30 novih potniških garnitur v letu 2016

Debata okoli voznega parka
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Re 4/4 napisal/-a:
glajz napisal/-a:Se je nabor možnih ponudnikov, s tem ko je naročnik spremenil minimalno dolžino za enopodne večsistemske elektro garniture (EMV) iz 90 na najmanj 78 metrov kaj spremenil?
Ne. Ponudnika, ki bi ustrezal vsem zahtevam ni :!: Stadlerji so še vedno prekratki! ŽS: 77.100 mm. Škoda nima dizlov, nima jacobs vozičkov, ima na dvonadstropnih samo 1 pretvornik. Alstom višina poda. Bombardier nima dizla, Siemens prav tako ne, ostali tudi ne izpopolnjujejo enovitega naročila.
dizel vlak ima prodaja za Newag in Pesa oba iz Poljski ....
sž je mogoče bo 5x za shark (Pesa) , serija vrsta 611.xx
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

RitterVonGhega napisal/-a:[
dizel vlak ima prodaja za Newag in Pesa oba iz Poljski ....
sž je mogoče bo 5x za shark (Pesa) , serija vrsta 611.xx
In potem pogledaš vrsto pogona in se ti zaleti v grlu. Niti ena od teh garnitur ne izpolnjuje razpisa, žal.
Re 4/4 napisal/-a:Ne. Ponudnika, ki bi ustrezal vsem zahtevam ni :!: Stadlerji so še vedno prekratki! ŽS: 77.100 mm. Škoda nima dizlov, nima jacobs vozičkov, ima na dvonadstropnih samo 1 pretvornik. Alstom višina poda. Bombardier nima dizla, Siemens prav tako ne, ostali tudi ne izpopolnjujejo enovitega naročila.
Stadler lahko garniture prilagodi za zmago, brez težav. Recimo namesto FLIRT-a ponudi električnega GTW in je dolžina izpolnjena.
Bombardier ima dizle (francoski AGC-ji).
Siemens nima ne dizla ne dvonadstropne garniture (Desiro HC pač ne ustreza).
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Stadler lahko garniture prilagodi za zmago, brez težav. Recimo namesto FLIRT-a ponudi električnega GTW in je dolžina izpolnjena.
Dolžina že, samo potem izpade pri drugem pogoju. Zahtevata se (še vedno) dva sklopa pretvornikov! (štiri pogonske kolesne dvojice) Verjetno pa imaš prav, da tisti 1 meter ne bo ekstra problem. :-s
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 30.08.2017, 20:03, skupaj popravljeno 1 krat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Stadler lahko garniture prilagodi za zmago, brez težav. Recimo namesto FLIRT-a ponudi električnega GTW in je dolžina izpolnjena.
Dolžina že, samo potem izpade pri drugem pogoju. Zahtevata se (še vedno) dva pretvornika! Verjetno pa imaš prav, da tisti 1 meter ne bo ekstra problem. :-s
Za Stadler ni nobena stvar problem. Edino kar ga lahko nese, je cena. Ker je verjetno najdražji.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Za Stadler ni nobena stvar problem.
Ok sem šel gledat. GTW 4/12 je tudi mogoč, čeprav gre z dolžino tudi za "milimetre".
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 37
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a nagibni »

Pod vprašanji na razpisu na za nove garniture se je pojavilo naslednje vprašanje:
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v zvezi z vasim odgovorom na vprasanje ponudnika, objavljen dne 23.08.2017 ob 20:19, javljamo da isti drastično in celovito spreminja predmet javnega naročila. Postavili ste nas v položaj kot da se ponovno objavlja razpis za nabavo novih voznih sredstev za železniški promet pod spremenjenimi pogoji. Sprememba glede dolžine enopodnih garnitur, ki je sedaj postavljena z očitnim prepisovanjem dimenzij določenega ponudnika (78m!!!), ki po znanih podatkih edini razpolaga z vsemi tremi vozili in v konkretnem primeru ima garnituro dolgo nekaj nad 78 m. Ravnanje pomeni dobesedno spremembo celotnega predmetnega naročila. Nekaj dni pred oddajanjem ponudb je takšno ravnanje neprimerno, nezakonito ter tehnično in strokovno sporno. Prosimo oziroma vlagamo zahtevo za takojšnje podaljšanje roka oddaje ponudb vsaj za 2 meseca, saj sprememba pomeni novo pripravo ponudbe, kjer bomo morali oblikovati novo strukturo tega voznega sredstva. V ponudbi sedaj lahko ponudimo popolnoma drugo garnituro, ki bo cenejsa, ki jo s prejšnjim tehničnim zahtevam nismo mogli ponuditi, saj smo ponudbo pripravljali glede na prejšnje zahteve katere ste sedaj bistveno spremenili. Sprememba dolžine, kot ste jo sedaj zapisali, pomeni to, da ponudnik lahko ponudi drugačen tip enopodne večsistemske garniture, oziroma ponudi drugačno konfiguracijo, pri tem pa se uporabi popolnoma druga konstrukcijska osnova, kot tudi vsi ostali pomembni sestavni elementi (način in uporaba vrste podstavnih vozičkov, prilagajanje merilu nizkopodnosti, novi pogonski agregati in izračun porabe, izdelava novih katalogov rezervnih in sestavnih delov). Vasa sprememba vpliva na merila, zaradi česar je potrebno vse na novo preračunati in izmeriti. Vsi parametri resno vplivajo tudi na LCC kot merilo, zato ta sprememba vpliva na celoto.
Pričakujemo takojšnjo podaljšanje roka za oddajo ponudb za vsaj 2 meseca in možnost, da se v zvezi z novo zahtevo postavlja tudi nova vprašanja. To je v interesu samega naročnika saj sedaj lahko pridobi od nas konkurenčnejšo ponudbo za enopodno garnituro.
Kot zadnje sredstvo ne želimo uporabljati zahteve za revizijo.
Mi lahko kdo razkrije kdo je ta ponudnik?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

nagibni napisal/-a:
Mi lahko kdo razkrije kdo je ta ponudnik?
Ne, v dobro javnega razpisa, je bolje molčati. Si pa mislim, za koga gre in, kdo "tožari". Samo ne bom javno, sta pa oba omenjena v prejšnjih prispevkih.... :wink:

Se pa zna razpis še zavleči zaradi tega "spora". #-o
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Če so res spreminjali parametre par ni pred rokom, potem je podaljšanje roka edino normalno, tako kot bi bilo normalno na cesto zabrisat odgovorne za to šlamastiko, ki so razpis pripravljali par let in ga kljub temu so slabo pripravili.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Ta razpis je pripravljen tako kot vsi večji razpisi v Sloveniji - za točno določenega ponudnika.
Ampak tu se vsaj trudijo to zakriti; spomnim se Darsovega razpisa za cestninska vozila, ko so dobesedno prekopirali tehnične karakteristike in seznam opreme od VW Transporter.
...
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a suha »

Dušan Mes je povedal za Finance, da so kljub dvakratnemu podaljšanju razpisa dobili zgolj eno ponudbo od Stadlerja.

Krivdo sicer vali na veliko zasedenost Evropskih dobaviteljev, ki naj bi bili zasedeni z izdelavo vlakov za Azijski trg.

Kolikor sem pa sam preletel v razpis, pa če sem prav razumel hočejo pri SŽ kupit celo paleto vlakovnih kompozicij (dizelske, električne enonivojske - enosistemske, električne enonivojske - večsistemske, električne dvonivojske) v relativno majhnih količinah v nasprotju seveda z Azijci in še te, samo od enega ponudnika. Redko kdo bo temu kriteriju ponudbe ustrezal, zato jih najbrž tudi nihče ne šmirgla...

Jaz osebno bi razpis razdelil na dva dela z manj kompliciranja. Na vsakega se seveda lahko javi ločen ponudnik.

1. razpis za dizelske garniture

2. razpis za enonivojske večsistemske garniture

Ampak denar za pripravo razpisa je sedaj že splaval... Sem pa na zadeve opozarjal pa ste me nekateri grdo šinfali.

Skratka še eno leto dlje se bomo vozili z gomulkami, po novi Kočevski progi pa kar z ničmer.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ne količina, ne Azijci sploh niso problem. Problem je v tem, da večina proizvajalcev v Evropi sploh nima v ponudbi določenih tipov garnitur. Smo tukaj že povedali, kdo ima kaj v ponudi in kdo ne.

Garnituro se sicer da do določene točke predelati, ampak za smešno nizko ceno ne. In, če se razpis razbije, potem nakup ne bo mič cenejši, glede na to, da ne gre za masovni nakup. Če kaj, naj se s Stadlerjem začnejo pogajati za določen popust.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Že od samega začetka je bilo jasno, da je Stadler edini, ki lahko sam dobi ta razpis. Je pa jasno da švicarske stvari niso poceni. Kvaliteta pač stane.
Namesto odlašanja in mencanja bi bilo sedaj edino prav, da se takoj lotijo pogajanj, pa tudi če na koncu pride malo več od želene cene. SŽ so očitno ciljale na Škodo ali kaj podobnega, cenejšega, ampak...
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a anzovc »

suha napisal/-a:Dušan Mes je povedal za Finance, da so kljub dvakratnemu podaljšanju razpisa dobili zgolj eno ponudbo od Stadlerja.

Krivdo sicer vali na veliko zasedenost Evropskih dobaviteljev, ki naj bi bili zasedeni z izdelavo vlakov za Azijski trg.

Kolikor sem pa sam preletel v razpis, pa če sem prav razumel hočejo pri SŽ kupit celo paleto vlakovnih kompozicij (dizelske, električne enonivojske - enosistemske, električne enonivojske - večsistemske, električne dvonivojske) v relativno majhnih količinah v nasprotju seveda z Azijci in še te, samo od enega ponudnika. Redko kdo bo temu kriteriju ponudbe ustrezal, zato jih najbrž tudi nihče ne šmirgla...

Jaz osebno bi razpis razdelil na dva dela z manj kompliciranja. Na vsakega se seveda lahko javi ločen ponudnik.

1. razpis za dizelske garniture

2. razpis za enonivojske večsistemske garniture

Ampak denar za pripravo razpisa je sedaj že splaval... Sem pa na zadeve opozarjal pa ste me nekateri grdo šinfali.

Skratka še eno leto dlje se bomo vozili z gomulkami, po novi Kočevski progi pa kar z ničmer.
Ja, dvonivojske bi lahko komot pogrešili. Dizelske se rabijo tukaj ni kaj, dilema je ali samo električne enonivojske - enosistemske + večsistemske ali samo večsistemske. Tukaj je pa za preračunati, kaj se bolj izplača, če se vse skupaj nabavi od dveh proizvajalcev.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

Torej, 207,4 mio € znese 8,296 mio € na garnituro.

Alstom na spodnji povezavi pravi...

Alstom will provide Trenitalia, the Italian national operator, with 150 new medium-capacity regional trains within a frame contract worth about €900 million. This includes an option for maintenance services. The first order concerns 47 trains totalling €240 million. It is expected that Alstom will begin delivering the first trains in early 2019.

http://www.alstom.com/press-centre/2016 ... -in-italy/

...kar pomeni, 5,1 mio € na garnituro. Vem, da ne gre mešati jabolk in hrušk (tu mislim na več zahtev po različnih garniturah), pa vendar mislim, da ponujena cena Stadler ni brca mimo za tako majhno naročilo. Kot so že predhodniki povedali, potrebno se je usesti in predebatirati plačile pogoje, popuste...
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a suha »

Prilagam povezavo ene zelo lepe grafike do stanja našega potniškega železniškega prometa:

http://www.delo.si/assets/media/other/2 ... eznice.pdf

Z eno besedo lahko zadevo opišem kot KATASTROFA. #-o

Lokomotive stare 50 let, klasični vagoni od 26 - 50 let, Fiati, Zelenc, Gomulke, gredo tudi že proti Abrahamu. Desiroji in Pendolinoti bodo po Nemških standardih pravkar zreli za prodajo ali pa tudi že za kasacijo (starost 20 let)...

Enostavno, komplet vozni park je zrel za zamenjavo, to je, če sem prav preštel 218 vozil.

Komentarji so, da ni bilo zanimanja ponudnikov ker so naročili premalo, še to kar so pa naročili je pa razdrobljeno na 4 modele. Tako to ne bo šlo. Slovenija potrebuje 250 novih tirnih vozil ne pa 25.

Razpis gre sedaj v ponovitev. Uspeha pomoje ne bo, oz. bomo zadevo močno preplačali če ne razbijejo naročila na zgolj 2 modela (dizel in električni večsistemski) ter vsaj podvojijo naročilo na 50 garnitur. To je moje mnenje.
Zaklenjeno