Fadarijo, kjer je gor ena naša 541 v tandemu greš lahko slikat v Avstrijo vse do Linza. Boljše kot ničmilchy napisal/-a:Bojan, daj priznaj, da bi z velikim veseljem slikal fadarijo, pred katero bi bile dve 541-tki ..... jaz bi to z veseljem naredil, pa tudi kam bi se peljal, da bi to slikal
Kdaj 541 v tandemu tudi na SŽ?
milchy napisal/-a:Bojan, daj priznaj, da bi z velikim veseljem slikal fadarijo, pred katero bi bile dve 541-tki ..... jaz bi to z veseljem naredil, pa tudi kam bi se peljal, da bi to slikal
Lahko pa tudi malce improviziraš.
Naprimer, .... v nedeljo popoldan v Ljubljani poslikaj poln tir 9 (kurilniški), kjer 541-tke in tudi ostale počivajo do večera. Faderijo ali kaj drugega si pa kar zamisliš in dodaš zraven. Nihče ne bo vedel, ali se je vse skupaj v resnici premikalo ali ne.
Kam pridemo brez domišlija. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Oh, lejga!!!, od 10.12. naprej vozijo naše 541 48408/407 na celi relaciji Koper Linz. Na Jesenicah dajo na 48408 po turnusu še eno mašino zraven, ampak je res to ob precej "temnih" urah za fotografirat. Sem že zdavnaj rekel, da bom moral enkrat v Avstrijo malo poslikat Sicer imam nekaj slik od avstrijskih kolegov, ampak so zelo redke...milchy napisal/-a:Bojan ... a si lahko malo bolj precizen ? Od kdaj in od kje pa vozijo tako kot si napisal ? (prejšnji teden v petek so samo avstrijske lokomotive vozile fadarijo, kar se tudi vidi na slikah, včeraj pa čez dan ni blo nobene rude )
M.
V maju bo pa sprememba voznega reda in bo naša delala priprego iz Jesenic do Beljaka na 48442, ampak je to spet sredi noči... Prav pri tem vlaku bo hecno, ko bosta 1216 in 541 pripeljali vlak 45511 iz Beljaka za Zalog, naša bo šla okrog in priprega 48442 nazaj v Beljak, avstrijska 1216 pa v Zalog...
Tako je pravzaprav zaenkrat zamišljeno - lahko da bodo še kakšne spremembe...
LPB
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Čisto tako MMG
Bojan, eno tako ajznponarsko vprašanje, pa bom kar tukile vprašu, sicer hulk bolj trpi zaradi tega, kot jaz, vsaj za enkrat. Ampak boste kej spremenil kako se vlak 415 vozi zutrej na Jesenice, vsa ta interoperabilnost za skrajšanje postopkov, na 415 more pa človk že na vsezgodej zjutrej cel šiht odelat, še posebej če je nedelja zjutrej al pa da je premikalka kje drugje.
@Hulk: boš pa ti povedu bolj kako pa kaj, k to prvoosebno izvajaš.
@Hulk: boš pa ti povedu bolj kako pa kaj, k to prvoosebno izvajaš.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
saj ne bo več dolg, a se ne bojo zdej v turnusu zamenjali strojevodje ?
Majstr, drgač je pa to čist lepo interoperabilno .... sploh če je prva lokomotiva 10 ali 11-16 .....
Majstr, drgač je pa to čist lepo interoperabilno .... sploh če je prva lokomotiva 10 ali 11-16 .....
