Kdaj 541 v tandemu tudi na SŽ?
Kdaj 541 v tandemu tudi na SŽ?
Sosedje že od vsega začetka (taurus) vozijo s tandemi. V kratkem bo vseh dvajset Živ (Helg, Mick.....) doma. Pa mi?
Re: Kdaj 541 v tandemu tudi na SŽ?
Ne vem zakaj bi? Zaenkrat ni potrebe...!holding napisal/-a:Sosedje že od vsega začetka (taurus) vozijo s tandemi. V kratkem bo vseh dvajset Živ (Helg, Mick.....) doma. Pa mi?
LPB
Predvidevam, da je bilo vprašanje mišljeno predvsem v smislu vleke. In v to smer so tudi odgovori. Sicer pa če gledaš slike v postu o prihodu 541 103 in 104 lahko vidiš, da so bile povezane s kabli za upravljanje iz ene lokomotive, torej tandem.
(sicer ne vem, predvidevam pa da je ob prihodu novih lok. vseeno prisotnih več ljudi in torej mogoče to ni to oziroma ne šteje).
Ampak tako za statistiko mislim, da lahko rečemo, da imamo tudi pri nas tandeme, zdi pa se mi namreč, da sem tandem, v smislu en človek, dve lokomotivi videl na ŽP Ljubljana 24.11.2006 okrog pol osmih zjutraj.
Glede na to, da so to redki primeri pri nas, če sploh, pa lahko priredimo lov na tandeme. Ve kdo za kakega?
op* avstrijski na Jesenicah ne štejejo, ker pol Milchy prec zmaga
(sicer ne vem, predvidevam pa da je ob prihodu novih lok. vseeno prisotnih več ljudi in torej mogoče to ni to oziroma ne šteje).
Ampak tako za statistiko mislim, da lahko rečemo, da imamo tudi pri nas tandeme, zdi pa se mi namreč, da sem tandem, v smislu en človek, dve lokomotivi videl na ŽP Ljubljana 24.11.2006 okrog pol osmih zjutraj.
Glede na to, da so to redki primeri pri nas, če sploh, pa lahko priredimo lov na tandeme. Ve kdo za kakega?
op* avstrijski na Jesenicah ne štejejo, ker pol Milchy prec zmaga
To, ko pridejo lokomotive na Jesenice ja prav tandem (do sedaj se spomnim da sta tako prišli 010 in 102 ter 103 in 104), ker je bil strojevodja v kabini prve lokomotive in ob njem avstrijski pilot, ki sta oba izstopila na Jesenicah. Ko pa sem se naprej peljal v kabini 104-ce, je bil tudi samo en strojevodja v prvi kabini (druga lokomotiva je bila celo zaklenjena).gk napisal/-a:Predvidevam, da je bilo vprašanje mišljeno predvsem v smislu vleke. In v to smer so tudi odgovori. Sicer pa če gledaš slike v postu o prihodu 541 103 in 104 lahko vidiš, da so bile povezane s kabli za upravljanje iz ene lokomotive, torej tandem.
(sicer ne vem, predvidevam pa da je ob prihodu novih lok. vseeno prisotnih več ljudi in torej mogoče to ni to oziroma ne šteje).
a lahko o tem poveš kaj več ?gk napisal/-a: Ampak tako za statistiko mislim, da lahko rečemo, da imamo tudi pri nas tandeme, zdi pa se mi namreč, da sem tandem, v smislu en človek, dve lokomotivi videl na ŽP Ljubljana 24.11.2006 okrog pol osmih zjutraj.
ok, mene ste izločili .... jih sploh ne bom niti fotografiral, niti štel .... zanima me samo kam boste šteli, ko bodo v spregi 3 lokomotive ..... to ste si lahko ogledali nekaj tednov nazaj ....gk napisal/-a: Glede na to, da so to redki primeri pri nas, če sploh, pa lahko priredimo lov na tandeme. Ve kdo za kakega?
op* avstrijski na Jesenicah ne štejejo, ker pol Milchy prec zmaga
potem je ta debata zame zaključena.
gk napisal/-a:.........
Ampak tako za statistiko mislim, da lahko rečemo, da imamo tudi pri nas tandeme, zdi pa se mi namreč, da sem tandem, v smislu en človek, dve lokomotivi videl na ŽP Ljubljana 24.11.2006 okrog pol osmih zjutraj.
................
Šlo je le za preizkusno - testno vožnjo, da se preveri če omenjeni sistem na 541 zares deluje. Za to vožnjo je bilo potrebno pridobiti tudi kakšno dovoljenje ali dva.........
Drugače pa je na SŽ zaenkrat še v veljavi predpis, kjer se določa, da mora biti vsaka lokomotiva ki je v lasti SŽ, zasedena. Tudi če gre za prevoz "hladne" lokomotive uvrščene v vlak.
Torej, za tandeme na SŽ bo potrebna še najmanj sprememba navodila 200.01
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Mislim, da je že Dolfe pojasnil.
Geneza pa je taka:
24.11.2006 sem šel na malce daljšo pot - izlet z vlakom pa si tako reč malce bolj zapomniš. Tako sem zjutraj na ŽP v Ljubljani videl dve Živi skupaj, strojevodij pa nisem štel ampak več kot eden ni bil. Samo takrat mi ni še nič kapnilo o kakem tandemu. Nekaj dni kasneje pa sem prav na tem forumu bral o tem in šele takrat pravzaprav povezal tista opažanja par dni nazaj. Ne vem pa v katerem postu je bilo to. Malce sem računal na to, da se bo isti član prepoznal pa napisal tukaj, kar je že takrat omenjal.
Sicer pa tekma itak odpade.
Saj tole sem se trudil takole bolj nedoločno napisat....mislim da....zdi se mi....Ampak tako za statistiko mislim, da lahko rečemo, da imamo tudi pri nas tandeme, zdi pa se mi namreč, da sem tandem, v smislu en človek, dve lokomotivi videl na ŽP Ljubljana 24.11.2006 okrog pol osmih zjutraj.
Geneza pa je taka:
24.11.2006 sem šel na malce daljšo pot - izlet z vlakom pa si tako reč malce bolj zapomniš. Tako sem zjutraj na ŽP v Ljubljani videl dve Živi skupaj, strojevodij pa nisem štel ampak več kot eden ni bil. Samo takrat mi ni še nič kapnilo o kakem tandemu. Nekaj dni kasneje pa sem prav na tem forumu bral o tem in šele takrat pravzaprav povezal tista opažanja par dni nazaj. Ne vem pa v katerem postu je bilo to. Malce sem računal na to, da se bo isti član prepoznal pa napisal tukaj, kar je že takrat omenjal.
Sicer pa tekma itak odpade.
Milchy ne nehat slikat, prosimDrugače pa je na SŽ zaenkrat še v veljavi predpis, kjer se določa, da mora biti vsaka lokomotiva ki je v lasti SŽ, zasedena. Tudi če gre za prevoz "hladne" lokomotive uvrščene v vlak.
ja jaDolfe napisal/-a:Dakodax, pozabljaš da vse tisto kar dve kobili zvlečeta iz Kopra na Rodik, naprej brez težav odvleče le ena Brižita. In to do Maribora.dakodax napisal/-a:ja in to samo do rodika ,
Ljubljana je precej bolj naprej ,kaj šele končna postaja
jaz sm mislu za tandem saj bi verjetno obe lok.
ostali do končne postaje (al pa ne ne vem)
sploh pa kot si omenil, iz Kopra mora bit ena makina zadaj
seize the day
Milchy! Na SŽ!!! Vlak 314 s tandemom je že predan OeBB!!!
Če že od vsega začetka vozi Desiro v tandemu oz. celo tridemu z enim strojevodjem, ne razumem, kje je težava pri 541? Vse je Siemens, to in ono.
Koristi? Dvojniki na gorenjski progi brez doprege z enim strojevodjem....režijske (povratne) vožnje dveh lokomotiv z enim strojevodjem......
Glede na pomanjkanje strojevodij bi nabrž kar prav prišlo...
Šolanje za 541 bi vključevalo tudi tandem (če ga že, potem sorry...)
Če že od vsega začetka vozi Desiro v tandemu oz. celo tridemu z enim strojevodjem, ne razumem, kje je težava pri 541? Vse je Siemens, to in ono.
Koristi? Dvojniki na gorenjski progi brez doprege z enim strojevodjem....režijske (povratne) vožnje dveh lokomotiv z enim strojevodjem......
Glede na pomanjkanje strojevodij bi nabrž kar prav prišlo...
Šolanje za 541 bi vključevalo tudi tandem (če ga že, potem sorry...)
Nobenih težav ni s 541, tudi naše normalno vozijo v tandemih, ampak tega pri nas trenutno ne potrebujemo. Da bi pa na vlake pripenjali tandeme samo zaradi tega, ker je to lepo pa najbrž nima smisla... Morda bi se kaj spremenilo v smislu tega kar navajaš, če bi imeli 40 541-tic.Če že od vsega začetka vozi Desiro v tandemu oz. celo tridemu z enim strojevodjem, ne razumem, kje je težava pri 541? Vse je Siemens, to in ono.
LPB