Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.03.2019, 7:33

andre85 napisal/-a: pač notranja oprema po zahtevah Bahnland Bayern sem pa opazil,da med Trausteinom ter Rosenheimkm vozi Kiss


Ta notranja oprema je zanimivo skromna. Niti vtičnic nima na vseh sedežih oz. dvojicah. Le na skupinah po 4 nasprotne. Povrhu ne razumem nemške zaljubljenosti v "ozkoglave sedeže".
Kiss pa vozi med Münchnom in Dunajem, last podjetja Westbahn.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.03.2019, 12:38

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a: pač notranja oprema po zahtevah Bahnland Bayern sem pa opazil,da med Trausteinom ter Rosenheimkm vozi Kiss


Ta notranja oprema je zanimivo skromna. Niti vtičnic nima na vseh sedežih oz. dvojicah. Le na skupinah po 4 nasprotne. Povrhu ne razumem nemške zaljubljenosti v "ozkoglave sedeže".
Kiss pa vozi med Münchnom in Dunajem, last podjetja Westbahn.

Tisti Kiss,ki sem ga videl je v lasti Transdeva torej lastnika Meridiana ter BOBa. Kar se pa sedežev in špartanskosti tiče ti pa dam zelo prav. Ampak žal so takšne zahteve BL-a. Saj Munchenski Sbahni ravno zaradi BL-a nimajo Wcja in prvega razreda.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.03.2019, 13:35

andre85 napisal/-a:Tisti Kiss,ki sem ga videl je v lasti Transdeva torej lastnika Meridiana ter BOBa. Kar se pa sedežev in špartanskosti tiče ti pa dam zelo prav. Ampak žal so takšne zahteve BL-a. Saj Munchenski Sbahni ravno zaradi BL-a nimajo Wcja in prvega razreda.


Pustimo S-Bahn, večinoma so vsi v Nemčiji taki. Bolje takšen "napol metro" kot na Dunaju neprimeren Cityjet, kjer se ljudje sploh notri ne morejo stisnit ker ima preveč sedežev, preozke prehode in preveč "luksuzno" opremo.
Kar sem se vozil z regionalci okrog Münchna, so večinoma vsi zelo špartanski. Vsi uporabljajo isti tip "ozkoglavih" sedežev (ne vem proizvajalca), kjer niti glave ne moreš dobro nasloniti. Zanimiva pa je primerjava npr. Bombardierjevega Talenta 2 za "Werdenfels Netz" (München - Garmisch - Innsbruck) in tistega, ki vozi kot RE z münchenskega letališča v Regensburg. Isti tip vlaka, a je slednji bolje in udobneje opremljen. Kdo bi razumel...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.03.2019, 13:59

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Tisti Kiss,ki sem ga videl je v lasti Transdeva torej lastnika Meridiana ter BOBa. Kar se pa sedežev in špartanskosti tiče ti pa dam zelo prav. Ampak žal so takšne zahteve BL-a. Saj Munchenski Sbahni ravno zaradi BL-a nimajo Wcja in prvega razreda.


Pustimo S-Bahn, večinoma so vsi v Nemčiji taki. Bolje takšen "napol metro" kot na Dunaju neprimeren Cityjet, kjer se ljudje sploh notri ne morejo stisnit ker ima preveč sedežev, preozke prehode in preveč "luksuzno" opremo.
Kar sem se vozil z regionalci okrog Münchna, so večinoma vsi zelo špartanski. Vsi uporabljajo isti tip "ozkoglavih" sedežev (ne vem proizvajalca), kjer niti glave ne moreš dobro nasloniti. Zanimiva pa je primerjava npr. Bombardierjevega Talenta 2 za "Werdenfels Netz" (München - Garmisch - Innsbruck) in tistega, ki vozi kot RE z münchenskega letališča v Regensburg. Isti tip vlaka, a je slednji bolje in udobneje opremljen. Kdo bi razumel...

Tisti vlaki,ki vozijo iz Franca za Regensburg so prišli iz drugih koncev Nemčije in niso imeli prej nobenega stika z Bavarsko:)
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 286
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Mičo » 13.04.2019, 16:23

Se že ve, kdaj pride prvi? :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.04.2019, 19:54

Za prste obliznit!!!
Nisem vedel, da so se zmenili za "novega" Flirta.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.04.2019, 20:23

TGV Lyria napisal/-a:Za prste obliznit!!!
Nisem vedel, da so se zmenili za "novega" Flirta.

Sem tudi jaz mislil,da bo kako naj rečem Meridian model Flirta
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 64
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a kitak » 17.04.2019, 20:41

andre85 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Za prste obliznit!!!
Nisem vedel, da so se zmenili za "novega" Flirta.

Sem tudi jaz mislil,da bo kako naj rečem Meridian model Flirta


Sedaj bo FLIRT200
sraka1
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 17.04.2019, 21:51

Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3375
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 18.04.2019, 6:08

Ali je res toliko pomembno, kako bo zgledala zunanja plastična maska? A ni bolj pomembna notranjost?
Pa še to, prve dobave so predvidene dve leti po podpisu pogodbe, ki je bila podpisana spomladi 2018.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3078
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.04.2019, 7:55

kitak napisal/-a:
andre85 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Za prste obliznit!!!
Nisem vedel, da so se zmenili za "novega" Flirta.

Sem tudi jaz mislil,da bo kako naj rečem Meridian model Flirta


Sedaj bo FLIRT200


Ne pa ne bo. Še vedno je to Flirt 160, (lahko neuradno rečeš Flirt 4), ampak najnovejše generacije (smo četrti kupci). Ta maska je še novejša tistih na Gysev garniturah, ki imajo zadnjo osveženo, ki ustreza trenutnim crash standardom.
sraka1
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 18.04.2019, 8:21

Re 4/4 napisal/-a:
kitak napisal/-a:
Sedaj bo FLIRT200


Ne pa ne bo. Še vedno je to Flirt 160, (lahko neuradno rečeš Flirt 4), ampak najnovejše generacije (smo četrti kupci). Ta maska je še novejša tistih na Gysev garniturah, ki imajo zadnjo osveženo, ki ustreza trenutnim crash standardom.


Od kod ta informacija? Morda pa so vendarle nadgradili v FLIRT200? Namreč, javni razpis je določene parametre pustil open-ended (npr. Vmax >= 160 km/h, ne le =160km/h)...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 18.04.2019, 8:45

sraka1 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
kitak napisal/-a:
Sedaj bo FLIRT200


Ne pa ne bo. Še vedno je to Flirt 160, (lahko neuradno rečeš Flirt 4), ampak najnovejše generacije (smo četrti kupci). Ta maska je še novejša tistih na Gysev garniturah, ki imajo zadnjo osveženo, ki ustreza trenutnim crash standardom.


Od kod ta informacija? Morda pa so vendarle nadgradili v FLIRT200? Namreč, javni razpis je določene parametre pustil open-ended (npr. Vmax >= 160 km/h, ne le =160km/h)...

Vprašanje,ker če bi res nadgradili v flirt200 se mogoče podre finančna konstrukcija no dvomim,da bi Stadler dal Flirta 200 za ceno Flirta160
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3078
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.04.2019, 9:02

sraka1 napisal/-a:Namreč, javni razpis je določene parametre pustil open-ended (npr. Vmax >= 160 km/h, ne le =160km/h)...


Slika

Slika

Lahko pa postrežeš z dokumentom, kjer piše, da to več ne drži. Za dizel in Dosto pa drži, da piše min. 140 km/h.

Flirt 4 neuesten generation.

In, ker noben nič več ne bere...

https://www.vestnik.si/s-slovenskimi-ze ... ke-6689775

Interoperabilnost na Emono, Flirt pa do Gradca.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: igor72 in 3 gostov