SŽ 313/318

Debata okoli voznega parka
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

Matevz96 napisal/-a: 29.05.2021, 16:06
IggyAUT napisal/-a: 27.05.2021, 21:53 Osebno menim, da bi pendolini morali biti uporabljeni za poslovne hitre vlake. hitre toliko kolikor vse renovacije in stanje infrastrukture dopuščajo in ne za krpanje IC vlakov. škoda ker atraktivnost povezav s tem pač pade.
In kje boš vozil te poslovne potnike? V Sloveniji nimaš dveh dovolj velikih mest, da bi se ju splačalo povezat s hitrim dragim vlakom.
vidkrt napisal/-a: 27.05.2021, 13:57 Po mojem mnenju bi morali Kissi voziti na relacijah Ljubljana - Dobova, Zidani Most - Maribor (-Šentilj), Ljubljana - Jesenice, Ljubljana - Sežana in na Dolenjsko progo, ko bo elektrificirana (razen, če takrat Kissov več ne bo).
Smisel v tem pa je? Glavna relacija zanje bo Kranj - Litija (Zidani Most) in občasno še do Borovnice. Torej tam kjer je veliko potnikov drugače ta vlak nima smisla.
joj... pozabil, da gre za Slovenijo kjer se nič ne da, nič se ne splača..... tudi Pendolino do Benetk tudi ne, čeprav rabi investicijo, bodo italijani zdaj prišli z 8 ali še več vagoni na dnevni bazi. bravo. Prvo je treba ustvariti ponudbo, ki je zanimiva s konceptom. povpraševanje pride! ampak. dvigujem roke. Slovenija....
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 194
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

IggyAUT napisal/-a: 02.06.2021, 20:16
Matevz96 napisal/-a: 29.05.2021, 16:06
IggyAUT napisal/-a: 27.05.2021, 21:53 Osebno menim, da bi pendolini morali biti uporabljeni za poslovne hitre vlake. hitre toliko kolikor vse renovacije in stanje infrastrukture dopuščajo in ne za krpanje IC vlakov. škoda ker atraktivnost povezav s tem pač pade.
In kje boš vozil te poslovne potnike? V Sloveniji nimaš dveh dovolj velikih mest, da bi se ju splačalo povezat s hitrim dragim vlakom.
vidkrt napisal/-a: 27.05.2021, 13:57 Po mojem mnenju bi morali Kissi voziti na relacijah Ljubljana - Dobova, Zidani Most - Maribor (-Šentilj), Ljubljana - Jesenice, Ljubljana - Sežana in na Dolenjsko progo, ko bo elektrificirana (razen, če takrat Kissov več ne bo).
Smisel v tem pa je? Glavna relacija zanje bo Kranj - Litija (Zidani Most) in občasno še do Borovnice. Torej tam kjer je veliko potnikov drugače ta vlak nima smisla.
joj... pozabil, da gre za Slovenijo kjer se nič ne da, nič se ne splača..... tudi Pendolino do Benetk tudi ne, čeprav rabi investicijo, bodo italijani zdaj prišli z 8 ali še več vagoni na dnevni bazi. bravo. Prvo je treba ustvariti ponudbo, ki je zanimiva s konceptom. povpraševanje pride! ampak. dvigujem roke. Slovenija....
Kje sem rekel da se nič ne da oziroma splača? V Sloveniji je vsaj v okolici Ljubljane ogromen potencial za prevoz dnevnih migrantov, ki ga železnice žal ne znajo povsem izkoristit. Del problema bodo rešili tile novi dvonadstropniki z visoko kapaciteto (ker sedaj je klasika da se na vlakih stoji... vem da so predvidena stojišča ampak po službi ima redko kdo željo stat pol ure na vlaku) večji problem pa so postaje v okolici in parkirišča na njih. Slovenija je redko poseljena in veliko dnevnih migrantov je predaleč od postaj da bi prišli peš. Alternativa je kolo/električni skiro ki ga potem ne moreš pustiti na postaji ali avto ki ga ne moreš parkirati, vidiš problem?

Za poslovne hitre vlake pa še vedno trdim da ni potrebe v Sloveniji, je pa velika potreba po resnih regionalnih vlakih (torej praktično današnji IC in ICS) vendar brez dodatka! Avtu ne morejo konkurirati s hitrostjo naj vsaj poskusijo s ceno če želijo uspeti.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 99
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

v letih, ko je Casanova vozil do Benetk sem delal na ljubljanskem turizmu in prav jaz sem lahko urejal nočitve potnikom, ki so v Ljubljano prišli s tem vlakom. Ne vedno a zelo pogosto je bil čist poln. kar se ICS in dnevnih migrantov bi moral biti jutranji ICS kompozicija Hodoš in kompozicija Maribor skupaj spet v Pragerskem - Celje in Ljubljana in v popoldanskem času tudi nazaj po isti metodi. Zakaj se bojimo hitrosti pojma nimam, jo pa v bistvu krvavo potrebujemo. Pendolino domnevam, da ni sposoben voziti tudi v Avstriji, ali?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a andre85 »

IggyAUT napisal/-a: 03.06.2021, 22:21 v letih, ko je Casanova vozil do Benetk sem delal na ljubljanskem turizmu in prav jaz sem lahko urejal nočitve potnikom, ki so v Ljubljano prišli s tem vlakom. Ne vedno a zelo pogosto je bil čist poln. kar se ICS in dnevnih migrantov bi moral biti jutranji ICS kompozicija Hodoš in kompozicija Maribor skupaj spet v Pragerskem - Celje in Ljubljana in v popoldanskem času tudi nazaj po isti metodi. Zakaj se bojimo hitrosti pojma nimam, jo pa v bistvu krvavo potrebujemo. Pendolino domnevam, da ni sposoben voziti tudi v Avstriji, ali?
Odgovor je čisto enostavno ne. Najdlje kar lahko gre je do Špilja.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 705
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Dve od vceraj, ko je sel na primorsko.. v Tivoliju

Slika

Slika
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 581
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

V Slovenijo sta prišla še dva Kissa in zdaj naj bi imeli testne vožnje. Morda v trojni spregi, tako kot pri električnih Flirtih?
Zadnjič spremenil vidkrt, dne 03.08.2021, 14:00, skupaj popravljeno 2 krat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2195
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 02.08.2021, 16:49 V Slovenijo sta prišla še dva Kissa in zdaj naj bi imeli testne vožnje. Morda v trojni spregi, tako kot pri električnih Flirtih?
Točno tako, so že vsi trije speti parkirani v loku na Pragerskem.
Pele
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 21.09.2011, 11:09
Kraj: Ptuj

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Pele »

Danes so bili videni večkrat na Ptuju. :thumbupl
Mogoče so še!

Lp,Pele!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3788
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Če ni Innotransa, je pa Trako 2021

Slika
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2195
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Uau :thumbupr :thumbupr lepo da se tudi naš predstavi v elitni druščini.
Odgovori