Kenediji

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3222
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a mkx » 20.11.2016, 16:46

Glede na nekaj višje omenjeno naključje, po katerem je ŽG Ljubljana sploh prišel do Krokodilov sklepam, da bi v vsakem primeru mi dobili 414 in 415. Samo da bi v primeru, da zapletov z Rumbo ne bi bilo, dobili lokomotivi z najvišjimi serijskimi številkami.

Nekje sem videl, da so Kenediji z Amerike (kontinenta) prihajali že dokončno pobarvani, vključno s številkami. Ali je to vedno držalo? So torej Krokodile naknadno preštevilčili in prepleskali tudi številke?
LP, Metod
-Robert-
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 03.02.2008, 19:17

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a -Robert- » 21.11.2016, 9:10

Regan 664 napisal/-a:Če bo slučajno kateri kenedi ostal vozen je to potem 032. Vse ostalo pri nas, žal, ne bo nikoli več vozilo. Kenediji so svoje odslužili, naj počivajo v miru :D


Tukaj nekaj ni razumljivo, oziroma skregano z logiko. Zakaj se je revizija naredila na 032, na zgoraj omenjenem 164 pa ne? Saj 164-tka ni prišla v CD Maribor v nič slabšem stanju kot 032. Revizija 164-tke bi tako stala enako, kot pa revizija 032. Zakaj bi torej upokojili tudi 164-tko, če pa ima večjo vlečno moč kot pa Španke ali recimo Regani?
Lep pozdrav!

Robert
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3222
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a mkx » 21.11.2016, 9:16

-Robert- napisal/-a:Tukaj nekaj ni razumljivo, oziroma skregano z logiko. Zakaj se je revizija naredila na 032, na zgoraj omenjenem 164 pa ne?

Tudi 032 je že bila pol leta v muzeju in, če ne bi bilo katastrofalnega žledoloma, bi tam tudi ostala. Ob (prvi) upokojitvi je bila 032 popolnoma vozna, samo revizija je iztekla. V muzej je šla čisto sama. So že ugotovili, da je bilo opravljanje revizije na 032 dovolj enostavno in poceni, da so jo pač opravili.

Nič ne morem komentirati stanja 164, morda pa je v resnici bila slabša kot 032 v trenutku odločitve?
LP, Metod
-Robert-
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 03.02.2008, 19:17

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a -Robert- » 21.11.2016, 9:26

Spomnim se, da je nazadnje 164-tka bila Ljubljanska krožna lokomotiva, in je svoje delo opravljala do izteka revizije v popolnoma delujočem stanju. Večkrat sem jo videl v Zalogu, ko je pripeljala tovorne vagone do drče, in obrnila pri kontrolnem stolpu.
Če pa me spomin ne vara, so ji kmalu po prihodu v CD Studenci odmontirali dajalec impulzov za brzinomer s podstavnega vozička. Uporabnik Tono se je z njo nazadnje slikal tam.
Lep pozdrav!



Robert
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6480
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 21.11.2016, 13:09

Zna biti razlog za odhod 032 v muzej in nato v revizijo to, da je pač starejša lokomotiva od 164.
Goran
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1211
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a preglednik » 21.11.2016, 13:13

Serija 032 je imela max. hitrost 114 km/h, 164 pa zaradi razlike v zobniškem prenosu 124 km/h. Zanima me če je imela 032 zaradi tega kaj manjšo kritično hitrost, oz. povečano obremenitev na vzponih.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3222
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a mkx » 21.11.2016, 16:23

preglednik napisal/-a:Zanima me če je imela 032 zaradi tega kaj manjšo kritično hitrost, oz. povečano obremenitev na vzponih.

Ja. Hitrosti (in obratno sorazmerno vlečna sila) so poračunane iz max vrtljajev vlečnih elektromotorjev. Ker je bila razlika v hitrostih obeh podserij samo posledica drugačnega zobniškega prenosnega razmerja v podstavnih vozičkih, pomeni da ima 032 sorazmerno (8,8%) manjšo kritično hitrost in ravno tako sorazmerno (8,8%) večjo vlečno silo kot 164.

@Gorchi: strinjam se, da je bil razlog za to, da je šel v muzej 032, najverjetneje v njegovi večji starosti. Relokacija v muzej ga je najbrž tudi rešila pred izgubo vitalnih delov in posledično pocenila oz. celo omogočila revizijo.

Moje osebno mnenje je, da bo 032 v muzej ponovno zapeljal takoj, ko se mu bo sedanja revizija iztekla ... če ne bo spet kakšne naravne katastrofe. Do takrat bo pa krožil po Ljubljani in okolici.
LP, Metod
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 340
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a miloš » 10.03.2018, 10:52

Ali kdo ve,kje trenutno kroži 661-032?Rad bi ga prestregel,ker rabim nekaj mer dol vzet.
LP Miloš
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3222
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a mkx » 10.03.2018, 12:09

Sredi prejšnjega tedna sem ga videl parkiranega v Ljubljani poleg bivše črpalke za dizel. Nimam pojma, kaj počne te dni.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 944
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 11.03.2018, 10:47

Pred dvemi dnevi je bil viden na dvorišču lokomotivske bolnice Maribor-Studenci....
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 340
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a miloš » 11.03.2018, 16:29

Hvala,sem že napotil tja diagnostika,našega Dura.
LP Miloš
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 535
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 11.03.2018, 18:08

Pozdravljeni
Napisal/-a Dirigent » 11.03.2018, 10:47
Pred dvemi dnevi je bil viden na dvorišču lokomotivske bolnice Maribor-Studenci....


Se bojim, da je tam bolj pokopališče kot pa bolnica!

LP - Peter
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 340
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a miloš » 02.05.2018, 14:56

Pravkar pa znani zvok troble,iz Jesenic je pripeljal na 6.tir zeleni diesel polno Falsov,nekaj Easov,na koncu pa še nekaj vagonov natovorjenih z avti v dveh štukih.Komaj se je stegnil med dva signala.Nihče ni napisal,da je nazaj.
LP Miloš
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3222
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a mkx » 03.05.2018, 8:02

Danes zjutraj sem ga od daleč videl v "svojem" štucu v Ljubljani ob bivši dizel pumpi.
LP, Metod
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Kenediji

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 03.05.2018, 11:14

miloš napisal/-a:Pravkar pa znani zvok troble,iz Jesenic je pripeljal na 6.tir zeleni diesel polno Falsov,nekaj Easov,na koncu pa še nekaj vagonov natovorjenih z avti v dveh štukih.Komaj se je stegnil med dva signala.Nihče ni napisal,da je nazaj.
LP Miloš

Mislim da se ponovno vrnil v promet po famoznam žledu (mislim da je to bilo 2014), ko je bilo pomankanje dizel lokomotiv. Bilo je takrat tudi najetih nekaj lokomotiv iz Hrvaške.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov