darko06 napisal/-a:Če sam dobro razumel razpravo na željeznice.net, sta dva Mali Karaveli (katera sta urejena v Gredelju in obarvana v PPDjevo zeleno barvo) imala probleme z vleko teretnih vlakov, zaradi tega ko sta A1A-A1A konfiguracija (ena-srednja os na podstavnem vozičku je svobodna od vlečnega motorja) in ne Co-Co (kot Regani). Nasprotno, Mala Karavela ima malo močnejši dizel-motor kot Regan (12-645E3 vs 16-645E).
Ne nisu imale 2044 problema sa vučom teških teretnjaka nego je bilo previše posla samo za dvije lokomotive pa su uzeta u najam još dva regana od Sža.
Da bi SŽ 664 odšli k državnima operaterjema sosedov, tj. HŽ Putnički prijevoz in HŽ Cargo, je praktično nemogoče. Oba prevoznika sta se v zadnjih letih zaradi več razlogov znebila večjega števila Reganom primerljivih lokomotiv. HŽ PP je zreduciral število lokomotiv serije HŽ 2044 (ex. 645), HŽ Cargo pa HŽ 2062 (ex. 664-0). V primeru slednjega so na stranski tir poslali več kot polovico moderniziranih "Jamesov", označenih kot 2062-100 (t.i. "Turnerji").
Drugačna zgodba je z ostalimi prevozniki na Hrvaškem, kot so na primer Enna, RCC Cro in THM. Vsi navedeni imajo apetite tudi po prevozu tovora na neelektrificiranih progah.
Srbija Kargo je od Slovenačkih železnica uzela u najam 8 dizel lokomotiva - 6 lokomotiva serije 664 i 2 lokomotive serije 644. Uskoro kreću put Srbije.
Re 4/4 napisal/-a: ↑28.01.2021, 11:33
Srbija Kargo je od Slovenačkih železnica uzela u najam 8 dizel lokomotiva - 6 lokomotiva serije 664 i 2 lokomotive serije 644. Uskoro kreću put Srbije.
Drži ali ne drži?
Drži, v torek (26. 2.) naj bi prišla dve strojevodji v Maribor na šolanje. V Srbijo odhajajo Regani 104, 105, 111, 112, za ostale pa ne vem.
664-104 je trenutno odstavljen v Mariboru, ravno tako je odstavljen 664-112 (Maribor), 664-105 in 664-112 pa sta vozna. Kako pa je z ostalimi (stanje december 2020) pa poglejte na moji strani.
Re 4/4 napisal/-a: ↑28.01.2021, 11:33
Srbija Kargo je od Slovenačkih železnica uzela u najam 8 dizel lokomotiva - 6 lokomotiva serije 664 i 2 lokomotive serije 644. Uskoro kreću put Srbije.
Drži ali ne drži?
6x 664 oddam V Srbiji ( Kargo Srbija)
2x 644 prodal za privat v Srbiji ..
Revizije pri teh lokomotivah so verjetno na meji nekaterim pa so že potekle. Kje se bodo delale? 111-ka je še vozna 112-ka pa je bila odstavljena, ali je bila še v območju veljavnosti revizije. Čudi me, da se ni revizije naredilo v Mariboru (v kolikor gre za daljši časovni najem), lokomotivo oddajati v najem tik pred pred potekom revizije pa je tako tako.
Ali morda veste za kakšen najem gre, kratkoročni ali za kaj dalj?
Ena izmed lokomotiv 664 bo baje dokaj kmalu prevzela naloge takoimenovane krožne lokomotivev LJ, sepravi lokomotive ki je bila včasih prvenstveno namenjena za prestave vlakov po Ljubljanskem vozlišču, zadnje čase pa čedalje več vozi tudi v do Prestranka, Sežane, Dobove in ko bodo odprte Jesenic...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
STIGLE PRVE DVE IZNAJMLJENE SLOVENAČKE LOKOMOTIVE SERIJE 664
Zbog predstojećeg nastavka radova na izgradnji pruge za velike brzine, Novi Sad – Subotica i veće potrebe za dizel vučom, „Srbija Kargo“ je krajem prošle godine potpisao Ugovor sa slovenačkim železnicama „Tovarni promet“ doo o zakupu do osam lokomotiva serije 664. Predviđeno je da naša kompanija prema svojim potrebama iznajmljuje pomenute lokomotive, od kojih svaka može biti u našem posedu do tri godine. Tim povodom, zaposleni iz Sektora za vuču vozova i TKP i iz Sektora ZOVS, upućeni su na obuku za upravljanje i održavanje zakupljenih lokomotiva u Maribor.
Nakon uspešno obavljene edukacije u radionici u Mariboru, naši zapoleni su dobili i odgovarajuće sertifikate o stručnosti, od strane slovenačkih železnica, kao organizatora obuke.
Takođe, tom prilikom, prve dve lokomotive 664-111 i 664-112 su preuzete i dopremljene u Srbiju. Inače, ove dizel električne lokomotive imaju odlične vučne karakteristike i pogodne su za vuču teških vozova, a pokazale su se i kao veoma pouzdane u eksploataciji. Modifikovane su, novije proizvodnje, poseduju dodatno gejanje u kabini, klima uređaje, sušače za vazduh i drugu dodatnu opremu.
Danes je imela na Hrvaškem težave tudi 664-109, če sem prav informiran. A se morda ve katere lokomotive bojo nadomestile Regane, ko bojo ti enkrat upokojeni?