moral ta dolg odplačevati, Juncker ziher ne. Železniška postaja bo pa že še malo počakala, saj ima v mestu dovolj bedakov na zalogi, ki ga bodo še naprej brezpogojno hvalili in tudi volili, in to zgolj zato, ker je postavil nekaj mostičkov, ter kot ebola razmnožil kafiče ter postavil stadion ter dvorano. Veselite se Plebejci. :mrgreen:
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3719
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.03.2017, 7:03

Mislim, da je to forum o železnicah in ne politično preseravanje.
AMEN
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 533
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 13.03.2017, 7:06

Imaš prav, a železniška postaja je Jankovićev projekt, prav tako pa so železnice državna last, državo pa fura politika. Je Janković morda vodovodar, pilot, branjevec, ali je politik?
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3719
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.03.2017, 13:30

Da ne bova preveč polemizirala, Janković je Mestno občino Ljubljana (MOL) že leta 2011 zadolžil za 219 milijonov evrov, medtem ko je bil skupni dolg 211 slovenskih občin istega leta 836,7 milijona evrov.


Ko že podajaš neprimerljive podatke, spodobi se namreč primerjat na enaki osnovi, se pravi MO+podjetja, po javno dostopnih podatkih je zadolženost MO Ljubljana in Javnih zavodov na dan 30.6.2016 bila 112.360.724 €. Ta dolg se letno neto znižuje za okoli 2 M €. Holding mesta Ljubljana in Stanovanjski sklad sta bila na isti datum zadolžena skupno za 53.970.064€ in se pospešeno neto razdolžujeta, za približno 16M€ letno. Dolg MO je resda nominalno precej visok, toda MO Lj je približno 100x večja kot povprečje ostalih 210 občin in ne samo to, odplačilo obresti je okoli 2M€ letno ali 1,5% proračuna. Primerjaj to z zadolženo občino Gornji Petrovci, kjer je vsak od 2149 prebivalcev zadolžen za 1762 € (MO Lj okoli 600€/občana) in posledično ima občina že od leta 2009 blokiran proračun, da ne govorimo o neki občini Štore, ki je bankrotirala zaradi kreditnih garancij političnim prijateljem. vseh 212 občina je zadolženo za 865,3 M€ (kolikor vrm se v to šteje le dolg občin, ne podjetij) in kot opaziš dolg narašča. Dolg MO Lj pa umerjeno pada in zadolženost MO sploh ni kritična, še zlasti če vzameš na znanje, da je ~15% tega dolga za stanovanjsko izgradnjo za , ki predstavlja več kot2/3 vseh stanovanj v RS v izgradnji bodisi SSRS ali občinskih skladov.
prometnik 54
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 21
Pridružen: 10.01.2016, 10:13

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a prometnik 54 » 13.03.2017, 18:57

Ko pogledam "NOVE TEME",se veselim ,da bom pod temo"30 novih potniških garnitur v letu 2016"prebral kaj novega v zvezi s to temo,pa žal prebiram vse kaj drugo kot je ta tema namenjena.Žal vedno eni in isti avtor,ki "železniško"temo zapelje v politične vode.Škoda.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 89
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 13.03.2017, 19:44

prometnik 54 napisal/-a:Ko pogledam "NOVE TEME",se veselim ,da bom pod temo"30 novih potniških garnitur v letu 2016"prebral kaj novega v zvezi s to temo,pa žal prebiram vse kaj drugo kot je ta tema namenjena.Žal vedno eni in isti avtor,ki "železniško"temo zapelje v politične vode.Škoda.


Po ena objava bo dovolj naslednjič :D, razen če res nujno potrebuješ nove prispevke.

Drugače pa se strinjam, da vse teme zavijajo v politiko...
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1522
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 15.03.2017, 19:44

Sicer je offtopic, ampak ker me zanima bom vseeno vprašal.

bisabre napisal/-a:... Skratka Ljubljano imam v malem prstu, ... Zadnjič ob odptrtju rondoja na Zaloški v Polju sem skoraj ... Vemo pa koliko časa je pacal tisti rondo in zakaj ga ni uredil prej. ... en rondo ...

Kar me predvsem zanima je, kje na Zaloški v Polju je ta rondo? Bi si ga rad ogledal, pa ga ne najdem. :-k
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3719
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 15.03.2017, 20:47

Kar me predvsem zanima je, kje na Zaloški v Polju je ta rondo? Bi si ga rad ogledal, pa ga ne najdem. :-k
...

Kar išči, išči, našel pa ne boš. To so samo mokre sanje bisabra...., ki je po lastnih ocenah zelo dobro podkovan v politiki, na žalost pa zgubljen v prostoru in času. No, menda se namerava zgraditi rondo nekoliko naprej proti Zalogu, v križišču Zaloške, Kašeljske in še 2 ulic......

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 340
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a ledeni » 25.03.2017, 15:57

Bliža se konec mesca, za katerega je Mes napovedal razpis za nove garniture. Bomo videli če se bodo tokrat držali izrečenega ali pa gre res za banana podjetje.

MMG, Madžari bodo kot kaže šli v nabavo Stadlerjevih garnitur.

http://www.railwaygazette.com/news/trac ... act-1.html
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 533
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 27.03.2017, 19:58

prometnik 54 napisal/-a:Ko pogledam "NOVE TEME",se veselim ,da bom pod temo"30 novih potniških garnitur v letu 2016"prebral kaj novega v zvezi s to temo,pa žal prebiram vse kaj drugo kot je ta tema namenjena.Žal vedno eni in isti avtor,ki "železniško"temo zapelje v politične vode.Škoda.


Ko bodo tisti, ki jih plačujemo tudi mi državljani kaj naredili za ajzenpon bomo lahko kakšno rekli o tem. Do sedaj jim ni uspelo nitin razpisa ven dat, Madžari pa že veselo kupujejo oz. naročajo, pa so tudi oni morali "posodabljati" železnico.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 533
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 27.03.2017, 20:03

Ljubitelj napisal/-a:
Da ne bova preveč polemizirala, Janković je Mestno občino Ljubljana (MOL) že leta 2011 zadolžil za 219 milijonov evrov, medtem ko je bil skupni dolg 211 slovenskih občin istega leta 836,7 milijona evrov.


Ko že podajaš neprimerljive podatke, spodobi se namreč primerjat na enaki osnovi, se pravi MO+podjetja, po javno dostopnih podatkih je zadolženost MO Ljubljana in Javnih zavodov na dan 30.6.2016 bila 112.360.724 €. Ta dolg se letno neto znižuje za okoli 2 M €. Holding mesta Ljubljana in Stanovanjski sklad sta bila na isti datum zadolžena skupno za 53.970.064€ in se pospešeno neto razdolžujeta, za približno 16M€ letno. Dolg MO je resda nominalno precej visok, toda MO Lj je približno 100x večja kot povprečje ostalih 210 občin in ne samo to, odplačilo obresti je okoli 2M€ letno ali 1,5% proračuna. Primerjaj to z zadolženo občino Gornji Petrovci, kjer je vsak od 2149 prebivalcev zadolžen za 1762 € (MO Lj okoli 600€/občana) in posledično ima občina že od leta 2009 blokiran proračun, da ne govorimo o neki občini Štore, ki je bankrotirala zaradi kreditnih garancij političnim prijateljem. vseh 212 občina je zadolženo za 865,3 M€ (kolikor vrm se v to šteje le dolg občin, ne podjetij) in kot opaziš dolg narašča. Dolg MO Lj pa umerjeno pada in zadolženost MO sploh ni kritična, še zlasti če vzameš na znanje, da je ~15% tega dolga za stanovanjsko izgradnjo za , ki predstavlja več kot2/3 vseh stanovanj v RS v izgradnji bodisi SSRS ali občinskih skladov.


Na kratko, ko je Janković prevzel mesto je slednje imelo okoli 20 milijonov pufa, danes jih ima nekaj sto milijonov, če se ne motim se omenja številka 600. Sicer pa se strinjam z nekaterimi tukaj, da se takim mutibaričem ni vredno ukvarjati, problem je zgolj v tem, da moramo meščani plačevati te njegove vele projekte, čeprav se je na veliko hvalil kako bo on to vse z zasebnim kapitalom poštimal, v kao javno-zasebnem partnerstvu. No zasebni del mu je ziher uspel, sebi in prjatlom kje napolnil žepe, železniška postaje pa še vedno ni.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 582
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a E.L. » 27.03.2017, 21:12