Zadnjič spremenil milchy, dne 02.03.2007, 14:58, skupaj popravljeno 1 krat.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Čisto tako MMG
Direktor pri meni je interoperabilnost pri vlaku 415 izgubila ves čar že pri prvem šihtu. Seveda sem takoj razmišljal kako bi se dalo stvar poenostavit in prišel na idejo, da bi beograjske vagone, ki se dodajajo na Jesenicah dodali na sklepu pa naj se potem v Zagrebu ukvarjajo z odstavljanjem svojih vagonov, ki bi bili v tem primeru takoj za lokomotivo. S svojim predlogom sem potrkal tudi na Mesićeva vrata vendar me je Stipe odločno zavrnil in rekel, da naj jaz samo vozim vlake razmišljali bodo pa drugi, ki to bolj obvladajo.Mojster_Strojevodja napisal/-a:Bojan, eno tako ajznponarsko vprašanje, pa bom kar tukile vprašu, sicer hulk bolj trpi zaradi tega, kot jaz, vsaj za enkrat. Ampak boste kej spremenil kako se vlak 415 vozi zutrej na Jesenice, vsa ta interoperabilnost za skrajšanje postopkov, na 415 more pa človk že na vsezgodej zjutrej cel šiht odelat, še posebej če je nedelja zjutrej al pa da je premikalka kje drugje.
@Hulk: boš pa ti povedu bolj kako pa kaj, k to prvoosebno izvajaš.
Torej en problem pri tem vlaku je sestava vagonov, drug problem pa je, da "državljani OBB" na ta vlak dajo še eno lokomotivo, ki nato pelje vlak 310. To lokomotivo potem moramo mi odrivat pod 15 kV tudi, če je večsistemska, ker naši premikalci ne svetijo v lepi mlečno beli barvi kar Avstrijske kolege močno zbega in zato si ne upajo vozit po naši strani postaje.
PS. na Fischerjeva vrata sploh nisem trkal
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
@bojan: kaksen pameten konkreten odgovor na to kolobocijo.
Al je bolj v stilu, ne razmišljalj ampak furej in drži jezik za zobmi
Al je bolj v stilu, ne razmišljalj ampak furej in drži jezik za zobmi
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Tukaj bo pa treba malo pred svojim pragom pomest, ne pa takoj kazat s prstom tja prek tunela... Pa ne mislim tačrnih s tem, ampak tiste, ki so bili zaprošeni, da speljejo, da se bodo tisti, ki jih omenjaš v narekovajih sami premikali po jugu... Morda ne boš verjel, ampak nobeden od tistih tam prek do sedaj ni omenjal morda moteče mlečnosti bele barve, ampak le kako to, da se še zdaj ne morejo sami peljati mimo nje...orej en problem pri tem vlaku je sestava vagonov, drug problem pa je, da "državljani OBB" na ta vlak dajo še eno lokomotivo, ki nato pelje vlak 310. To lokomotivo potem moramo mi odrivat pod 15 kV tudi, če je večsistemska, ker naši premikalci ne svetijo v lepi mlečno beli barvi kar Avstrijske kolege močno zbega in zato si ne upajo vozit po naši strani postaje.
LPB
Bojan tisto o svetlobi na premikalcih je moje maslo, ker sem se potrudil in izmislil neumen razlog saj sem prepričan, da razlog za nepremikanje Avstrijcev ni nič bolj pameten. Po treh mesecih interoperabilnosti se tale majhen problem še ni rešil. Sam sicer ne vem v čem je sploh problem in kje se stvar zavira. Na moje vprašanje OBB kolega zakaj se sami ne premikajo mi je odgovoril, da niso poučeni. Verjetno več o tem veš ti.bojan napisal/-a:Tukaj bo pa treba malo pred svojim pragom pomest, ne pa takoj kazat s prstom tja prek tunela... Pa ne mislim tačrnih s tem, ampak tiste, ki so bili zaprošeni, da speljejo, da se bodo tisti, ki jih omenjaš v narekovajih sami premikali po jugu... Morda ne boš verjel, ampak nobeden od tistih tam prek do sedaj ni omenjal morda moteče mlečnosti bele barve, ampak le kako to, da se še zdaj ne morejo sami peljati mimo nje...orej en problem pri tem vlaku je sestava vagonov, drug problem pa je, da "državljani OBB" na ta vlak dajo še eno lokomotivo, ki nato pelje vlak 310. To lokomotivo potem moramo mi odrivat pod 15 kV tudi, če je večsistemska, ker naši premikalci ne svetijo v lepi mlečno beli barvi kar Avstrijske kolege močno zbega in zato si ne upajo vozit po naši strani postaje.