Španka 644

Debata okoli voznega parka
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 613
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a 038 » 18.05.2016, 10:29

Nevem zakaj regani ne bi mogli prevzet dela spanke. Na kateri nabiralni vlak in posledicno tir pa regan vec ne sme? Ti casi so mimo. Ce pa pricakujete da bodo regani z junijem sli v penzijo se se kako motite, pocakat je potrebno vrocino in sneg.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 514
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a jurij » 18.05.2016, 10:53

038 napisal/-a:Nevem zakaj regani ne bi mogli prevzet dela spanke. Na kateri nabiralni vlak in posledicno tir pa regan vec ne sme? Ti casi so mimo. Ce pa pricakujete da bodo regani z junijem sli v penzijo se se kako motite, pocakat je potrebno vrocino in sneg.


Na tej progi vozi španka skoraj vsak delovni dan od ponedeljka do petka, enkrat letos pa je peljal tudi Regan, vendar so pragi pod njim zelo na glas pokali in prasketali, pri španki pa se to skorajda ne sliši.

Slika
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1350
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 18.05.2016, 11:19

038 napisal/-a:Nevem zakaj regani ne bi mogli prevzet dela spanke. Na kateri nabiralni vlak in posledicno tir pa regan vec ne sme? Ti casi so mimo. Ce pa pricakujete da bodo regani z junijem sli v penzijo se se kako motite, pocakat je potrebno vrocino in sneg.


Poleg tira ki ga je pokazal @jurij, obstajajo še proge v Naklo, Kočevje... tudi tam vozijo nabiralniki s Španko ali Đuro.
Regani v penzijo? saj se hecaš kajne? Ne damo Regana!

Re 4/4 napisal/-a:@TGV Lyria o si me sedaj spomnil na otroštvo in Marschbahn ter Syltshuttle Westerland. :D. Če se bo kdo potikal po teh krajih, se splača enkrat peljati.


Z veseljem zbujam nostalgijo :D
Po Marschbahnu sicer večinoma vozijo Herculesi in novi Traxxi ME ter tiste čudne ex-norveške lokomotive MaK De2700. 218-ke vozijo le SyltShuttle in IC vlake.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3975
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.05.2016, 11:42

Poleg tira ki ga je pokazal @jurij, obstajajo še proge v Naklo, Kočevje... tudi tam vozijo nabiralniki s Španko ali Đuro.
Regani v penzijo? saj se hecaš kajne? Ne damo Regana!


Vsaj v Kočevje definitivno že mnogo let ni peljal. Ko bo pa končana obnova Ribnica-Kočevje, pa še Reagan ne bo dosegal nove kategorije med Gr-Kočevjem. Sicer pa kakšen potencial v prevoznem smislu bi naj bile firme do katerih ne seže spodoben industrijski tir. A bodo dokladali, kot kameno moko v Mostah?

LPL
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 377
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a gorican » 18.05.2016, 13:32

Kje je ta proga, ki je jurij zgoraj prilepil fotografijo?
A je večji del odseka proge tako zaraščen ali samo ta del, ki je na fotografiji :kufe1
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 613
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a 038 » 18.05.2016, 20:38

Slika je najbrz iz Radenske v Boracevi. Na soboskem nabiralniku pa je masina katera je na razpolago. Nabiralni vlaki vozijo podnevi in ponoci. Tovorni vlak kateri vozi med Ljutomerom in G. Radgono je nabiralni vlak.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2750
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 19.05.2016, 10:57

gorican napisal/-a:Koliko jih trenutno (še) vozi na slovenskih tirih?


5, 14, 16, 20 in pa mislim, da še 25.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1350
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 19.05.2016, 11:24

Re 4/4 napisal/-a:
gorican napisal/-a:Koliko jih trenutno (še) vozi na slovenskih tirih?


5, 14, 16, 20 in pa mislim, da še 25.


Drži. 005, 025 in 020 so bile še ne dolgo nazaj vse v Novi Gorici. Sedaj imamo le 005 in 020, ki je običajno na avtovlaku.
014 je trenutno ljubljanska krožna, za 016 in 025 ne vem kje se nahajata (Prekmurje ali Dolenjska).
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 514
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a jurij » 19.05.2016, 13:27

TGV Lyria napisal/-a:za 016 in 025 ne vem kje se nahajata (Prekmurje ali Dolenjska).


Zato pa vem jaz, ker se 016 in 025 trenutno nahajata v moji regiji, zato vam naši domači dve španki tudi z veseljem pokažem. 8)

Slika

Slika
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1350
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 21.05.2016, 21:19

No prav lepo ju je videti v akciji :)
Smo pa pozabili še na 012, ki se je danes sončila v Ljubljani.
Uporabniški avatar
darkdog
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 07.11.2013, 20:55

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a darkdog » 18.02.2018, 15:20

Koliko špank je sploh še voznih v Slovenji?? :) :D :o
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2237
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 18.02.2018, 17:53

Trenutno so vozne štiri Španke. 644-020 se uporablja za potrebe avtovlaka Bohinjska Bistrica-Most na Soči. 644-005, 644-014 in 644-016 vozijo tovorne vlake na Dolenjskem ali pa so v službi ljubljanske krožne lokomotive.
Aljaž
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 332
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a maxima » 28.02.2018, 12:46

020 je v kurilnici v Divači (tam kjer je ponavadi 711).
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2750
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Španka 644

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.05.2018, 10:33

TGV Lyria napisal/-a: Herculesi in novi Traxxi ME ter tiste čudne ex-norveške lokomotive MaK De2700. 218-ke vozijo le SyltShuttle in IC vlake.


Sicer je to debeli OT, ampak, ne vem, kje ti naj odgovorim. :P Vseh 15 Traxxov ME, ki vozi, bodo za določen čas izločili iz prometa, saj jim bodo zamenjali dizlske motorje. Izkazalo se je, da štirje manjši dezelski motorji kot zamenjava za enega velikega, prinaša same težave, ker so se motorji neprestano pregrevali, saj so bili stalno pod polno obremenitvijo. Koncept te lokomotive pa je, da se moč štirih dizelskih motorjev regulira v odvisnosti od obremenitve. Ker je Marschbahn ponekod enotirna in s tem že zasičena, je prihajalo do zamud vseh vlakov, saj je prihajalo do omejitev vleke na lokomotivi, ter s tem nižje hitrosti.
MaK več ne vozi, zamenjal ga je najeti Vectron DE, Herculesov pa je tudi vedno manj. Sedaj avtovlake spet vlečejo 218-ke.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov