Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Micek_52
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 03.09.2016, 19:59
Kraj: Miren

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Micek_52 »

Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1542
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Mislim, da je limit za Regana kakšnih 6 cm vode nad GRT.
Potem je že nevarno za elektromotorje. Fiati prenesejo precej več.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2026
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Micek_52 napisal/-a:Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
Nula. Isto kot Regan. Bo treba imeti Fiate v rezervi, dokler se ne sanira predor (leta 20xx).
Za Bohinjko bi bila ravno zaradi predora smiselna nabava mehanskih (Alstom Lint, Pesa Link) ali hidravličnih garnitur (ŽOS Vrutky Regiomover). Po drugi strani pa električne požirajo klance precej bolje.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 172
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

TGV Lyria napisal/-a:
Micek_52 napisal/-a:Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
Nula. Isto kot Regan. Bo treba imeti Fiate v rezervi, dokler se ne sanira predor (leta 20xx).
Za Bohinjko bi bila ravno zaradi predora smiselna nabava mehanskih (Alstom Lint, Pesa Link) ali hidravličnih garnitur (ŽOS Vrutky Regiomover). Po drugi strani pa električne požirajo klance precej bolje.
Glavni razlog za električne so rezervni deli, sedaj bomo imeli 3 različne serije vlakov ki so spodaj praktično enake kar močno poenostavi (in poceni) vzdrževanje.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1542
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
preglednik
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 358
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a kamerad »

preglednik napisal/-a:Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
Ob izpadu DM je gnan le eden pog. voziček !! Vsak od dveh DM preko generatorja in pretvornika toka napaja svoj par vl. motorjev na pog. podstavnem vozičku !!




LP
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1542
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Hvala! :thumbupl
preglednik
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1336
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

kamerad napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
Ob izpadu DM je gnan le eden pog. voziček !! Vsak od dveh DM preko generatorja in pretvornika toka napaja svoj par vl. motorjev na pog. podstavnem vozičku !!

LP
Sa da izvedeti vir podatka, v priročniku za upravljanje serje 610 te navedbe žal nisem našel...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Sž510
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 18
Pridružen: 14.12.2020, 8:53
Kraj: Maribor

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Sž510 »

v priročniku za upravljanje serje 610
Kje je priročnik objavljen oz. od kje se lahlo dostopa do njega?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1336
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Sž510 napisal/-a:
v priročniku za upravljanje serje 610
Kje je priročnik objavljen oz. od kje se lahlo dostopa do njega?
Ne gre za javno dostopen material, moj post se je nanašal na trditev da ob izpadu enega dizelskega motorja drugi dizelski motor z elektriko oskrbuje le en pogonski modul (2 elektro motorja na oseh pod strojevodsko kabino) in ne obeh pogonskih modulov (4 vlečnih motorjev pod obema strojevodskima kabinama pač z toliko manjšim napajanjem) Slednja varianta se mi zdi bolj smiselna saj kljub polovični vleki je še vedno bolje imeti gnane 4 osi kot pa le 2 in mislim da enako razmišlja tudi proizvajalec.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1542
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi sam sem mnenja, da sta oba agregata vezana paralelno in delujeta kot eden. Verjetno tudi akku izvedba nima polovice baterij namenjene za en postavni voziček, druge polovice pa za drugega.
preglednik
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

No, pa je končno dobil pokrov za spenjačo :D

Slika
Fotografirano danes v Gornjih Ležečah
Odgovori