bisabre napisal/-a:Na kratko, ko je Janković prevzel mesto je slednje imelo okoli 20 milijonov pufa, danes jih ima nekaj sto milijonov, če se ne motim se omenja številka 600. Sicer pa se strinjam z nekaterimi tukaj, da se takim mutibaričem ni vredno ukvarjati, problem je zgolj v tem, da moramo meščani plačevati te njegove vele projekte, čeprav se je na veliko hvalil kako bo on to vse z zasebnim kapitalom poštimal, v kao javno-zasebnem partnerstvu. No zasebni del mu je ziher uspel, sebi in prjatlom kje napolnil žepe, železniška postaje pa še vedno ni.


Ne vem, kaj ima to z nakupom novih vlakov, ampak...

Poročilo o stanju zadolženosti občin na dan 31.12.2015 - skupni dolg vseh občin v Sloveniji znaša 865,3 mio eur. Očitno ima vir, ki omenja 600 mio velike probleme z objektivnostjo, sploh ker je na MOLu transparentno objavljeno:

Dolg Mestne občine Ljubljana (brez pravnih oseb) je konec leta 2015 znašal 117,4 milijonov evrov. Glede na predhodno leto se je dolg Mestne občine Ljubljana zmanjšal za 2 milijona evrov oz. 1,7%.
Dolg pravnih oseb Mestne občine Ljubljana je konec leta 2015 znašal 66,2 milijona evrov. Glede na predhodno leto se je dolg pravnih oseb Mestne občine Ljubljana (PO MOL) zmanjšal za 16,3 milijonov evrov oz. 19,9%.
Skupni dolg (MOL in PO MOL) je konec leta 2015 znašal 183,6 milijonov evrov. Glede na predhodno leto se je skupni dolg zmanjšal za 18,3 milijonov evrov oz. 9,1%.


Za povrh ima ljubljanski proračun že nekaj let presežke.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.03.2017, 8:12

ledeni napisal/-a:Bliža se konec mesca, za katerega je Mes napovedal razpis za nove garniture. Bomo videli če se bodo tokrat držali izrečenega ali pa gre res za banana podjetje.


V prvih dneh aprila ali najmanj 14 dni, če ne bo problemov z dokumentacijo.
bisabre napisal/-a:Do sedaj jim ni uspelo nitin razpisa ven dat, Madžari pa že veselo kupujejo oz. naročajo, pa so tudi oni morali "posodabljati" železnico.

Zganjaš populizem. Za ta razspis pri Madžarih se je vedelo že lep čas.
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 327
Pridružen: 12.09.2013, 15:45

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a kozorog » 28.03.2017, 10:14

Slovenske železnice prodajajo nepremičnine: s popustom

28. marec 2017

Slovenske železnice končno v investicijsko bogato leto: načrtujejo nakup novih tovornih in potniških vlakov. Letos bodo tudi prodali nekaj ducatov svojih stanovanj in počitniških apartmajev, a si iz tega naslova obetajo precej skromne prihodke.

Vstop strateškega partnerja v družbo Slovenske železnice ostaja ključni strateški cilj družbe v naslednjih dveh letih, je razvidno iz njihovega poslovnega načrta. Ni skrivnost, da se Slovenske železnice že nekaj časa pogajajo o prodaji 49-odstotnega deleža svoje edine donosne hčerinske družbe, to je Tovorni promet. Generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes je že večkrat potrdil, da se med drugim intenzivno pogajajo z Rail Cargo Austria, preostalih dveh potencialnih partnerjev, s katerima se prav tako pogajajo, pa ni želel imenovati. Tovorni promet naj bi bil sicer vreden okoli 100 milijonov evrov.

Vstop strateškega partnerja je edina možnost, da bi lahko Tovorni promet zagotovil rast obsega tovora, internacionalizacijo poslovanja in predvsem posodobitev voznega parka. Zaradi slabih poslovnih rezultatov namreč v Slovenskih železnicah v zadnjem desetletju niso investirali v nove vlake.


Zaradi zastarelih vlakov število potnikov stagnira

»Za nakup novih voznih sredstev v tovornem prometu je zaradi previsoke zadolženosti potrebna dokapitalizacija oziroma vstop strateškega partnerja. Brez slednjega bo treba vire sredstev za obnovo voznega parka pridobiti iz naslova dezinvestiranja strateških naložb,« je v poslovnem načrtu predvidel Mes.

Letos bo družba – tudi z državno pomočjo – prav tako posodobila potniške vlakovne garniture. Te so bile nazadnje posodobljene leta 2000 in danes že močno presegajo svojo življenjsko dobo. Do leta 2030 bodo tako v družbi zamenjali tudi 88 vlakov, namenjenih za prevoz potnikov, tako da bodo po trinajstih letih najstarejši vlaki na tirih šteli 17 let. Vlada je februarja Slovenskim železnicam odobrila novih 50 milijonov za izvajanje obvezne gospodarske javne službe do leta 2030, ki jih bodo izplačali že letos. Pogodba vključuje tudi nakup 25 novih potniških vlakov. Preostanek novih vozil pa bodo v Slovenskih železnicah financirali iz »finančne akumulacije«, je povedal Mes.

Ne glede na to, da bi po tirih moralo voziti 218 vlakovnih garnitur – toliko jih imajo v Slovenskih železnicah, jih v danem trenutku precej ni na razpolago potnikom. »Zaradi starosti in s tem povezanih nepredvidenih okvar je zagotovljena slaba razpoložljivost voznega parka,« priznavajo v družbi. Tako tudi voznega reda ne zmorejo izpolniti; potniški vagoni so glede na vozni red razpoložljivi le dvotretjinsko. To je tudi ključni razlog, da število potnikov stagnira. Leta 2014 so prodali 14,8 milijona vozovnic, leto kasneje celo manj, 14,2 milijona, lani spet podobno število kot leta 2014. Letos naj bi jih občutno več, in sicer 16,1 milijona, kažejo projekcije družbe (podobno tudi naslednje leto). Tudi na podlagi posodobitev si v Slovenskih železnicah obetajo, da bodo leta 2030 prodali sedem milijonov vozovnic več kot letos in bodo torej presegli 20 milijonov prodanih vozovnic......

..................

https://www.dnevnik.si/1042767076/posel/novice/slovenske-zeleznice-prodajajo-nepremicnine-s-popustom
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 533
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.03.2017, 12:45

E.L. napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Na kratko, ko je Janković prevzel mesto je slednje imelo okoli 20 milijonov pufa, danes jih ima nekaj sto milijonov, če se ne motim se omenja številka 600. Sicer pa se strinjam z nekaterimi tukaj, da se takim mutibaričem ni vredno ukvarjati, problem je zgolj v tem, da moramo meščani plačevati te njegove vele projekte, čeprav se je na veliko hvalil kako bo on to vse z zasebnim kapitalom poštimal, v kao javno-zasebnem partnerstvu. No zasebni del mu je ziher uspel, sebi in prjatlom kje napolnil žepe, železniška postaje pa še vedno ni.


Ne vem, kaj ima to z nakupom novih vlakov, ampak...

Poročilo o stanju zadolženosti občin na dan 31.12.2015 - skupni dolg vseh občin v Sloveniji znaša 865,3 mio eur. Očitno ima vir, ki omenja 600 mio velike probleme z objektivnostjo, sploh ker je na MOLu transparentno objavljeno:

Dolg Mestne občine Ljubljana (brez pravnih oseb) je konec leta 2015 znašal 117,4 milijonov evrov. Glede na predhodno leto se je dolg Mestne občine Ljubljana zmanjšal za 2 milijona evrov oz. 1,7%.
Dolg pravnih oseb Mestne občine Ljubljana je konec leta 2015 znašal 66,2 milijona evrov. Glede na predhodno leto se je dolg pravnih oseb Mestne občine Ljubljana (PO MOL) zmanjšal za 16,3 milijonov evrov oz. 19,9%.
Skupni dolg (MOL in PO MOL) je konec leta 2015 znašal 183,6 milijonov evrov. Glede na predhodno leto se je skupni dolg zmanjšal za 18,3 milijonov evrov oz. 9,1%.


Za povrh ima ljubljanski proračun že nekaj let presežke.


Se pardoniram, sem bil prezaletav, gre za Mercatorjev dolg, od njegvega nastopa šerfovanja do odhoda, mestni (ljubljanski) pa je menda težak okoli 400 milijonov.
Simpl je tanartabul.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov