642/643

Debata okoli voznega parka
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 21.08.2017, 15:39

mkx napisal/-a:
Matevz96 napisal/-a:Če se ne motim je v planu zamenjava motorja in generatorja (oz. generator se lahko obrdži star, po želji ponudnika), kaj pa sploh ostane starega potem?

Verjetno omembe vreden del cene nove lokomotive predstavlja sama mehanika (frem, podstavni vozički, karoserija, ...) in seveda regulacija vleke ter strojevodska kabina. Če ostane vse, razen motorja (in generatorja), in pri tem ostane skupna teža tukaj-tukaj, ostanejo vozne lastnosti lokomotive identične starim. Kar je zelo dobro iz stališča eksploatacije (ni treba šolanja strojevodij, ostanejo isti papirji za vožnjo po progah, ...).


Kolikor sem na hitro bral razpis naj bi izvajalec izdelal tudi nove komandne pulte, tako da bo kabina prenovljena. Mehanika izgleda, da je še sposobna za nekaj časa, sploh neobremenjeni deli (karoserija).
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2793
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.08.2017, 17:07

bisabre napisal/-a:. Če so Poljaki obnovili (posodobili) svoje, bi jih tudi mi lahko. Zakaj jih potem nismo in v čem so Đurice tako hudo pomebnejše od Gomulk, da se jih bo remontiralo? .


Prvič. na Poljskem je lastik gomulk privatnik in ima zato omejena sredstva in mali vozni park. Drugič. SŽ krvavo potrebujejo vsaj 50 novih dizlov in elektro garnitur, zato je smiselen skupinski nakup. In tretje. V Sloveniji ni nikogar, ki bi znal obnoviti gomulke , kot jih tam. Kar pomeni dolga vožnja na Poljsko, kjer imaš profesionalne delavnice za popravilo le teh.

Matevz96 napisal/-a: Rekel bi, da tudi na SŽ niso tako zabiti, da ne bi okvirno pregledali cen novih lokomotiv in jih primerjali s ceno obnove.


Take stvari so stalna praksa v Evropi. Poglejte malo na Poljsko, Češko, kako predelujejo stare dizle. Še OeBB bo predelal staro BR 21xx, ker rabljenih herculesov ni na voljo. Za nov dizel pa moraš hudo tvegati, če nimaš planov z njimi za naslednjih 50 let. Ne pozabit, energetska revolucija je lahko jutri že za vogalom

Tudi za elektro lokomotive so primeri v Evropi, kjer se jih posodablja kjub starosti. Samo primer: SBB Re 6/6, pri starosti 40 let, gredo na predelavo za nadaljnih 20 let. Tudi prodane DB 15x, šestosne lokomotive, ki jih je odkupil Railpool gredo k Hitachi-ju na predelavo in potem na trg za najem lokomotiv. Romunija pa je tako ali tako zbirališče starih predelanih 25 kV lokomotiv.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 607
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a bisabre » 22.08.2017, 7:05

Nikoli se nisem pretirano poglabljal v drobovje dizlov oz. elektro lokomotiv, zato me zanima, ali bi bila pri slednjih izvedljiva vgradnja pomožnega dizel agregata za potrebe premika na mejnih postajah, z različnim napetostnimi sistemi, kakor denimo na Hodošu? Se mi zdo smiselno, saj se lokomotiva lahko sama prestavi tistih par 100 m, kolikor potrebuje za odklop in ponovni priklop na primarno napetostno napajanje.
Simpl je tanartabul.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 22.08.2017, 7:16

bisabre napisal/-a:Nikoli se nisem pretirano poglabljal v drobovje dizlov oz. elektro lokomotiv, zato me zanima, ali bi bila pri slednjih izvedljiva vgradnja pomožnega dizel agregata za potrebe premika na mejnih postajah, z različnim napetostnimi sistemi, kakor denimo na Hodošu? Se mi zdo smiselno, saj se lokomotiva lahko sama prestavi tistih par 100 m, kolikor potrebuje za odklop in ponovni priklop na primarno napetostno napajanje.


Išči "last mile diesel".

http://www.bombardier.com/en/media/news ... ercom.html
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 607
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a bisabre » 22.08.2017, 11:58

Thank you very much!
Simpl je tanartabul.
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 448
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 25.08.2017, 20:11

Izbrani izvajalec: NRE – National Railway Equipment
Skupna vrednost naročila/sklopa: 4.964.156,00 EUR

Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem

Vrednost ali delež, ki bo verjetno oddan v podizvajanje tretjim strankam:
Vrednost brez DDV: 3.448.963,43 EUR
Delež: 69%

Kratek opis deleža naročila, ki bo oddan podizvajalcem:
Dobava dizel motorjev in spremljajoče opreme, izdelava komandnih pultov, izdelava nizko napetostnih omaric, izdelava visokonapetostnih omaric, dobava sklopk, nosilcev motorjev, elektro opreme, hladilnikov, ventilatorjev in tehnično tehnološka podpora.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3298
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a mkx » 26.08.2017, 11:44

Kaj pa potem ostane za izvedbo glavnemu izvajalcu (NRE)?

Sicer pa, glede na preteklo sodelovanje NRE s firmami v bližnji okolici, najbrž pomeni, da bo modernizacijo naših Đur delal Gredelj.
LP, Metod
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a kvak » 21.03.2018, 20:31

kako pa se kaj obnesejo led luči na 643?
MatejP
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 10.06.2018, 22:37

Re: 642/643

OdgovorNapisal/-a MatejP » 01.11.2018, 9:38

Đure bodo spremenile tudi barvo, v modro. :?
Prva taka bo 642-199
Lep pozdrav, Matej

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov