30 novih potniških garnitur v letu 2016

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.08.2017, 15:47

zelencek napisal/-a:
*kar ne pomeni povsod...

...Prebivalcev imamo 2.065 milijona, Norveška jih ima 5.194, Slovaška 5.426, Finska 5.475, Singapur 5.541... Tudi te držve nimajo spet tako veliko več prebivalcev.
Čisto vse od naštetih pa imajo veliko veliko veliko boljši železniški promet...

... zakaj je sanjarjenje prepovedano :?: Čisto na vsakega, ki kakorkoli namigne, da razmišlja o višjem standardu v Sloveniji, se takoj vsuje plaz "to je pa totalna bedarija". Mogoče pa je ravno zaradi tega v Sloveniji slabše kot bi lahko bilo... :roll:
.


In kje pa bi ti zgradil proge za 200 km/h? Dajte povejte realno traso. Ne pa, da bi lahko imeli, potem pa še jaz ne vem kje. Razumel bi vse glavne proge od 90-160 Lokalne od 60-100 km/h.

Drugače pa, eno je sanjarjenje, drugo pa realni projekt. Tudi Poljaki sanjajo o progah za 300 km/h, pa jih je streznalo, da nimajo denarja za tako obsežen projekt. Tudi primerjava z drugimi državami ni realna. Nimajo vse države enako geografsko, družbeno, politično urejenost kot Slovenija. In zato je marsikateri projekt resnično bedarija. Kot prvo bo pa potrebno ustvariti denar za velike investicije. Do takrat pa lahko sanjarite, ali pa se greste "udarniške" akcije v stilu Juge. Za sendvič in sok.


MMG: Države, ki si jih naštel nimajo čisto nič drugačen promet, kot pri nas na glavnih progah. Predvsem na Norveškem in Slovaškem. (govora je v regio povezavah, da ne boš mislil na kakšen IC, ali norveško furo v Bergen in Bodo) Tudi na lokalnih je zelo podobno. Kakšno zanesljivo garnituro več imajo. Z izjemo Singapurja. Predlagam obisk.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 04.08.2017, 18:18

Iz ne zanesljivih virov sem izvedel da naj bi se sredstva ki jih bodo dobili pri prodaji deleža tovornega prometa, namenilo za nabavo novih lokomotiv! Ve kdo kaj več?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.08.2017, 18:27

Solčavec napisal/-a:Iz ne zanesljivih virov sem izvedel da naj bi se sredstva ki jih bodo dobili pri prodaji deleža tovornega prometa, namenilo za nabavo novih lokomotiv! Ve kdo kaj več?


Seveda. O tem sem že pisal. Gre za nabavo do 15 novih večsistemskih lokomotiv nekje do leta 2020. Če do prodaje ne pride, pa se ta rok podaljša globoko v prihodnost.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 884
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a SIMY » 04.08.2017, 20:02

Solčavec napisal/-a:Iz ne zanesljivih virov sem izvedel da naj bi se sredstva ki jih bodo dobili pri prodaji deleža tovornega prometa, namenilo za nabavo novih lokomotiv! Ve kdo kaj več?

zato pa je tudi padla v vodo povezava z obb,ker oni nebi dali denarja,tole je pred dnevi pisalo na siolu :

- V ÖBB so bili pripravljeni v lastništvo SŽ-Tovorni promet vstopiti le, če bi SŽ vstopile v lastništvo njihovega madžarskega podjetja. Šlo naj bi torej za menjavo deležev, ne za denarno transakcijo. To pa naj bi bilo nesprejemljivo tudi za Slovenski državni holding (SDH), saj je namen delne privatizacije tovornega prometa pridobiti sveža sredstva za posodobitev opreme in širitev poslovanja na tuje trge.

povezava na celi članek : http://siol.net/posel-danes/kdo-vse-bi- ... rih-446115
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3719
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 04.08.2017, 20:05

Seveda. O tem sem že pisal. Gre za nabavo do 15 novih večsistemskih lokomotiv nekje do leta 2020. Če do prodaje ne pride, pa se ta rok podaljša globoko v prihodnost.


Tole mi pa nikakor ni Jasno. Prodaja se 49% tovornega prometa, ki itak nima nič razen nekaj vagonov, da bi VIT kupil lokomotive, ki ne bodo imele kaj vozit, saj bo tovorni promet pač v polovični tuji lasti.......

čudo čudno.... L
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.08.2017, 20:49

Ljubitelj napisal/-a:
Tole mi pa nikakor ni Jasno. Prodaja se 49% tovornega prometa, ki itak nima nič razen nekaj vagonov, da bi VIT kupil lokomotive, ki ne bodo imele kaj vozit, saj bo tovorni promet pač v polovični tuji lasti.......

čudo čudno.... L


Čigava pa je last 70 elektro lokomotiv? Aja pozabil sem še, da se bo kupilo do 400 tovornih vagonov. Zakaj se bodo kupile? Ker želijo na SŽ število kilometrov, ki jih prepeljejo njihove lokomotive, podvojiti. Mislim, da je cifra okoli 600 kilometrov. Z drugimi besedami, začele bodo voziti to, kar danes pustijo na meji drugim prevoznikom
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3719
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 04.08.2017, 21:08

Čigava pa je last 70 elektro lokomotiv?


Lokomotive niso last Tovornega prometa ampak SŽ-VIT, razen Mopedov, ki so last Potniškega prometa, ali se mogoče motim?

LPL
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11098
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a cokla » 04.08.2017, 21:45

Ljubitelj napisal/-a:
Čigava pa je last 70 elektro lokomotiv?


Lokomotive niso last Tovornega prometa ampak SŽ-VIT, razen Mopedov, ki so last Potniškega prometa, ali se mogoče motim?

LPL


Motiš se...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 504
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a zelencek » 05.08.2017, 0:02

Re 4/4 napisal/-a:In kje pa bi ti zgradil proge za 200 km/h? Dajte povejte realno traso. Ne pa, da bi lahko imeli, potem pa še jaz ne vem kje. Razumel bi vse glavne proge od 90-160 Lokalne od 60-100 km/h.


Odseki, kjer bi se teoretično dalo iti 200 (oz. 250 za nagibne, saj isti radij, ki za kategorijo težkih vlakov omogoča 200, omogoča 250 za kategorijo nagibnih) so:
-> Primorka: Tivoli-Brezovica (Gmajnice), Brezovica (Podpeška)-Vrhnika, tunel med Vrhniko in Logatcem, Planina-Ivanje Selo, Unec-Ravbarkomanda, Stara vas-Pivka, Kal-Divača, Divača-tunel pod Petrinjami, Divača-Dane pri Sežani
-> Bohinjka: mogoče tunel Bohinj
-> Gorenjka: Črnuče-Domžale (južno od Depale vasi), Rodica-Kranj (Planina), Kranj (Struževo)-Bistrica, Podnart-Žirovnica, Domžale-Kamnik
-> Dolenjka: Rudnik-Grosuplje (južno od Gumnišča), Artiža vas-Gaber, Ponikve-Hudo
-> povezava Dolenjska-Štajerska (o ja, tudi povezava med SV in JV ne bi škodila, proga Trebnje-Sevnica ni OK, je veliko bolj primerna hrvaška proga ob Sotli, ki samo za njih nima neke velike koristi, kot slovenska proga na hrvaškem ozemlju pa bi imela koristi za obe strani. Tako ali tako pa tiste proge brez našega dovoljenja baje ne smejo uporabljati, saj zelo velikokrat prečka našo mejo http://www.delo.si/novice/slovenija/slovenija-dosegla-prekinitev-obnove-zeleznice.html): Otočec-Prapreče, Gorenja Brezovica-Čatež, Veliki Obrež-Novi dvori Klanječki
-> Posavka: Polje-Litija, Litija-Sava, predor Sava, Prapretno-Zidani most (4 tuneli), Radeče-Orehovo, Libna-Dobova
-> Štajerka: Gračnica-Laško, Jagoče-Celje, Kompole-Grobelno, Zg. Gabernik-Zg. Poljčane, Slovenska Bistrica-Mb Tezno
-> Savinjka: Celje-Polzela, Mislinija-Slovenj Gradec, Trbolje-Otiški vrh
-> Dravska: Mb Tabor-Ruše
-> Pomurka: Pragersko-Hajdina, Podvinci-Velika Nedelja oz. Pragersko-Ptuj in Podvinci-Mihovci, če se naredi še en remont (WTF, kakšen remont pa je bil to, da niso povečali radijev ovinkov še pri Hajdini in Veliki Nedelji???), Šalinci-Bratonci (če se popravi ovinek pri Dokležovju)
-> Kočevka: Grič-Kočevje

Skratka, nekaj odsekov pa je, kjer bi se dalo iti 200, če bi se le naredila prava infrastruktura, po pravih trasah. Ostali odseki bi bili na glavnih progah večinoma 100-160, na regionalnih pa 75-140 km/h. Saj ravno zato sem prej napisal, da bi se lahko dalo iti DO 200, ne pa povsod.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.08.2017, 8:55

zelencek napisal/-a:Odseki, kjer bi se teoretično dalo iti


Eh teoretično... Odseki, ki so dolgi samo par kilometrov niso izplačljivi za takšne hitrosti. Sploh pa ne za 200/250 km/h. Ne vem, kje si našel lokalne proge za takšne hitrosti. Že pospeševnje do teh končnih hitrosti traja...Pa še potem zaviranje Takšne proge morajo biti dolge najmanj 50 kilometrov brez ustavljanja.

Tako za informacijo za traso Zuerich-Ženeva. Zuerich-Olten 120-160 km/h, Olten-Bern (NBS) 200 km/h. Bern-Lausanne 85-100 km/h, Lausanne-Ženeva 120-140 km/h. Nobenih zaviranj pospeševan vsakih 10-20 kilometrov. Ker prekomerno trošiš energijo in komponente.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1102
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a preglednik » 05.08.2017, 14:38

Za slovenske potrebe pride v poštev max 140-160, že kar je čez 100 bi bilo dovolj. Za Evropske potrebe v neki daljni prihodnosti (podaljšanje hitre proge Lyon-Benetke proti Beogradu) pa bi se pogovarjali o 300 km/h, seveda v tunelih, kjer drugače ne bi šlo.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 495
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a trocken » 09.08.2017, 22:14

Samo medklic. Ravno včeraj sem se vozil med Valladolidom in Madridom v Španiji. V eno smer z Alvio (talgo vagoni), v drugo z Avantom, oba dosežeta do 250 km/h. Vozijo izredno pogosto in so polni. Poslastica, če se izrazim gurmansko. Je pa to čisto drugi svet. Velika mesta, velike razdalje, vmes pa dobesedno NIČ. Zato tudi takšne proge in takšni vlaki. V Sloveniji jih pač ne vidim. Ne toliko zaradi terena in hribov (tudi med prej omenjenima mestoma je veliko gorovje in dolg predor, temveč bolj zaradi poselitve, ki je pri nas popolnoma drugačna. In premalo nas je.
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 260
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a mateja » 10.08.2017, 11:01

zelencek napisal/-a:
Odseki, kjer bi se teoretično dalo iti 200 (oz. 250 za nagibne, saj isti radij, ki za kategorijo težkih vlakov omogoča 200, omogoča 250 za kategorijo nagibnih) so:

-> Bohinjka: mogoče tunel Bohinj


Tisti, ki smo bolj skromni, bi bili silno veseli, da bi skozi ta tunel vozil vlak celotno pot vsaj 70 km/h. 100 km/h bi bil že zadetek na loteriji.

Tako pa imamo situacijo, ko zaradi reke v predoru (naravna znamenitost, unikat, ki očitno ne bo nikoli saniran) del poti vlak po ravni progi vozi 50 km/h.
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a glajz » 30.08.2017, 10:30

Se je nabor možnih ponudnikov, s tem ko je naročnik spremenil minimalno dolžino za enopodne večsistemske elektro garniture (EMV) iz 90 na najmanj 78 metrov kaj spremenil?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 30.08.2017, 11:11

glajz napisal/-a:Se je nabor možnih ponudnikov, s tem ko je naročnik spremenil minimalno dolžino za enopodne večsistemske elektro garniture (EMV) iz 90 na najmanj 78 metrov kaj spremenil?


Ne. Ponudnika, ki bi ustrezal vsem zahtevam ni :!: Stadlerji so še vedno prekratki! ŽS: 77.100 mm. Škoda nima dizlov, nima jacobs vozičkov, ima na dvonadstropnih samo 1 pretvornik. Alstom višina poda. Bombardier nima dizla, Siemens prav tako ne, ostali tudi ne izpopolnjujejo enovitega naročila.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov